Gast jolanda Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Morgen ben ik jarig en ik weet natuurlijk niet Dat ik 4 @ 5 varkens gaat krijgen *van de kinderen* die hebben hun paarden verkocht* Dat man lief een waterput gaat regelen Dat ik 78 potten groenten mag uitzoeken Wow wat zal ik morgen verrast zijn Groet jolanda PS >heeft vanmiddag 68 tabak plantjes in volle grond heeft gezet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Nog 6 minuutjes Alvast van harte gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Over 5 minuten mag je aanvallen Jolanda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Gefeliciteerd Jolanda! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Van harte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Gefeliciteerd! Wel jammer van de paarden, daar had ik nooit voor gekozen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Gefeliciteerd! Wel jammer van de paarden, daar had ik nooit voor gekozen lol vriendjes,baan,en het hebben van eerlijk vlees gaf door slag en paard voeren en er niet naar om kijken kost een bak met geld en puber word zelf 17 en auto rijlessen willen ..............was de keus snel gemaakt groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Hiep Hiep Hoera voor Jolanda! En gefeliciteerd met je varkens en nu maar hopen dat ze je tabaksplantjes niet opeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojoh Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Jolanda, van harte gefeliciteerd, en een fijne dag toegewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Hiep Hiep Hoera voor Jolanda! En gefeliciteerd met je varkens en nu maar hopen dat ze je tabaksplantjes niet opeten dan laat jolanda ze nog een rare pijp roken.........* *whoehahahahahaha lachen hoor met die dutch:rolleyes: GEFELICITAART!!!! EN NOG VELE JAREN ONBEZORGD PREPPLEZIER GEWENST VOOR JOU EN DE JOUWEN. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Van harte ook namens mij xo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Happy b day,ga je de varken zelf slachten en pekelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 HAPPY B DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een hele fije dag voor jou and all your love ones... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Fijne verjaardag en vergeet niet er van te genieten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Hele fijne verjaardag Jolanda!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Jij bent jarig en daarmee dus een zomerkind??? ??? ????? Gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 paard kan een aardig vervoersmiddel zijn bij een EMP en als het er op aankomt zit er meer vlees aan dan een varken hoe gaat dat reclame stukje van archeon ookal weer dat dat kind elk weekend dat overnacht alsof er shtf heeft plaatsgevonden en dan wat uitleg krijgt van zn pa... maar hoe dan ook gefeliciteerd en hoop dat t een mooie put is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.