Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Moestuin Politie !!


Communicator

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik moet er eigenlijk wel om lachen, hoewel ik best geloof dat hier kern van waarheid in zit. Maar de natuur laat zich niet beperken door belastingen, boetes en andere ongein.

Alternatieven genoeg: guerilla tuinieren, onbekende eetbare gewassen kweken ("nee hoor meneer de belastinginspecteur, die paardebloemen zijn onkruid, die eet ik niet hoor").

Mochten ze écht zo krankzinnig geworden zijn om belasting op moestuinen door te voeren, dan zal ik snel zijn met het claimen van mijn soevereiniteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, Van Kooten en De Bie toen ze nog jong waren. En ik ook :o

 

Het leuke van dit soort nieuws is dat rustige types als volkstuiniers - ik ben er ook een - stilletjes radicaliseren en in het verzet gaan. Er wordt nu al veel geruild en zelf gekweekt, de natuur laat zich niet dwingen en beperken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pathfinder: Geradicaliseerde volkstuiniers komen in opstand!

 

Klinkt als een kop van speld.nl ;)

 

Maar geweldig van Kooten en de Bie, hun thema's kun je vaak 1 op 1 toepassen op huidige situaties.

Toen Balkende zat te blaten over normen en waarden, was het filmpje over 'Wormen in Naarden' weer volledig actueel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet enkel over een volkstuintje maar ze willen gewoon aantonen dat alles wat je doet en laat een belasting kan opgelegd worden . En dat de NLD staat er alles aan zal doen om de staatskas te vullen .

Ps . In belgië heffen ze ook extra belasting op van alles en nog wat . Maar ze geven het dan wel een naam en dan lijk het of het geen belasting is .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet enkel over een volkstuintje maar ze willen gewoon aantonen dat alles wat je doet en laat een belasting kan opgelegd worden . En dat de NLD staat er alles aan zal doen om de staatskas te vullen .

Ps . In belgië heffen ze ook extra belasting op van alles en nog wat . Maar ze geven het dan wel een naam en dan lijk het of het geen belasting is .

 

Geert

Je vergeet te vermelden dat wij ook allemaal een aandeel hebben in een bank, alleen het kost ons geld. Maar kom niet iedereen kan zeggen k'heb een aandeel van een bank. Staat wel niet op ( Verkoopbaar) papier wel op onze belastingbrief, want die stijgen bij elke ademhaling.

 

Groetjes Chin

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tegengeluiden stapelen zich in snel tempo op. Er is in korte tijd een behoorlijke 'social mobilization' ontstaan, waarbij Monsanto het behoorlijk moet ontgelden. Het afgelopen jaar is Monsanto ruim 21.000x via social media getagd (alleen in NL!) en let op de curve:

[ATTACH=CONFIG]3834[/ATTACH]

De laatste weken exponentieel en vooral in een negatieve connotatie. Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de inhoud van de berichten, kan ik een excel export maken van alle tweets, facebook posts, reacties op fora etc.

Opvallend is dat het protest vooral vanuit de grote steden komt (en Wageningen!):

[ATTACH=CONFIG]3835[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3835[/ATTACH]

en in mindere mate vanuit het (noord)oosten van Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dit filmpje zojuist op internet.

http://t.co/tc24MXXF8r

 

bij het volgend artikel:

http://www.pomonieuws.nl/2013/05/europadag-5-zaadcorporatisme-bedreigt.html#more

 

Hoe lang nog voor dit waarheid wordt...

 

 

http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2016860/mars-tegen-zadenproducent-monsanto.htm#.UaCBfkD0F8E

 

 

vandaag protest tegen Monsanto in Wageningen om 13.00 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...