Raycoupe Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Hoe zat het ook alweer met die ezel en die steen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Normale prepper? Preppen is normaal! Heeft iemand wel eens naar dat programma "social club" gekeken? Ik niet. Is het wat? Televisieprogramma Maak jij wel eens wat mee? Dan willen we jou. In onze Club. Omdat wij daar televisie van willen maken. De Social Club, elke werkdag 19:52 uur bij BNN op 3! is gewoon weer een ordinair egotrippers programma om kijkcijfers te scoren.. oja, voor NORMALE mensen hoor misschien iets voor @Johnny BravoNL? die doet functioneel naakt meende ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Het zielige is dat er dus echt mensen zijn die dit kijken en de items in dat programma boeiender vinden dan wat water op voorraad. Dat vind ik wel schokkend. Gelukkig mag iedereen zelf beslissen waar zijn tijd naar toe gaat. Nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Normale prepper? Preppen is normaal! Heeft iemand wel eens naar dat programma "social club" gekeken? Ik niet. Is het wat? Beetje suf programma vind ik.. Gaan ze dingen af die trending zijn op social media.. Tijdje geleden bijv "Tatta's be like" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Tja, ze willen wel aantrekkelijke TV maken. En een normale prepper is (denk ik) niet aantrekkelijk genoeg. Mijn gevoel zegt niet doen. Tenzij 100% anoniem???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Beetje suf programma vind ik.. Gaan ze dingen af die trending zijn op social media.. Tijdje geleden bijv "Tatta's be like" Ik mis zo het één en ander blijkbaar. Wat zijn tatta's? bijvoorbeeld! OK, had ik maar naar social club moeten kijken natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Maar terug OT: wat doe ik als er een nuke op mijn kop valt? Dan ga ik dood net als iedereen! En, wat doe ik als iemand mij wil brainen? Dan kruip ik onder een steen, want dat klinkt veel te gevaarlijk! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Maar terug OT: wat doe ik als er een nuke op mijn kop valt? Dan ga ik dood net als iedereen!Juist, en zo is het maar net. De meeste preppers zijn best nuchtere mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Ik mis zo het één en ander blijkbaar. Wat zijn tatta's? bijvoorbeeld! OK, had ik maar naar social club moeten kijken natuurlijk. Dat is hoe de Surinamers ons Nederlanders noemen als ik mij niet vergis.. En daar is een Facebook pagina van waar ze dit soort plaatjes op zetten; 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Ik ben nog nooit een normaal iemand tegengekomen, al helemaal niet op dit forum. En dat is een compliment aan iedereen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Ik pas want ik sta niet graag in de spotlights. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Vraag het aan Japanners. Die hebben ervaring met dat nucleaire spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 @DickBerts vond ik heel sterk op TV. Een duidelijk en goed verhaal en bijzonder goed verwoord. Misschien wil hij nog een keer namens de prep gemeenschap zijn verhaal doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 alsjeblieft een fotoreportage van normaal Hoop dat je er wat aan hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Zojuist met BNN gesproken, ze willen graag met de prepshop een gesprek en filmen.... Is dit serieus, verstandig, we zijn filemon en sophie nog niet vergeten natuurlijk...slim, ik weet het niet wat denken jullie? als ze met een open geest net als die gast van die radio zender (ben even de naam kwijt funx geloof ik?) dan zou ik het doen anders nee dan niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Dat is hoe de Surinamers ons Nederlanders noemen als ik mij niet vergis.. En daar is een Facebook pagina van waar ze dit soort plaatjes op zetten; [ATTACH=CONFIG]9077[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]9086[/ATTACH] . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 @GuywithAplan je vergeet de leukste normaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 @12gauge bij deze dan [video=youtube;UO-LeAs5B-Q] Oke nu zal ik stoppen ben volgens mij een beetje aan het trolle (mag ik ook eens;)) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Keyser interviewt Rowdy BNN KS: Beste Rowdy, maak je je wel eens zorgen over de economie en de crisis en de overheid die weinig concrete maatregelen neemt? R BNN: Euh. ..... Wat was de vraag precies? KS: Wat ga je doen als het kraanwater een paar dagen niet drink baar is door besmetting met blauwalg? R BNN: Dan vraag ik de buren om een emmer water. Die hebben een regenton. En ik drink meestal bier dus water heb ik niet nodig. KS: Wat is je eerste reactie als de stroom uitvalt? R BNN: Dan ga ik extra vroeg naar bed en dan zal het wel de andere dag opgelost zijn. Weet je, mijn Windows heeft ook wel eens kuren. Gewoon even opnieuw opstarten, dan doet alles het weer. KS: Wat ga je doen als je collega's bellen dat er in Frankrijk en België een bankrun is? R BNN: Dan zet ik de tv aan en check nu.nl natuurlijk. KS: En ben je dan niet voorbereid op een bankrun in Nederland? R BNN: Ben je mal. Het buitenland heeft zijn zaakjes niet op orde. Hier lopen die zaken niet zo snel uit de hand. KS: Stel dat de Vogel Griep muteert en half Nederland ligt ziek in bed. Ook de supermarkten worden dan maar half gevuld misschien. Hoe ga je zoiets aanpakken? R BNN: Dan zou ik alleen maar de eigen merk artikelen kopen. Die zijn meestal de helft goedkoper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Keyser interviewt Rowdy BNN KS: Beste Rowdy, maak je je wel eens zorgen over de economie en de crisis en de overheid die weinig concrete maatregelen neemt? R BNN: Euh. ..... Wat was de vraag precies? KS: Wat ga je doen als het kraanwater een paar dagen niet drink baar is door besmetting met blauwalg? R BNN: Dan vraag ik de buren om een emmer water. Die hebben een regenton. En ik drink meestal bier dus water heb ik niet nodig. KS: Wat is je eerste reactie als de stroom uitvalt? R BNN: Dan ga ik extra vroeg naar bed en dan zal het wel de andere dag opgelost zijn. Weet je, mijn Windows heeft ook wel eens kuren. Gewoon even opnieuw opstarten, dan doet alles het weer. KS: Wat ga je doen als je collega's bellen dat er in Frankrijk en België een bankrun is? R BNN: Dan zet ik de tv aan en check nu.nl natuurlijk. KS: En ben je dan niet voorbereid op een bankrun in Nederland? R BNN: Ben je mal. Het buitenland heeft zijn zaakjes niet op orde. Hier lopen die zaken niet zo snel uit de hand. KS: Stel dat de Vogel Griep muteert en half Nederland ligt ziek in bed. Ook de supermarkten worden dan maar half gevuld misschien. Hoe ga je zoiets aanpakken? R BNN: Dan zou ik alleen maar de eigen merk artikelen kopen. Die zijn meestal de helft goedkoper. [ATTACH=CONFIG]9087[/ATTACH] . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Euuh, kun je eigenlijk ook zo normaal zijn, dat het niet meer normaal is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Jongens wat een humor weer, maar ik ben het toch het meest eens met @12gauge, naast de praktische kant had een insteek als FunX of BNR en stuk beter geweest. Ik had wel een beetje hoop dat het wel serieus overigens, maar tweet van de overlevende duister zet mij ernstig aan het twijfelen. Waar ik benieuwd naar ben is wie komt er wel op tv voor dit item?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Jongens wat een humor weer, maar ik ben het toch het meest eens met @12gauge, naast de praktische kant had een insteek als FunX of BNR en stuk beter geweest. Ik had wel een beetje hoop dat het wel serieus overigens, maar tweet van de overlevende duister zet mij ernstig aan het twijfelen. Waar ik benieuwd naar ben is wie komt er wel op tv voor dit item?! ik denk dat een leuke laagdrempelige insteek beter werkt dan gelijk over een nucleaire holocaust te gaan preken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Kan er misschien geen aanvraagstop komen wat betreft journalisten/studenten? Het merendeel (99,6%?) wordt toch niks en ik ben van mening dat er genoeg expertise is op het forum om het in eigen beheer te doen. Neemt niet weg dat ik van mening ben dat niemand namens mijn persoon woordvoerder is/hoeft te zijn. Begin die aanvragen wat zat te worden. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppzh Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Gelukkig is deze aanvraag goed voorbereid. Ik bedoel het is niet alsof de datum van die NSS al een jaar bekend was. Na morgen is die top alweer voorbij en heeft dit geen waarde meer voor BNN. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.