Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Van een vreemd soort titanium legering, het is een onderdeel van een vliegtuig motor van Boeing. Een verstelbare schoep, vlak voor de turbojet. De vorm ging voor de functie in dit geval. Eigenlijk is het een groot Stanley mes. Geschat op 57-59 HRC. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Nice and shiny! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Keyser Suze dat is een mooi mesje , waar veel schuurwerk in zit . Vraagje hoe heb je dit metaal bewerkt ,want titanium is nu niet bepaald een materiaal wat zich makkelijk laat bewerken , en waar is het heft van gemaakt ?? ( zo maar uit nieuwsgierigheid ) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Ssssshainie!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Keyser Suze nice! Zal best goed werken in de keuken schat ik zo. Hoe heb je dat handvat gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Groot zwaar mes aan een touw. Reminds me of the gladiatorfights:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Keyser Suze dat is een mooi mesje , waar veel schuurwerk in zit . Vraagje hoe heb je dit metaal bewerkt ,want titanium is nu niet bepaald een materiaal wat zich makkelijk laat bewerken , en waar is het heft van gemaakt ?? ( zo maar uit nieuwsgierigheid ) gr will @Keyser Suze nice! Zal best goed werken in de keuken schat ik zo. Hoe heb je dat handvat gedaan? Alles mechanisch. Haakse slijper mijn beste vriend. Polijsten ook machinaal. Het handvat is gewoon het metaal. Stuk binnenband erom en tweede binnenband waar je tevoren gaatjes in maakt. Binnenband is echt fijn prepper spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Keyser Suze VET! (Dat je daarmee gaat dokteren verontrust me toch wel een beetje). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Alles mechanisch. Haakse slijper mijn beste vriend. Polijsten ook machinaal. Het handvat is gewoon het metaal. Stuk binnenband erom en tweede binnenband waar je tevoren gaatjes in maakt. Binnenband is echt fijn prepper spul. Oe mooi stanleymesje. Maar hoe zit die pommel dan vast? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Nice Heel mooi mes. Heel interessant materiaal waar ik ook wel eens een mes zou willen uit maken in tom666 stijl. Ziet er plezant en woest uit. Cool!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi mes . Maar hoe heb jij dit stuk van een vliegtuig door de douane gekregen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
styx Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi werk . En hoe kom je aan het metaal ...valt dat uit de lucht ? In ieder geval een mooi stukje werk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Apart modelletje en apart materiaal @Keyser Suze, keurig afgewerkt overigens. Wat is het beoogde doel van dit mes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi stanley mes man!! Dit is toch veeeel mooier dan een mes van voornoemde fabrikant!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Erg mooi weer! Neem je je messen ook mee naar de SC om te showen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi werk . En hoe kom je aan het metaal ...valt dat uit de lucht ? In ieder geval een mooi stukje werk ! hahaha ja, tuurlijk vliegmotor he... je zou je toch te pletter schrikken als dat naast je neerkomt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi mes . Maar hoe heb jij dit stuk van een vliegtuig door de douane gekregen? Mooi werk . En hoe kom je aan het metaal ...valt dat uit de lucht ? In ieder geval een mooi stukje werk ! Ik ken iemand, tegenwoordig kun je er niet meer aankomen, de legering is top secret en alles wordt onderzocht, doorgezaagd, gemeten enzovoort op materiaal fouten en zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Erg mooi weer! Neem je je messen ook mee naar de SC om te showen? Doe ik! Ik zal enkele tools laten zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Keyser Suze..neem je dan genoeg pleisters mee? Just In Case.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooi gemaakt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 The doctor made another cutting tool!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 17 mei 2015 Delen Geplaatst: 17 mei 2015 He bah nog een mooie mes. Ik ga op pensioen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2015 He bah nog een mooie mes. Ik ga op pensioen. Niks daarvan! Ik maak gewoon de rare messen (te groot, teveel het materiaal volgen ) en jij maakt helemaal niet gewoon onwijs prachtige messen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 17 mei 2015 Delen Geplaatst: 17 mei 2015 Apart mes met een mooie afwerking. Net als zijn schepper/eigenaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 mei 2015 Delen Geplaatst: 17 mei 2015 Ik maak gewoon de rare messen Love it ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.