Stealth Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Armageddon Outfitters betreft een pepperstore die advies verleent aan preppers en hun helpt preppen, het is een soort van doomsday preppers maar dan leuker. Het is in nederland op TV als Armageddon Outfitters maar in amerika als Apocalypse 101 Armageddon Outfitters S01E01 - Expect the Unexpected https://www.youtube.com/watch?v=9HRDRCAmTac Armageddon Outfitters S01E02 - Ready to Rumble https://www.youtube.com/watch?v=7RlHqEnUbsc Armageddon Outfitters S01E03 - The Warrior Spirit https://www.youtube.com/watch?v=U3o8xC524io Armageddon Outfitters S01E04 - Guns Bunkers and Grease https://www.youtube.com/watch?v=LkyuXB4pAyM Armageddon Outfitters S01E05 - Better Safe Than Sorry https://www.youtube.com/watch?v=FP8YjSeazF0 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik was ook al verbaasd dat dit nog niet genoemd was hier, maar beetje 't zelfde als Dooms Day Preppers, alleen worden nu de ideeen van 1 clubje gevolgd, die ze toepassen (advies verkopen) aan andere preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Leuk, maar O ZO AMERIKAANS.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Leuk, maar O ZO AMERIKAANS.... Idd alweer heel stereotyp met de nadruk op de 'warrior spirit' en de zoektocht naar agressie met de nodige, ietwat lachwekkende, vechttraining alsof alleen dat je leven zal redden^^, wordt op den duur een beetje een parodie van zichzelf daar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Heb 1 aflevering gezien. Vermakelijk, maar kan mij geheel niet bekoren. Ik hou er toch ietwat andere ideeën op na zeg maar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Heb 1 aflevering gezien. Vermakelijk, maar kan mij geheel niet bekoren. Ik hou er toch ietwat andere ideeën op na zeg maar Hier idem dito Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Vind het vermakelijk, zeker omdat er zo weinig op tv is kijk dit met de vrouw samen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Idd alweer heel stereotyp met de nadruk op de 'warrior spirit' en de zoektocht naar agressie met de nodige, ietwat lachwekkende, vechttraining alsof alleen dat je leven zal redden^^, wordt op den duur een beetje een parodie van zichzelf daar... Ja het gaat je leven redden ja. Fighting spirit is key, die knullige training is bedoeld om iets los te krijgen, en dit is pas een eerste training. Maar ieder prept op zn eigen manier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Deze serie was in april al onder de aandacht gebracht maar dat mag de pret niet drukken http://preppers.nl/forum/threads/5297-Apocalypse-101-nieuwe-serie?highlight=apocalypse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Bwa, een beetje een lauw verhaal. De meeste van die 'artiesten' zijn een beetje extreem en hun realiteitszin verloren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Ja het gaat je leven redden ja. Fighting spirit is key, die knullige training is bedoeld om iets los te krijgen, en dit is pas een eerste training. Maar ieder prept op zn eigen manier. Sorry hoor, maar dat 'fighting spirit' gedoe komt heel puberaal over, alsof er direct een 'Battle Royale' gaat starten, niet preppers worden soms verweten van geen realiteitszin te hebben, maar hetzelfde fenomeen komt ook onder preppers voor heb ik de indruk, maar het gaat dan de andere kant uit. Overlevingsinstinct moet je hebben, geen twijfel mogelijk, maar zoals het hier uitgebeeld wordt lijkt het, zoals reeds gezegd, een beetje ene parodie te worden, alsof dat het enige is wat je moet hebben en dat is het uiteraard niet, persoonlijke verdediging is slechts 1 deeltje van het geheel, maar tsjah, de Neanderthaler uithangen staat natuurlijk veel beter bij ons stoer zelfgedacht en al zeker in het stoerste land aller tijden, de VS. Ze zeggen dat het gedacht veel doet, maar ik vrees niet zo veel... Rambo is blijkbaar stiekem nog steeds heel populair btw: denk je nu echt dat je de 'fighting spirit' naar boven brengt door daar een halfuurtje tegen elkaar te staan leunen, want anders was iedereen Bruce Lee, indien het zo gemakkelijk zou gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast survivalman010 Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 dat is een van mijn favo progamma,s ik kijke het altijd en als ik niet kan kijken neem ik het op(ik heb upc) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast survivalman010 Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 het is nu op tv 16:00 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 heb het ook gekeken. Integenstelling tot sommige mensen op dit forum vind ik dit een leuk programma die bordevol goede tips zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Filmpjes in topic werken niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
suusje82 Geplaatst: 16 augustus 2013 Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik vind het leuk om te kijken. Haal eruit wat ik nuttig vind, maar kijk vooral voor de lol. Het is nuttig een half uurtje zelfverdediging te beoefenen voor je zelfvertrouwen, maar ik denk niet dat je daarmee heel ver komt in een man tot man gevecht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 17 augustus 2013 Delen Geplaatst: 17 augustus 2013 Heb deze serie al enige tijd gelden gezien. Had de naam met 101 erin of zoiets. Ik vind de lui die advies geven niet echt uitblinken in kennis en ervaring. Heb het idee dat ze soms maar wat aanrommelen.....en soms niet begrijpen waar ze mee bezig zijn. Die kooi van faraday die ze maken is complete bullsh1t bijvoorbeeld. Jammer dat @Bunkerprepper er niet meer is. Ik weet zeker dat hij er wat over had gezegd.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.