Gast ancestral-viking Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 c1000 heeft nu 1,8 kilo vlees voor een 10.00 euro en gratis bakboter wees er snel bij op = op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronzor Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 amazing oriental aziatische supermarktketen heeft zoutvlees[=gepekelt rundvlees] in de aanbieding tot en met morgen. 2kilo 10 euro in emmer buiten de koelkast houdbaar tot +- 2017. [volgens verpakking maar is langer houdbaar produkt zwemt in pekelwater] http://www.amazingoriental.com/content/landelijke-aanbiedingen-geldig-van-06-11-2013-tm-26-11-2013 als je er toch bent neem wat zakken mung bonen mee;kun je zelf verse tauge maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Bij de Plus: John west Tonijn ingeblikt in olie of water met korting Sardientjes (rode blikjes) voor 0,39 ct Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Vanaf morgen bij de C1000: zakken soep en blikken groente van bonduelle 1+1 gratis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Vanaf morgen bij de C1000: zakken soep en blikken groente van bonduelle 1+1 gratis Zakken soep ????????????????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 @ronzor THX voor de tip!! Zout vlees is daar normaal ook niet te duur en de mung-bonen: geniaal!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 Zakken soep ????????????????? Ja, soep in zak. Weet niet of er voordelen aan zitten (minder afval) of dat het gewoon luxer staat en ze er zo meer voor kunnen rekenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ulco Geplaatst: 27 november 2013 Delen Geplaatst: 27 november 2013 In Thailand is het trouwens heel normaal, zakken soep. Daar verkopen ze soep in plastic zakken op straat, dichtgebonden met een elastiekje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 John West tonijn stukken in water 1,25 bij Action Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arneheil Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 John West tonijn stukken in water 1,25 bij Action Hoe lang zijn ze houdbaar? Gr A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Hoe lang zijn ze houdbaar? Ik ben nog niet langs geweest dus ik weet het niet. Als ik de foto op de website moet geloven is de houdbaarheidsdatum: juni 2016. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoosKorstwagen Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik ben nog niet langs geweest dus ik weet het niet. Als ik de foto op de website moet geloven is de houdbaarheidsdatum: juni 2016. Beste Pico, Als ik Wouter Klootwijk van het programma de Wilde Keuken mag geloven, is eten in blik minstens 50 jaar houdbaar. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1059115 Natuurlijk altijd gewoon kijken, ruiken en proeven dat is de ultieme test. Tevens is THT Tenminste Houdbaar Tot, dat wil zeggen dat de fabrikant tot die datum garantie geeft voor een product, een hoop producten zijn heel erg veel langer houdbaar, mits op een goede manier bewaard. Een winkelier mag dacht ik producten na de THT verkopen maar is er dan zelf verantwoordelijk voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arneheil Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik ben nog niet langs geweest dus ik weet het niet. Als ik de foto op de website moet geloven is de houdbaarheidsdatum: juni 2016. Heel toevallig kwam ik net langs de action en heb even een foto gemaakt Degene op waterbasis 2016 en op olie 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoosKorstwagen Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Heel toevallig kwam ik net langs de action en heb even een foto gemaakt Degene op waterbasis 2016 en op olie 2018 Normalite zou ik al de voorkeur hebben voor diegene op olie basis, kun je nog mee bakken en heeft ook meer voedingsstoffen en als dan ook de THT nog ook eens enorm verschilt is de keuze snel gemaakt. Helaas heb ik deze aanbieding bij de Action hier nog niet gezien, De prijs voor John West is erg netjes. Meestal vind ik het voedsel aanbod van de Action relatief duur en erg teven vallen. Leuk dat je even een fotootje hebt geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 6 december 2013 Delen Geplaatst: 6 december 2013 Wij zijn niet zo van de visblikjes maar deze op oliebasis lust manlief wel,dus heb er bij de action een aantal blikjes ingeslagen. In nood zal ik het ook wel lusten hahaha/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fryslan boppe Geplaatst: 10 december 2013 Delen Geplaatst: 10 december 2013 Deze week bij de Poiesz (alleen in Friesland gevestigd...maar ik heb hier dan weer geen Deka bijvoorbeeld) Bonduelle groente in blik 150-212gr 5x voor e2,99 THT 2015/2016 Quaker cruesli pak 500gr 2x voor e3,99 THT eind 2014/begin 2015 Del Monte fruit in blik 825-840gr e1,89 THT 2016 Del Monte vruchtensap 1liter 2e halve prijs THT...niet op gelet, excuus. Zal ongetwijfeld ook ergens eind 2014 zijn. Dubbel frisss 1,5liter 2x voor e1,49 THT eind 2014 Omo of Sunil wasmiddel 1,5liter 2e gratis Honig pasta, alle soorten 2e gratis En, niet geheel onbelangrijk in de prepvoorraad Heineken per krat e9,89 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survive disaster Geplaatst: 10 december 2013 Delen Geplaatst: 10 december 2013 zakken soep zakken water jah goedkope mannier van verpakken bij water sla het donker en koel op en het blijft lang houdbaar bij soep blijft het niet supper lang hoedbaar lijkt mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Invictus Geplaatst: 10 december 2013 Delen Geplaatst: 10 december 2013 Deze week bij de Poiesz (alleen in Friesland gevestigd...maar ik heb hier dan weer geen Deka bijvoorbeeld) D'r kan heel wat gebeuren als je een dag naar je werk bent. Kom ik net thuis en lees ik dat Emmeloord, Staphorst, Assen en Oude Pekela nu in Friesland liggen. Voor wie nog niet in Friesland woont: prep ook maar tegen landverschuivingen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fryslan boppe Geplaatst: 10 december 2013 Delen Geplaatst: 10 december 2013 D'r kan heel wat gebeuren als je een dag naar je werk bent. Kom ik net thuis en lees ik dat Emmeloord, Staphorst, Assen en Oude Pekela nu in Friesland liggen. Voor wie nog niet in Friesland woont: prep ook maar tegen landverschuivingen ah, zijn ze van de Poiesz de wereld dan toch al aan het veroveren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 Die John west tonijn zet me aan het denken...... Action staat bekend als actie knaller die partijen opkoopt, Meestal is er iets mee. Kan iets met verpakking zijn of iets wat niet aan de kwaliteitseisen voldoet van de fabikant. Hoeft per definitie niet slecht te zijn hoor... Maar ik kan me herinneren dat een paar maanden geleden aan het licht is gekomen dat oa. dolfijnenvlees verkocht is als tonijn in blik, Toen werd de fabrikant niet met naam genoemd, Zal het wellicht toch John West geweest zijn.... Driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 Als je goede lief gevangen vis wilt moet je bij de natuurwinkel vis kopen. Dat is daar nooit in de aanbieding en kost 3 euro per blikje. Als je goedkoopjes neemt, dan is er altijd wel iets mee. Onaardig gevangen, slecht betaalde werknemers, een frauderend bedrijf, kinderarbeid. Dus of je zoekt een goed merk en bent duur uit, of je neemt een koopje en je weet dat er ergens iets niet goed genoeg is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoosKorstwagen Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 Bedankt voor de tip, ik heb wat blikjes ingeslagen... Overigens zou ik de huis sardientjes op zonnebloemolie van de Aldi ook willen aanbevelen € 0.55 120 gram/ 90 gram uitlek gewicht. Mooi goedkoop prima rantsoen. En de olie zijn extra smaakvolle calorietjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 16 december 2013 Delen Geplaatst: 16 december 2013 Tip kurikur om kunstgebit te reinigen een halve tablet maakt spullen zoals vitrage en witte knuffelbeesten weer helemaal wit en kost haast niks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fryslan boppe Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Bij Plus zijn de Kips vleeswaren in de aanbieding, 2e gratis. Vooral de Kips leverpate peper wordt hier graag gegeten en is volgens mij een maand of 8-12 houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoosKorstwagen Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Maggi aardappelpuree (diverse smaken) 2 zakjes á 4 porties THT 01 - 2015 Xenos € 1.- niet erg lange THT maar durf het in aluminium gecoate zakjes na 4 jaar nog best te eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.