vincent Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Er komen wel steeds meer scholen, en veel instructeurs willen je ook gerust privé les geven als je dat wilt, moet er wel een behoorlijke prijs voor betalen denk ik zo. Moet je dan gewoon bij mensen naar informeren.. Ligt eraan wat je wilt, 1 dag, meerdere dagen, elke week.. en hoe ver is 'in de buurt', want Krav Maga is aardig aan het groeien het laatste jaar ik zou kijken op vakantie veilingen daar heb je krav maga cursussen voor een prikkie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 wat er nu nog op mijn wenslijstje staat is waarschijnlijk niet (meer) mogelijk. Ik heb naar alle kunnen en mogelijkheden op dit moment alles voor elkaar zover het lukt. Finetunen blijft een continue proces, dat wel. En ogen openhouden voor nieuwe mogelijkheden, dat ook. Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WTSHTF Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Emergency radio Zaden groentes/fruit Slaapzak+mat Lading batterijen (Solar) power generator Om maar een paar dingen te noemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
neoclyps Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Multitool Pup-tent Echte hikingschoenen Firesteel van goede kwaliteit legerslaapzak M-serie (effe flink sparen) Groeten Neoclyps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 1) gasmasker 2) medische kit 3) regenpakken 4) Gerber prodigy 5) portofoons nummer 1 done nummer 3 done nummer 4 done Ik heb nog veel kleine dingen die ik nodig heb. Batterijen, lucifers, aanstekers en ga zo maar door. Dingen die apart niet veel meer dan één euro kosten. Maar alles bij elkaar is het bijna €100. Ook ben ik aan het sparen voor een batterij loos horloge. De Seiko ssc009p1 vind ik erg mooi. Maar eens kijken of dat gaat lukken . Er staat genoeg op de lijst...Maar ik ben niet de enige die daar last van heeft denk ik hihi. Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 - compleet zelfvoorzienend huis - katadyn pocket - portofoons - brandkluisje - zilver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 men vis meerje af heel veel water voor in men meertje vissen geiten stal vernieuwen ( zijn nu palleten en rest hout wel wind dicht hoor) een bijen korf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1. Me complete B.O.B. (ben al een redelijk eind) 2. Goed folding zakmes (binnenkort jarig ) 3. Kwaliteit wandelschoenen 4. Buck 119 Special 5. Slijpsteen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Archie Bunker Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1# Verdoving voor wonden (Morfine oid) 2# waterfilter (katadyn pocket) 3# West europa kaart voor Garmin Etrex 4# Helsport Fjellheimen 2 Camp 5# Meer voedsel pakketten bv Adventure Food Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1. enkele bdu broeken 2. enkele koppelriemen 3. tomahawk 4. machette 5. extra gas busjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stonehenge Prepper Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1. Katadyn 2. gevriesdroogd voedsel 3. communicatie middelen 4. zilver en goud 5. verdediging middelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 voor de mensen die nog portofoons zoeken hier een linkje :http://www.portofoondiscounter.nl of anders ff googlen op portofoon discount. keep on prepping Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1: Nog een waterfiler 2: Tarp 3: Meer voedsel 4: Meer water 5: Meer petroleum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 1. Opblaas kano voor in de auto 2. Vervanging voor mijn legerkisten 3. Nieuwe Kruiwagen ( zie "met de wandelwagen" voor foto) 4. Tonnen voor voedsel opslag 5. Nog 2 extra fuiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 bamboeplant voor scheuten te eten en voor handig bouwmateriaal Dat is eigenlijk wel een goede tip. Bamboeplanten , Welke zijn er winterhard en dus geschikt voor in Nederland? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 1. tarp 3x4 camo 2. wolle deken 3. extra kompas 4. hoes laten maken van mijn Rambo mes bij schoen maker (dik leer) 5. 20 zilvere munten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 1. Me complete B.O.B. (ben al een redelijk eind) 2. Goed folding zakmes (binnenkort jarig ) 3. Kwaliteit wandelschoenen 4. Buck 119 Special 5. Slijpsteen 1. Aardig stuk verder 2. Done! Komt voor in de plaats E.D.C. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 1 Gedroogde bonen 2 Mondkapjes ffp3 3 27mc set 4 Voorraad batterijen 5 Emmers mountainhouse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Ok @joost5 en waar heb je die EMMERS Mountainhouse vandaan? Heb ik iets gemist? Ik wist niet beter dan dat ze in folieverpakkingen (1-2 porties) en blikken werden aangeboden? Als je echt emmers hebt, dan graag een verkooppunt (of url) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 1. grotere watervoorziening (> 1000l) 2. zonnepanelen (> 4 kWp) 3. een BOL voor tenminste 10 personen 4. een aantal packrafts van Alpacka 5. een microfueler om thuis bioethanol te maken voor m'n auto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 1. Een goed, groot, van alles en nog wat mes. 2. Jodiumpillen. 3. Grote kaart van Nederland. 4. Gasmaskers. 5. Fietskar, die ik ook lopend mee kan nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 1. Een goed, groot, van alles en nog wat mes. /QUOTE] http://preppers.nl/forum/threads/99-Het-allerbeste-mes-voor-een-prepper Veel leesplezier, hehe Wat is je eigen keuze, nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Nou, dat topic is zo ontzettend lang dat ik het niet helemaal ga lezen. Maar ik heb er wel een stukje van gelezen en ook een paar reviews gekeken op youtube en mijn keuze gaat uit richting SAS militair mes of MOD mes. Je hebt natuurlijk nooit genoeg messen, maar ik vind het voor nu belangrijk dat we een groot onverwoestbaar mes hebben waar we het zwaardere werk mee kunnen doen. Ik had vroeger een mooi mes! Oh..... Ik ben hem helaas kwijt. Het was een Smith & Wesson dat ding was veel te groot voor mij als 16 jarig meisje en kostte mij toen 150 gulden (waren het toen nog guldens? Volgens mij wel) Oh wat vind ik het erg dat ik die niet meer heb. Maar hij is toen van me gejat en ik geloof dat ze hem later ergens in de sloot hebben gesmeten. Zonde!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Ok @joost5 en waar heb je die EMMERS Mountainhouse vandaan? Heb ik iets gemist? Ik wist niet beter dan dat ze in folieverpakkingen (1-2 porties) en blikken werden aangeboden? Als je echt emmers hebt, dan graag een verkooppunt (of url) De emmers of buckets zijn gevuld met de folieverpakkingen 12 stuks. Eigenlijk bedoelde ik ook de blikken omdat deze veel langer houdbaar zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 april 2013 Delen Geplaatst: 26 april 2013 @joost5 zijn het dan geen maaltijden van Wise ipv Mountainhouse? Deze Wise maaltijden worden in emmers geleverd waarin dan die zakken zitten. Van Mountain"alouse ken ik alleen losse zakken en blikken. @Alice een onverwoestbaar mes? Bestaat niet..... Een sterk mes dat veel aan kan: Kabar (BK2), http://www.bladeforums.com/forums/showthread.php/822673-Got-my-first-Becker-Knife-(BK2) Ontario Randall (RD serie) http://www.canadianwildernesssurvival.com/reviews/knives-implements-a-tools/310-ontario-ranger-knives-rd-4 Of zoek m'n review even over de RD4 op het forum hier. Ontario TAK-1 etc etc Heb je €€€€ over, dan een Busse of Swamprat Deze zijn echt haast bombproof....... En als mijn voorbeelden je niet aanspreken (wat uiteraard goed kan) dan kan je lekker zelf het eea uitzoeken op: http://www.messenforum.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.