Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weken later...
Gast Heksenboot
Geplaatst:

O, het is dus een status ding. Wist ik veel. Daar doe ik ook al niet aan :D

Geplaatst:
Gisteren de G-shock mudman binnen gekregen voor Sinterklaas. Was fijne tip. Twintig bar, werkt op zonne energie, kompas, alarm, maan stand. Hoera!

Zow hey, jij bent zeker erg lief geweest ;)

Deze staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik vind 200eurie veel geld.

Geplaatst:
Zow hey, jij bent zeker erg lief geweest ;)

Deze staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik vind 200eurie veel geld.

Tien jaar of langer geen batterij...kompas...je kunt ook nog zien hoe laat het is, en hoe de maan staat, dus weet je of je's nachts beetje zicht hebt. Vind ik wel acceptabel. En ik had geen goed horloge meer...

Geplaatst:
O, het is dus een status ding. Wist ik veel. Daar doe ik ook al niet aan :D

Of een investering voor de rest van je leven.

Nooit meer wat anders hoeven aan te schaffen en mocht je hem verkopen er nog meer voor terugkrijgen ook.

Greener

Gast der_obergefreiter
Geplaatst:

Ik heb een feilloos zakhorloge (opwindbaar) , een seiko automaat en een red line ding op batterijen (die ooit stil gaat staan omdat genoemde batt. Nergens meer te krijgen zijn als in SHTF situatie ) .

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ga zaterdag dat outdoorhorloge bij de Aldi halen.

Multifunctioneel outdoor horloge. Functies als tijd, stopwatch, kompas, hoogte-meter, barometer, thermometer etc. Voor 30 euro is dit wel het proberen waard.

normal_5196e0fbd84d6fecf21a98d700130116.jpg

Geplaatst:

Ik heb een p2000 pager waar ik brandweer meldingen kan ontvangen, hoef hem nooit goed te zetten, batterij er in en past zich vanzelf aan de zomertijd.

dat is mijn hologe.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Een Frederique Constant Classic automaat, dus een mechanisch horloge. Windt zich vanzelf op als je je polsen beweegt (en dat doe je de hele dag). Afwijking is minder dan 2 seconden per week. Nooit een batterij nodig!!!!

Pas op met scan rated movies, als je pols teveel beweegt loopt ie nog meer uit de maat:p

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...