Gast Heksenboot Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Je hebt wel gelijk, met wat je zegt over die reclame slogans, maar hoe dan ? Zelf een verzinnen, waar niet omheen gegaan kan worden ? Verder nadenken dan maar.......... Als je er aandacht op wilt vestigen, moet dat inderdaad integer gebeuren, zonder geweld, of refererend daaraan, en zonder persoonlijke bekendheid, want dat wil geen 1 prepper. Misschien: Dood zonder brood Zonder water geen later Geen verwarming is meer verarming Enz Ja! Zo gaatie goed! Maar even serieus: zie jij jezelf al met een megafoon, daadwerkelijk dit soort dingen zeggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Ja! Zo gaatie goed! Maar even serieus: zie jij jezelf al met een megafoon, daadwerkelijk dit soort dingen zeggen? Nee, niet echt met een megafoon, ik heb niet zo'n mooie stem he Hoe dan wel ? Moek nog eens over nadenken, via twitter ? Dat doe ik niet, maar er zijn vast wel mensen die dat wel doen ? Soort project X ? Maar dan zonder samenkomst van mensen, alleen verspreiden van slogans ? Ben zomaar een beetje aan t denken he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Nee, niet echt met een megafoon, ik heb niet zo'n mooie stem he Hoe dan wel ? Moek nog eens over nadenken, via twitter ? Dat doe ik niet, maar er zijn vast wel mensen die dat wel doen ? Soort project X ? Maar dan zonder samenkomst van mensen, alleen verspreiden van slogans ? Ben zomaar een beetje aan t denken he Brainstormen heet dat. Gewoon alles zeggen wat in je opkomt. Dan zien we later wel wat bruikbaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 "Gaat U maar lekker slapen" (Colijn) en "Kopen, kopen, kopen" (geen idee) lijken me wel bruikbaar, al moet je mij niet met een megafoon verwachten. "Doorlopen, niets aan de hand" is ook een mooie. Een sterk punt van het filmpje is ook dat ze de politie filmen (die geen politie is) in een ruimte waar beveiligingscamera's hangen: "Die hebben toch ook geen toestemming gevraagd, en die filmen ons nu ook" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 4,5 maand + 1 dag... en nu pagina 13... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 4,5 maand + 1 dag... en nu pagina 13... Jawoor, ik heb dit draadje nog maar pas ontdekt, en waarschijnlijk zo nog een paar Heb jij geen leuk idee dan, je kan zo leuk schrijven, misschien kun je iedere week iets posten op twitter, als een spannend jongensboek, een gefingeerde SHTF ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alchemist Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Zit er geen grafisch vormgever onder ons? Die kan een simpel leafletje opstellen met het logo van preppers.nl en met een simpele vraag eronder, bijv. : Bent u goed voorbereid? Hieronder dan bijv. een afbeelding van lege winkelrekken supermarkt. Kan elke Prepper dit leafletje thuis uitprinten en verspreiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 even een BUMP en graag even door de hele draad scrollen en beetje lezen en dan met iets slims komen.....of niet natuurlijk.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Ik zat laatst te denken over een "bumper sticker"of een sticker op een tas, fiets, motor of whatever. Toch leuk om elkaar te kunnen herkennen al is de kans niet zo groot dat je elkaar in het wild tegenkomt. Alleen bedacht ik mij dat zoiets, net als het uitdelen van een zelf gedrukte leaflet niet helemaal in lijn is met het principe OPSEC, zoiets schreeuwt natuurlijk dat je iets van voorraden hebt. Wel zou je bijvoorbeeld eens midden in de nacht alle brievenbussen in je directe omgeving kunnen langsgaan met een leaflet, het is natuurlijk een groot voordeel als je mensen in je directe omgeving kunt stimuleren zich voor te bereiden. Scheelt jou wellicht voorraden, kleinere kans op rellen in je eigen omgeving en wie weet kun je zelf nog iets barteren / bietsen. Ik zou wel suggereren dat je bij het flyeren geen messen / gereedschap bij je hebt want de politie zou het een vreemd verhaal kunnen vinden Ik heb niet de hele thread gelezen dus excuus als dit al besproken is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 . Wel zou je bijvoorbeeld eens midden in de nacht...... ....het elektriciteitshuisje bij jou in de buurt kunnen opblazen zodat de wijk zonder stroom zit, misschien dat je buurt dan op het idee komt kaarsen, olie lampjes, zaklantaarns, en een generator aan te schaften..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Daar gaan die rode vlaggetjes weer.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 ....het elektriciteitshuisje bij jou in de buurt kunnen opblazen zodat de wijk zonder stroom zit, misschien dat je buurt dan op het idee komt kaarsen, olie lampjes, zaklantaarns, en een generator aan te schaften..... Ja dag, dan zit ik zelf ook zonder stroom / internet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 kunnen we niet iets bij utopia doen? goeie actie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 kunnen we niet iets bij utopia doen? goeie actieLol, op tv? Hm, met iedereen een zwart balkje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 @AWOL dat is nog niet eens zo'n raar idee, gewoon in je directe omgeving als eerste en zorgen dat het bewustzijn wat groter word lijkt mij wel leuk om te doen opzich:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Heb jij geen leuk idee dan, je kan zo leuk schrijven, misschien kun je iedere week iets posten op twitter, als een spannend jongensboek, een gefingeerde SHTF ? Binnen een paar weken hoef je daarvoor alleen nog maar uit het raam te kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 kunnen we niet iets bij utopia doen? goeie actie Zou wel mooi zijn de eerst volgende BIO markt met 50 man opdagen en dan spandoeken\demonstratie dat we een echte BIO Utopia willen, alle luxe weg en survivallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Oja, dat is wel leuk...en niks kopen, zodat ze meteen kunnen oefenen met minder inkomsten Ooooh, dat is best gemeen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 kunnen we niet iets bij utopia doen? goeie actie Het leggen van ook maar de geringste link tussen Utopia en preppen, zie ik als extreem beschadigend voor het preppen in Nederland. En dat meen ik echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Ik vind het volgende filmpje een goed voorbeeld, met een ander (goed)doel maar de boodschap is wel duidelijk (vanuit Prepper oogpunt). Let steeds even op wat er op de achtergrond gebeurd. [video=youtube;RBQ-IoHfimQ] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 @Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Bij mij kunnen jullie gewoon in een bed slapen. In een 'grey man's' onderkomen. Er is niks veiligers dan dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 @Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag. Doet me denken aan Asterix - De Ronde van Gallië. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 @Dr.Prepper en @Mr. Gold gaan op 100 dagen prep tournee door Nederland & Belgie. Elke dag op bezoek bij een forum lid waar we kunnen slapen in de tuin, BOL, bunker en Shelter Campings :-) Ondertussen verzamelen we verhalen en leren we elke dag een kunst (bijvoorbeeld vissen, vuur maken e..d) en bereiden we ons elke dag voor op 1 prep scenario. Alles ondersteund met een camera team en krijgen bij het tv programma "Man bijt hond" 5 minuten zendtijd per dag. Mogen altijd langskomen, maar laat man bijt hond maar thuis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Mogen altijd langskomen, maar laat man bijt hond maar thuis geeft niet, de hond bijt toch harder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.