Communicator Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 natuurlijk heb je gelijk! maar we moeten ook denken aan onze budget preppers. in het kader: beter iets dan niets, is die wel het proberen waard lijkt mij... iemand die ervaring heeft met deze filters? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Wat heeft dit met horloges te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Wat heeft dit met horloges te maken? Juist??????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Gisteren de G-shock mudman binnen gekregen voor Sinterklaas. Was fijne tip. Twintig bar, werkt op zonne energie, kompas, alarm, maan stand. Hoera! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 G-shocks heb ik er ook een paar van liggen. Ideale hak en smijt horloges voor een redelijke prijs. Ik krijg die krengen gewoon niet kapot... Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 G-shocks heb ik er ook een paar van liggen. Ideale hak en smijt horloges voor een redelijke prijs. Ik krijg die krengen gewoon niet kapot... Greener Kijk, dat hoor ik nou graag. Dank G Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Inderdaad zijn deze Casios horloges best goed. Het enige is dat ze heel soms gaan lekken waar de drukknoppen zitten. Verder inderdaad haast bombproof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 2erep Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Omega seamaster automaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 O, het is dus een status ding. Wist ik veel. Daar doe ik ook al niet aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Gisteren de G-shock mudman binnen gekregen voor Sinterklaas. Was fijne tip. Twintig bar, werkt op zonne energie, kompas, alarm, maan stand. Hoera! Zow hey, jij bent zeker erg lief geweest Deze staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik vind 200eurie veel geld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Zow hey, jij bent zeker erg lief geweest Deze staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik vind 200eurie veel geld. Tien jaar of langer geen batterij...kompas...je kunt ook nog zien hoe laat het is, en hoe de maan staat, dus weet je of je's nachts beetje zicht hebt. Vind ik wel acceptabel. En ik had geen goed horloge meer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Ikzelf heb een KHS (deutsche grundlichkeit) http://www.khs.net/index.php?lang=DEU&list=STRIKER Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 http://preppers.nl/forum/threads/2827-Tiktak-tiktak misschien kunnen ze samen gevoegd worden ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaspermets Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Ik heb een Casio protek 2500 Ingebouwd kompas Thermometer En een zonnecel Hij voelt ook erg sterk aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 O, het is dus een status ding. Wist ik veel. Daar doe ik ook al niet aan Of een investering voor de rest van je leven. Nooit meer wat anders hoeven aan te schaffen en mocht je hem verkopen er nog meer voor terugkrijgen ook. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Ik heb een feilloos zakhorloge (opwindbaar) , een seiko automaat en een red line ding op batterijen (die ooit stil gaat staan omdat genoemde batt. Nergens meer te krijgen zijn als in SHTF situatie ) . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Suunto vector!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Suunto vector!!!! Mooi spul! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ik ga zaterdag dat outdoorhorloge bij de Aldi halen. Multifunctioneel outdoor horloge. Functies als tijd, stopwatch, kompas, hoogte-meter, barometer, thermometer etc. Voor 30 euro is dit wel het proberen waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ik heb een p2000 pager waar ik brandweer meldingen kan ontvangen, hoef hem nooit goed te zetten, batterij er in en past zich vanzelf aan de zomertijd. dat is mijn hologe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GroningerPrepper Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Een Frederique Constant Classic automaat, dus een mechanisch horloge. Windt zich vanzelf op als je je polsen beweegt (en dat doe je de hele dag). Afwijking is minder dan 2 seconden per week. Nooit een batterij nodig!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Een Frederique Constant Classic automaat, dus een mechanisch horloge. Windt zich vanzelf op als je je polsen beweegt (en dat doe je de hele dag). Afwijking is minder dan 2 seconden per week. Nooit een batterij nodig!!!! Pas op met scan rated movies, als je pols teveel beweegt loopt ie nog meer uit de maat:p 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Zoals eerder gezegd: ik zweer nu eenmaal bij grootmoeders prep. Wijkt hooguit 5 seconden per week af - 'zomers wat minder dan 's winters - en is gegarandeerd zonnestormbestendig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 En hoe draagt ie om de pols? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Staat in mijn basecamp. Ben niet van plan in een park spreeuwen met een blowpipe te gaan schieten. Zo'n klok heet trouwens een staand horloge... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.