FincaInSpanje Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Vanaf donderdag Griekse week bij Lidl. Leuk om in je voorraad te hebben bijv. kruiden en specerijen, honing, olijven etc. http://flyer.lidl.nl/6be0e3da-96ef-4fc2-9d96-2f0d1bfaa7b5/#/8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Vanaf donderdag Griekse week bij Lidl. Leuk om in je voorraad te hebben bijv. kruiden en specerijen, honing, olijven etc. http://flyer.lidl.nl/6be0e3da-96ef-4fc2-9d96-2f0d1bfaa7b5/#/8 En vergeet de blikken griekse gehaktballen en tomatensaus niet! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EddyCorleone Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ik zag dat er 800gr blikken ratetouille stondem bij de lidl voor 1,50/1,60. Zijn wederom halverwege 2019 goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ik zag dat er 800gr blikken ratetouille stondem bij de lidl voor 1,50/1,60. Zijn wederom halverwege 2019 goed. Staan in de kast! Zag ze staan. Gelijk wat meegenomen. Goede tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 hallo hallo, zojuist weer 10 blikken bruinebonen soep gehaald. handje gekookte rijst erdoorheen en smullen maar in het bos http://publicaties.reclamefolder.nl/hoogvliet-week40/page/1 ook deze pastei doet het goed op krekkers tijdens een lange wandeling http://publicaties.reclamefolder.nl/hoogvliet-week40/page/4-5 grtz ouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Emte aanbieding. Bar-le-duc 2x2 liter €0,99 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Curver vershouddozen bij Dirk voor 1,99 per set van 4-5 stuks. Geschikt voor Mickeywave en Diepvries. https://www.dirk.nl/aanbiedingen/kanskoopjes-3/curver-vershouddozen.htm Maten 0,6 liter 1,0 liter 1,1 liter welke ik net heb bijgekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diamantje Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Deze week bij Dirk (kwam er gisteren pas achter, alleen vandaag en morgen nog geldig) 5 kilo uien 0,99 cent Honig maaltijdmix 2 voor 1,50 Hak groenten +/- 370gr 4 voor 1,99 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissD Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen Zitten er ook appels in ? ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen Geheimpje, alle appelmoes is veel langer houdbaar dan het etiket. Glazen potten (en blikken) zijn net als weckpotten en daar trekken ze jaarlijks in het weckmuseum eentje van open van halve eeuw tot een eeuw oud. Van specifiek appelmoes (zelf gemaakte in glazen potjes met schroefdeksel) heb ik ook een filmpje gezien waar ze 30 jaar oude vergeleken met 1 jaar oud. Die van 30 was veel bruiner van kleur, maar smaakte beter. Filmpje kan ik niet vinden, als ik zoektermen intik kom ik bij kip, patat en appelmoes, bijbehorende kinderen en recepten om appelmoes zelf te maken. Dat laatste is het voordeligst, want ze zijn zeer goedkoop in seizoen (de rijpste moeten ze vanaf) of je zoekt een appelboom. In het wild of bij iemand in de tuin, veel mensen zijn blij om van die appels in hun gazon af te zijn, gewoon vragen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 Pastasaus bij Aldi. Dat wordt hamsteren ! https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/weekendactie-28-02/bertolli-pastasaus-7470.article.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 15 minuten geleden, Peerke zei: Pastasaus bij Aldi. Dat wordt hamsteren ! https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/weekendactie-28-02/bertolli-pastasaus-7470.article.html Max 4 per klant.? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 1 minuut geleden, FincaInSpanje zei: Max 4 per klant.? Weekendaanbieding. Dus 3 dagen x4 potten is 12 potten op voorraad. Ik kan daar wel even mee rond komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 april 2020 Delen Geplaatst: 19 april 2020 https://www.dealert.nl/?utm_source=geenstijl&utm_medium=banner&utm_campaign=secondpost&utm_content=jerry Geen eten of drinken. Jerrycan 5l Handgel met pompje. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaap Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Ben bezig met het bevoorraden van mijn kelder en ben tot een nieuw inzicht gekomen. Heb de nodige voeding ingeslagen om bij misgrijpen toch een tijd door te kunnen bikken. Echter nu ik die plek efficiënt ingericht heb, heb ik best nog veel ruimte over. We hebben nu een 2e doelstelling: wat geld besparen. Nodige en redelijk lang houdbare producten die fors in de aanbieding zijn kopen we grootschalig in om optimaal van het voordeel te genieten. Dit is best een lange tread en weet niet zeker of dit al ter sprake is gekomen. Ik wil het gewoon even delen. 🙂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 6 uur geleden, Jaap zei: We hebben nu een 2e doelstelling: wat geld besparen. Nodige en redelijk lang houdbare producten die fors in de aanbieding zijn kopen we grootschalig in om optimaal van het voordeel te genieten. Inderdaad, preppen kan ook geld opleveren! Vanuit m'n buikgevoel zou ik zeggen dat wij zeker 30%, misschien wel tegen de 50% van alle supermarkt producten alleen in de aanbieding kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 8 uur geleden, Jaap zei: Ik wil het gewoon even delen. Hoi Jaap, Delen is altijd goed. We kunnen op z'n tijd allemaal weleens een reminder gebruiken ! Gaat goed ,he , met je prep-kelder ..... ☺️ Goed bezig ,hoor ! Groet, mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jaap Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Was best ver met mn kelder, echter mn vriendin wil de muren een kleurtje geven. Stellingen weer afgebroken en en volgende week verder. Zal wel een fotootje weg zetten als het er op begint te lijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 10 uur geleden, Jaap zei: Stellingen weer afgebroken Hoi @Jaap, Ik hoor het al.... Je wordt niet alleen door het preppen bezig gehouden , maar ook door je vriendin ha ha ! Maak er samen wat moois van , he ! groet,mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Op 22-2-2020 om 20:49, FincaInSpanje zei: Max 4 per klant.? Je bent als klant vaker op een dag welkom, als extreem minima doe je soms dingen wat net mag en kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Op 16-2-2021 om 23:28, Jaap zei: Was best ver met mn kelder, echter mn vriendin wil de muren een kleurtje geven. Stellingen weer afgebroken en en volgende week verder. Zal wel een fotootje weg zetten als het er op begint te lijken. Op 17-2-2021 om 09:48, mevr.Grijpstra zei: Hoi @Jaap, Ik hoor het al.... Je wordt niet alleen door het preppen bezig gehouden , maar ook door je vriendin ha ha ! Haha als ik het goed lees gaat de vriendin juist aan de slag met, mn vriendin wil de muren een kleurtje geven.😂 Geintje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Haa Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Uppppp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Op 10-3-2021 om 20:03, Haa zei: Uppppp @Haa Heel opmerkelijk. Dit is het minste en kortste bericht die ik ooit onder ogen ben gekomen, zelf het forum naam past dan geheel @Haa. Het toetsenbord zal door de jaren heen op deze manier als nieuw blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffel Geplaatst: 17 augustus 2021 Delen Geplaatst: 17 augustus 2021 Helaas alleen aantrekkelijk voor de Noorderlingen aangezien de Coop daar voornamelijk zit. https://www.coop.nl/aanbiedingen Alle gwoon koffie 1+1 gratis. Oploskoffie is een mooi prep item. Lang houdbaar en het weegt weinig. Ik ga voor de gwoon oploskoffie rood: nu 2 potten voor € 2,50. één theelepeltje geeft een lekker bakje van ongeveer 80-100ml. 120 theelepeltjes uit één pot = 240 uit twee potten. Dus iets meer dan één cent per bakkie pleur....👍 https://www.gwoon.nl/product/gwoon-oploskoffie-rood/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.