Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Bij Big Bazar blikken soep van de Struik. Nu heb je wel eens vaker 800ml blikken voor 99 cent, maar ze hebben ook 1200ml blikken voor 1.25€. Die moet je dus nemen, heul goeikoop.

http://www.bigbazar.eu/pagina/folder

Ik heb in april een zelfde aanbieding van BB bekeken. Helaas bleken de blikken toen beperkt houdbaar (tot nov 2015). Misschien verschilt dat wel per aanbiedingsmoment maar ik zou toch wel even naar de THT datum kijken :)

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb in april een zelfde aanbieding van BB bekeken. Helaas bleken de blikken toen beperkt houdbaar (tot nov 2015). Misschien verschilt dat wel per aanbiedingsmoment maar ik zou toch wel even naar de THT datum kijken :)

Uiteraard heb ik dat al in de winkel gedaan, allemaal 2017. Maar een goede tip natuurlijk.;)

Deze post delen

Heb je daar toevallig een linkje van? Ik kan het niet vinden. Wil even kijken of het de moeite waard is om er heen te gaan.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Deze post delen

Heb je daar toevallig een linkje van? Ik kan het niet vinden. Wil even kijken of het de moeite waard is om er heen te gaan.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Bedoel je deze: http://flyer.lidl.nl/926ab6fc-d28e-4ccd-94ef-7bd18227099d/#/6

Overigens 1,99€ voor pasta gerechten vind ik niet heel goedkoop. Beter pastasaus wecken en droge pasta in de voorraad houden. Daarom wacht ik altijd als er een week of 2 na de aanbieding nog blikken staan, dan zijn ze vaak 30-50% goedkoper. En dan is het wel leuk. Al lukt dat niet altijd.

Deze post delen

Ben vanmiddag even langs de Lidl geweest en een partij blikken gehaald. Er zijn dus vier verschillende maaltijden. Allen 800 gram per blik. De blikken zijn tenminste houdbaar tot ongeveer juli 2019. Dus heb weer wat voorraad er bij.

Deze post delen

Ik zag dat er 800gr blikken ratetouille stondem bij de lidl voor 1,50/1,60. Zijn wederom halverwege 2019 goed.

Staan in de kast! Zag ze staan. Gelijk wat meegenomen. Goede tip!

Deze post delen

Deze week bij Dirk (kwam er gisteren pas achter, alleen vandaag en morgen nog geldig)

5 kilo uien 0,99 cent

Honig maaltijdmix 2 voor 1,50

Hak groenten +/- 370gr 4 voor 1,99

Deze post delen

Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen :)

Deze post delen

Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen :)

Zitten er ook appels in ? ;-)

Deze post delen

Geheimpje, alle appelmoes is veel langer houdbaar dan het etiket. Glazen potten (en blikken) zijn net als weckpotten en daar trekken ze jaarlijks in het weckmuseum eentje van open van halve eeuw tot een eeuw oud.

Van specifiek appelmoes (zelf gemaakte in glazen potjes met schroefdeksel) heb ik ook een filmpje gezien waar ze 30 jaar oude vergeleken met 1 jaar oud. Die van 30 was veel bruiner van kleur, maar smaakte beter. Filmpje kan ik niet vinden, als ik zoektermen intik kom ik bij kip, patat en appelmoes, bijbehorende kinderen en recepten om appelmoes zelf te maken.

Dat laatste is het voordeligst, want ze zijn zeer goedkoop in seizoen (de rijpste moeten ze vanaf) of je zoekt een appelboom. In het wild of bij iemand in de tuin, veel mensen zijn blij om van die appels in hun gazon af te zijn, gewoon vragen!

Deze post delen

Gast Peerke
1 minuut geleden, FincaInSpanje zei:

Max 4 per klant.😅

Weekendaanbieding. Dus 3 dagen x4 potten is 12 potten op voorraad. Ik kan daar wel even mee rond komen.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...