Mr. Gold Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Wie o wie van onze enthousiaste gebruikers wil graag een prachtige onafhankelijke review schrijven over 123hout.nl De reviewer moet het het proces van bestellen tot beoordelen van het hout beschrijven en het liefst met ondersteuning van foto's en filmpjes. Welke gebruiker van Preppers.nl kan mij overtuigen van zijn kunde en wie weet staat er binnenkort dit voor je deur. Dus niet, JA IK WIL, maar waarom wil je dit reviewen en hoe ga je het aanpakken. Geniet van het weekend preppers, ik duik het nachtleven van GTA weer in ;-) 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb morgen een tuinfeest met vuurkorf.....ik weet niet of die mensen van 123hout kunnen heksen? Zo rond 18.00 uur steek ik de fik erin.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik stook al jaren een houtkachel en wil graag een houtleverancier beoordelen. Heb veel ervaring met verschillende leveranciers en houtsoorten. Ik ben benieuwd....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 We zouden dit als gezin van 5 personen willen reviewen. Hierbij zouden we o.a. gaan letten op de onderstaande zake. Bestelproces - hoe snel is het in huis? - hoe wordt het aangeboden? - hoe is de service, is het mogelij om een tijd af te spreken voor bezorgen? - Hoe is het verpakt? - Bereikbaarheid winkel achter website? - hoe zijn de betaal mogelijkheden? - Staan er reverenties op de website? - Hoe hoog zijn de verzendkosten? Kwaliteit hout: - wat is de brandduur? - hoe ruikt het tijdens de verbrandig? - hoe is de rookontwikkeling? - hoe veel warmte geeft het? - komen er vonken vrij tijdens de verbranding? - hoeveel as blijft er over? - sfeer van de vlam? - gloed, gloeid het na? Is het ook voor andere toepassingen te gebruiken: - Vuurkorf? - Kachel? - Oven? Het hout vergelijken van hout van b.v. de pomp of de bouwmarkt. Wij zouden voor de review geschreven tekst, foto's eventueel screenshot's en filmpjes willen gebruiken. We zouden dit o.a. in de hieronder afgebeelde openhaard willen gaan testen. Ik moet nog el even gaan kijken hoe en bij wie ik een kachel of een oven kan testen, maar dat komt wel goed, Dus ja graag is zou graag een review willen maken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 http://www.brandhoutstore.be/brandhout/eik-halfdroog-2m-pallet.html Best prijzig lijkt me. Of hier 185 € voor een dubbele pallet van 2m3 http://www.2dehands.be/bouw/verwarming-radiatoren/openhaard-brandhout/pallet-brandhout-163623476.html?qq=brandhout+pallet&pc_id=&afd=bouw http://www.verdi-international.info/brandhout.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik betaalde laatst voor droog (redelijk droog, ik heb al droger vastgehad) per (door mijzelf) gestapelde kubiek 90€, mengsel 85% beuk, 15% eik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reut Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik wil best wel voor proef konijn spelen met onze dovre haard :-) ik ros mijn vochtmeter er wel in. haha Nu even wat meer motivatie: Ik heb 2 maanden geleden mijn voorraad aangevuld met 2 m3 "eiken" hier bleek veel berk tussen te zitten dus dat leverde een behoorlijke discussie met leverancier op. Die deed het af met "ik krijg het zo aangeleverd dus ik kan er niets aan doen.." Op mijn vraag of ik dan restitutie kreeg drukte hij mijn gesprek weg. Lekker dan. Hier koop ik niet meer. Dit hout is wel mooi droog: ongeveer 17% Dit kost 80 euro per los gestorte kuub. 3 weken geleden heb ik een gemengde aanvulling gekocht van 3 m3 voor 55 euro de m3. Hier ligt het vocht percentage rond de 22% dat moet dus nog even verder drogen in het houthok. Ik ben altijd benieuwd geweest of het de moeite en geld waard is om zo'n pallet aan te schaffen. Eigenlijk sla ik aanbiedingen zoals in de OP staan altijd over omdat het erg duur overkomt. Misschien sla ik de plank daarmee mis, maar dat zou ik wel eens willen testen. :-) Cheers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Normaliter koop ik geen hout, maar voor een half palletje eiken wil ik best een uitgebreide review plaatsen. Toevallig hebben we de Waterford deze week weer uit het vet gehaald i.v.m. de klammigheid. Dus kom maar op zou ik zeggen. Zie verder zo'n beetje @Amron. Alleen zal ik ook prijzen en beoordelingen van andere leveranciers erbij betrekken. Oh en ik zou ook wat hout kunnen meenemen naar Spanje in oktober. Daar gebruiken we uitsluitend de houtkachel de hele winter door. Kan er leuke pixies van maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Waarom? Het scheelt me weer een paar dagen zelf hakken en zagen ( ik durf best te zeggen dat ik lui ben) Al zou ik die suggesties er wel bij willen bestellen om die ook gelijk te proberen dan heb je een goeie indicatie of hun kwaliteit leveren 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2013 Morgen nemen we een beslissing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Morgen nemen we een beslissing. jullie hakken wel vaker met dit bijltje de laatste tijd he 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2013 We zouden dit als gezin van 5 personen willen reviewen. Hierbij zouden we o.a. gaan letten op de onderstaande zake. Bestelproces - hoe snel is het in huis? - hoe wordt het aangeboden? - hoe is de service, is het mogelij om een tijd af te spreken voor bezorgen? - Hoe is het verpakt? - Bereikbaarheid winkel achter website? - hoe zijn de betaal mogelijkheden? - Staan er reverenties op de website? - Hoe hoog zijn de verzendkosten? Kwaliteit hout: - wat is de brandduur? - hoe ruikt het tijdens de verbrandig? - hoe is de rookontwikkeling? - hoe veel warmte geeft het? - komen er vonken vrij tijdens de verbranding? - hoeveel as blijft er over? - sfeer van de vlam? - gloed, gloeid het na? Is het ook voor andere toepassingen te gebruiken: - Vuurkorf? - Kachel? - Oven? Het hout vergelijken van hout van b.v. de pomp of de bouwmarkt. Wij zouden voor de review geschreven tekst, foto's eventueel screenshot's en filmpjes willen gebruiken. We zouden dit o.a. in de hieronder afgebeelde openhaard willen gaan testen. Ik moet nog el even gaan kijken hoe en bij wie ik een kachel of een oven kan testen, maar dat komt wel goed, Dus ja graag is zou graag een review willen maken. We hebben een winnaar. Gefeliciteerd Omron. Als je mij even een berichtje stuurt maken we het in orde en kan je een mooie bestelling thuis verwachten en wachten wij weer met smart op een mooie review. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Gefeliciteerd @Omron. Goeie aanpak. Dat snijdt hout. (blablabla, flauw... ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Gefeliciteerd @Omron ik ken je vrouw niet maar je hebt sowieso binnenkort een flinke bos hout voor de deur... @Heksenboot, flauwe associatie is geheel jouw schuld, dus... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Gefeliciteerd @Omron ik ken je vrouw niet maar je hebt sowieso binnenkort een flinke bos hout voor de deur... @Heksenboot, flauwe associatie is geheel jouw schuld, dus... Wat dacht je, ik doe ook eens een flauwe grap. Ja, ik vond mijn eigen grap flauw, maar deed het lekker toch... Die van @12gauge is wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Bedankt voor de mogelijkheid om deze review te doen. En ook bedankt voor de felicitaties. Ik denk dat we een deel van de winter bij een gezellig knapperend openhaard vuur zullen zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Doe je best Omron ... de fik erin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 @Omron kijk dat is gelijk een mooie review opzet! Klasse! Succes en ben benieuwd naar je resultaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Ik zie door de bomen het bos niet meer met die review frenzy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Ik heb een bos van 20ha in mijn bezit, dus deze gun ik graag aan iemand anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.