Fubar Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 @appelflapje klopt is een oefenbus @Marcov hij is al weer opgeborgen. zijn inderdaad mooie foto,s 2 de serie is ook erg goed gelukt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kciroj Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Mooie foto's, zeker in grijswaarden...maareh wat werd daar verhandeld met al die dollars? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Maria. ETA volgende foto,s. Waren ze van @Geert ook goed gelukt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Hallo Maria, Wanneer komen de foto's van de BOV op de site? Ik bekijk je site regelmatig en ben onder de indruk, ook van de niet-prep gerelateerde foto's. Dank, dank allemaal voor de mooie complimenten! Enneh, mocht je nog belangstelling hebben om mee te doen: ik heb nog steeds mensen nodig! @Tom: de serie gaat om preppen, hè, niet om een SHTF-situatie die al heeft plaatsgevonden, dus elektrisch licht mag best Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Dank, dank allemaal voor de mooie complimenten! Enneh, mocht je nog belangstelling hebben om mee te doen: ik heb nog steeds mensen nodig! @Tom: de serie gaat om preppen, hè, niet om een SHTF-situatie die al heeft plaatsgevonden, dus elektrisch licht mag best Als je iets gefixed hebt voor de electriciteit kan je nog steeds electrisch licht gebruiken, zei het eventueel in mindere mate (Generator fossiele brandstof) om te sparen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Mooie reeks, complimenten @Maria volledig zwartwit, mooi en sober. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2015 Dank, dank! Ben in het buitenland geweest, dus nog geen gelegenheid gehad om aan de foto's van @Geert Te werken, hopelijk volgende week of de week erna (ligt eraan of er veel goeds bij zit). Maar eerst leg ik ze aan Geert voor, want hij moet ze eerst goedkeuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 @Maria heeft vandaag de foto's van onze samen komst op haar blok gezet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 @Maria heeft vandaag de foto's van onze samen komst op haar blok gezet . Gezien. Heel gaaf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 @Maria heeft vandaag de foto's van onze samen komst op haar blok gezet . Gaaf hoor, je staat er mooi op Geert! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 8 augustus 2015 Delen Geplaatst: 8 augustus 2015 Zijn erg mooi geworden! Alleen koken met DO zonder warmte wordt lastig haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 Zijn dat deze @Geert? http://www.mariahermes.com/?page_id=744# Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 @Maria heeft vandaag de foto's van onze samen komst op haar blok gezet . Mooi! In een spookstadje ook echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 Zijn dat deze @Geert? http://www.mariahermes.com/?page_id=744# Daar weet ik niets van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 Mooi! In een spookstadje ook echt. Toch een die het opvalt . Het is inderdaad een spook dorp . Officiële inwoners ,, nul ,, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 Toch een die het opvalt . Het is inderdaad een spook dorp . Officiële inwoners ,, nul ,, Komt door de industrie daar in de buurt. Ben alleen de naam kwijt van het dorpje. Mooie fotoshoot-locatie:) edit: Doel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 9 augustus 2015 Delen Geplaatst: 9 augustus 2015 Komt door de industrie daar in de buurt. Ben alleen de naam kwijt van het dorpje. Mooie fotoshoot-locatie:) edit: Doel? Ja dat is Doel, achterin zie je de koeltorens staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Mooie foto's! Zien er echt SHTF achting uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Erg mooie foto's maar wat vliegen ze snel voorbij op die site;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Doel is een leuk dorp voor Urbex...om te beginnen...leuke lokatie voor foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Nummerplaat auto is niet geblurred... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Nummerplaat auto is niet geblurred... Ja dat is wel een punt. Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij. Zo uit mijn hoofd; Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW). En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;) En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat. Maar misschien is het in België wel anders geregeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ja dat is wel een punt. Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij. Zo uit mijn hoofd; Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW). En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;) En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat. Maar misschien is het in België wel anders geregeld. Hier dacht ik ook meteen aan. Helemaal niet opsec. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ja dat is wel een punt. Ik weet niet hoe het in België gaat, maat in Nederland kunnen heel wat mensen inzage krijgen in de gegevens van de RDW met adres erbij. Zo uit mijn hoofd; Politie, deurwaarders, advocaten, uitkeringsinstanties, gemeenten ook de sociale diensten, waterschappen (i.v.m. betalingen) verzekeringsmaatschappijen (dus heel veel medewerkers hebben toegang tot het RDW). En zelf heb ik het ooit het adres van een klant die mij bedreigde van de politie gekregen om zijn ouders te bellen;) En tijdens een shtf weten nogal wat slimmeriken je adres aan de hand van je kentekenplaat. Maar misschien is het in België wel anders geregeld. Die bus is op minstens 10 SC geweest dus velen hebben hem al gezien . Je moet al van goede huize zijn om via een nummerplaat een adres te bekomen in België. En het is voor een tentoonstelling in nl. dit is ver van mijn bed . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 10 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Dag allemaal, Ja, eindelijk zijn de foto's van @Geert af! Dank voor de complimenten allemaal! Geert en ik hebben in overleg een locatie gekozen die niet tot hem te herleiden is, maar die toch qua sfeer aansluit bij het onderwerp. Zoals @Tanfana al zei wat SHTF-achtig. Ik geloof dat we daar wel in geslaagd zijn Eigenlijk jammer dat het zo'n mooi weer was... Wat mist of motregen was nog beter geweest (maar niet zo goed voor de apparatuur Ik ga nogmaals mijn oproep herhalen: wie heeft er zin en tijd om ook zo'n shoot te doen. Zoals al gezegd: we kiezen in overleg een locatie en jij beslist wat er wel en wat er niet te zien is. Ik hoop op nog wat aanmeldingen! Hartelijke groet, Maria 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.