Communicator Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 ik heb de context van deze 72 uurs test volledig gemist! wat gaaf zeg! ik ben rrrrrazend benieuwd naar zijn bevindingen en verhaal! Mijn aanbod om de voice over te doen staat nog steeds, hoewel ik vrees dat ik er de komende maand weinig tijd voor heb... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Lekker thuis in bed en maak er een lui dagje van. Allemaal bedankt voor de reacties en de schriftelijke review ga ik eens goed voor zitten 1 deze dagen. Zoveel meegemaakt, dat je dat niet even 1,2,3 opschrijft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Lekker thuis in bed en maak er een lui dagje van. Allemaal bedankt voor de reacties en de schriftelijke review ga ik eens goed voor zitten 1 deze dagen. Zoveel meegemaakt, dat je dat niet even 1,2,3 opschrijft Ben heel nieuwsgierig naar je 3 daagse! Neemt het er even van. Maar wacht niet te lang! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Ben heel nieuwsgierig naar je 3 daagse! Neemt het er even van. Maar wacht niet te lang! Komt goed. Deze week te lezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Komt goed. Deze week te lezen kan niet wachten:D kijk er naar uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.