RaptorNLD Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Via de US geattendeerd op een nieuwe survivalserie van History Channel, 'Alone'. 10 mannen worden in een stuk wildernis, apart van elkaar gedropt. Ze hebben 10 items mogen kiezen die hen kunnen helpen om te overleven. Wie het langst overblijft, wint een groot geldbedrag. Niets geacteerd, geen cameraploegen, ze hebben zelf camera's meegekregen om te filmen. Leuk detail: het hele gebied zit vol zwarte beren, cougars en wolven! Heb de eerste aflevering gezien en kan het zeker aanraden! Hierbij de link naar de trailer: https://youtu.be/xZQkH6kxG5M Have fun! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Dat ga ik kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Aan het kijken, best grappig hoe weinig voorbereid dat sommigen daar aan beginnen. (Er is er eentje met een jasje dat direct kan scheuren, een ander loopt op sandalen...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 @RaptorNLD bedankt voor de tip. De eerste heeft de uitdaging na de eerste nacht al verlaten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Aan het kijken, best grappig hoe weinig voorbereid dat sommigen daar aan beginnen. (Er is er eentje met een jasje dat direct kan scheuren, een ander loopt op sandalen...) Wie liep er ookweer op blote voeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Eerste aflevering: Morgen, woensdag 24 juni om 21:00 uur op History Channel http://www.history.com/shows/alone/about Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Eerste aflevering: Morgen, woensdag 24 juni om 21:00 uur op History Channel http://www.history.com/shows/alone/about Interessant, valt vast wel wat van te leren. Ze zullen ook wel een noodpakket/GSM bij zich hebben, anders lijkt het me niet verantwoord zo'n programma te maken? Greetz, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 23 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Ja klopt. Ze hebben een sateliettelefoon bij zich voor noodgevallen om een evacuatieteam op te roepen. Op naar aflevering 2! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Ik heb geen History Channel, maar ga zeker even rondneuzen via "Mijn andere bronnen" Bedankt voor de tip @RaptorNLD, dat lijkt me wel wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Ik heb geen History Channel, maar ga zeker even rondneuzen via "Mijn andere bronnen" Dat zou geen probleem moeten zijn, ik vond aflevering 1 direct. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Ziet er leuk uit maar... Na een uurtje of drie is je accu van die camera wel leeg. En na 10 uur is je memory kaart vol. Dus.... Maar ik ga 't opzoeken en kijken. Dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saved Bro Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Eerste aflevering: Morgen, woensdag 24 juni om 21:00 uur op History Channel http://www.history.com/shows/alone/about Laat het nu net vier voor negen zijn dat ik dit lees Edit: Zojuist gekeken. Volgende week weer dus. Is me nu al duidelijk dat je dergelijke dingen niet ff voor de lol kunt doen in een gebied als dat. Heb nu al het gevoel dat ik zwaar ervaring tekort zou komen voor dat soort ongein. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Ik kijk het net maar joe robinet zit erin! Volg hem nu al zo'n anderhalf jaar op youtube hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Ik kijk het net maar joe robinet zit erin! Volg hem nu al zo'n anderhalf jaar op youtube hahaha. Zijn dus niiet de eerste de beste, maar experienced survivalists?! Heb de eerste aflevring binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Ik kijk het net maar joe robinet zit erin! Volg hem nu al zo'n anderhalf jaar op youtube hahaha. Ja klopt! Er zit volgens mij nog een andere YouTuber tussen ook, wel lachen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Zijn dus niiet de eerste de beste, maar experienced survivalists?! Heb de eerste aflevring binnen. https://www.youtube.com/channel/UCts-8ZqS339n-9nxy3DN8Cg See for your self:) @Windmill dat vind ik dan wel weer een leuke toevoeging, hij bespreekt het gehele gebeuren ook op zn youtube kanaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 @MyronPrps Ik heb het gezien ja, gaaf toch. Ben nu de eerste aflevering aan het kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Afl. 2 is ondertussen te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Dat zou geen probleem moeten zijn, ik vond aflevering 1 direct. Afl. 2 is ondertussen te vinden. Hebben jullie een tip voor deze noob waar ik moet zoeken? Bij History op de site kan ik de afleveringen niet kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Hebben jullie een tip voor deze noob waar ik moet zoeken? Bij History op de site kan ik de afleveringen niet kijken. Via alternatieve kanalen is deze binnen te halen. Stuur me anders maar een PB. Dan verzin ik wel wat zodat je hem kunt kijken, @Tanfana Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Eerste twee afleveringen gezien.... Echt leuk om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Leuk programma idd. Ik denk dat het voor alle survivalist wel even wennen moet zijn om door wolven en beren omringt te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Leuk programma idd. Ik denk dat het voor alle survivalist wel even wennen moet zijn om door wolven en beren omringt te zijn 8 van de 10 over, maar inderdaad begrijpelijk naar mijn mening Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aalawok Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Hmm, ik zit ff die bio/packlist te bekijken en volgens mij klopt het niet (of snap ik het niet) want in ep. 2 zien we Mitch een shelter maken van takken en een vrij grote tarp + visdraad en nog een andere tarp. Ik zie ze beide niet op zijn packlist staan... Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 juni 2015 Delen Geplaatst: 28 juni 2015 Hmm, ik zit ff die bio/packlist te bekijken en volgens mij klopt het niet (of snap ik het niet) want in ep. 2 zien we Mitch een shelter maken van takken en een vrij grote tarp + visdraad en nog een andere tarp. Ik zie ze beide niet op zijn packlist staan... Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? Waar vind je zijn packlist? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.