Dr.Prepper Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Ik kreeg vandaag een berichtje van Bear Grylls (okee, en zijn 854.511 andere followers ook ) dat vandaag zijn Bear Grylls Survival Academy van start gaat. Okee, ik weet dat de meningen over BG op het forum verdeeld zijn, maar ik vind hem top! (ja maar snap ook heus wel dat op tv niet alles echt is, maar toch) Learn the ultimate in self-rescue skills from the world’s most recognized face of survival and outdoor adventure. This is a rare chance for a lucky few outdoor enthusiasts from around the globe to be taught Bear’s extreme survival techniques on ‘the most challenging but empowering survival course on the planet.’ Aldus http://beargryllssurvivalacademy.com/ Wie doet er mee? haha ik vrees dat ik het max 3 minuten uit hou ... http://beargryllssurvivalacademy.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Kost maar een luttele $3000,00 per persoon... Weet je hoeveel voorraad dat is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 3000 pond dat even een stuk duurder dan dollars. Maar wat gaaf, ben zelf een groot fan van BG. Ik zou denk ik dit lichamelijk ook (nog) niet zou trekken. Ik check even mijn "bucket list" of dit erop stond. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Juist. Dus wat ga je dan leren? Koprollend van de heuvel af? Of zwieren aan lianen? Ben erg sceptisch over onze Bear. Zijn cameraman daarentegen is een beest pur sang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 De meeste technieken beheers ik wel, maar heb moeite met de MRE van Bear maar wil dit dolgraag leren voor een SHTF situatie, wie kan mij dit voor een zacht prijsje leren? Deze techniek dus, wil ik dolgraag leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Ik vind Bear wel awesome anders, ben dan wel geen echte survivalist expert maar ik geniet wel van z'n shows . Het feit dat hij vaak dingen naar binnen stouwt waar een hond nog van over z'n nek gaat ...tja...das ook een skill he.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 [quote=Het feit dat hij vaak dingen naar binnen stouwt waar een hond nog van over z'n nek gaat ...tja...das ook een skill he.. Helemaal mee eens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrjixies Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Dik 3500 euro voor 6 dagen?!? Er zijn vast zat idioten die dat er voor over hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 De meeste technieken beheers ik wel, maar heb moeite met de MRE van Bear maar wil dit dolgraag leren voor een SHTF situatie, wie kan mij dit voor een zacht prijsje leren? Deze techniek dus, wil ik dolgraag leren Tom, bied jij nu serieus geld aan om wormen, maden en andere enge dingen in je mond te leren stoppen? Volgens mij kun je dat gewoon zelf doen en je geld in je zak houden.Overigens zou ik het nooit eten, er zijn grenzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Vieze vent. Jakkes ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 eh , ik geef wel een cursus verotten brood, zelfstaandig bevegede kaas, maden,kakkelak ed eten.bij uit kotsen weer na binnen werken. voor de special prijs van 500 euro voor een week end. er zal buiten geslapen worden in oude vodden en vuilniszakken. real suvivalist shit. trouwens ik heb ook een canades boek, how to shit in the wood.erg lerzaam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 @Mrsjones staat er in dat boek iets over dennenappels? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 nee, het is een soort feminist survivalist,meer hoe diep in de sweeuw bij je kamp zo dat je geen besmeting heb .voor iemand uit de tropen zoals ik ,is het geweldig fictie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen.. maar besmeting waarvan.. gele sneeuw kun je niet eten.. dat weet iedereen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Nou mijn tip om 3500 euro te besparen: Gebruik je gezond verstand en lees preppers.nl Gebruik die 3500 daarna om een leuke prepper start te maken. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 als ik dan toch 3500 moest besteden aan zo iets dan ging ik liever voor een bushcraft cursus van ray mears. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Ja Ray rules Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen.. maar besmeting waarvan.. gele sneeuw kun je niet eten.. dat weet iedereen. het ga over long term buiten kamp in the sneuw, dus ook je eten bewaar je erin en de graaf gaten om in te slapen. ontlastting woord ook gas en door de poreuze sneuw kun je bacteria ed in het sneuw krijgt. ze smelt ook de sneuw om te drinken. het zijn wel enorm stoere vrouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 ok op die fiets.. zat even ergens anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 eh , ik geef wel een cursus verotten brood, zelfstaandig bevegede kaas, maden,kakkelak ed eten.bij uit kotsen weer na binnen werken. voor de special prijs van 500 euro voor een week end. er zal buiten geslapen worden in oude vodden en vuilniszakken. real suvivalist shit. trouwens ik heb ook een canades boek, how to shit in the wood.erg lerzaam Ik bied dit weekend aan voor nog geen 200 euro als je samen komt nu vandaag!:500 euro. Haha Edit: Sorry word melig van dit soort bedragen voor onzin. Vooral gericht op de bg cursus overigens Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.