netuyas Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Hier kwam het binnen. alle 4 keurig verpakt in een (weliswaar veel te ruime,lxbxh305x215x110) professionele doos van Clever line. Bijna zonde om open te maken. Alleen hoor ik van iedereen dat ze facturen ontvangen hebben, terwijl er bij mij netjes een pakbon op zat. Ben ik de uitzondering, of kijken de anderen verkeerd? Kort en goed, (Te)veel aandacht besteed door http://prepshop.nl/ aan de levering. Dikke Thumbs up! en Mr. Gold en Dr.prepper, nogmaals bedankt voor de moeite die jullie gedaan hebben om ons van deze aanbieding te laten profiteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ja hoor, lifestraws op de mat! Whoop whoop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Survival Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 En, doet die het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ik heb ze, joepie, alle vier samen in een envelop, hét was vandaag al Kerst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ook ik heb ze binnen gekregen! Dank je wel @Dr.Prepper en @Mr. Gold voor de leuke aktie en de snelle levering! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 @Dr.Prepper en @Mr. Gold Ook ik heb ze binnen. Gisteren in de middag, keurig doosje, 4 straws! YEEEH!!! Hartstikke bedankt voor jullie inzet om dit te kunnen realiseren. Ik had er al 1, nu dus 5. Daarvan gaan er 3 onder de kerstboom van niets vermoedende familieleden. Dat zal wat worden:rolleyes: Tja, het kan zomaar hun redding worden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Dank voor alle enthousiaste reacties & tips voor verbetering! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ook hier de lifestraw binnen! Enveloppe paste door de brievenbus. Ben blij! Dank voor jullie nijvere inpakwerk.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Hier zijn ze ook binnen. Envelop paste niet in de brievenbus. Toevallig trof ik de postbode aan. Bedankt voor de actie en snelle levering @Mr. Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 top zeg..heb er net 2 besteld..geweldig..onze eigen webshop yeahh..kep ze net binnen 2 stuks..netjes in een stevige envelop..paste prima door normale brievenbus heen..thx mvg zippo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Net opnieuw besteld. Ging niet helemaal goed met mijn telefoon. Wacht met smart op meerdere artikelen in de web shop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 yep..zou mooi zijn als die yoyo reels erbij komen..kep geen zin om ze uit engeland te halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wacht met smart op meerdere artikelen in de web shop Wat zou je graag meer zin in de shop waar vraag naar is voor onze doelgroep @Jager Lees dat @zippo graag yoyo reels wilt (kende dit nog niet) We kunnen natuurlijk meerdere inkoop acties doen zoals we nu gedaan hebben met de LifeStraw. Wat voor zaken zouden hiervoor in aanmerking komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Wat zou je graag meer zin in de shop waar vraag naar is voor onze doelgroep @Jager Lees dat @zippo graag yoyo reels wilt (kende dit nog niet) We kunnen natuurlijk meerdere inkoop acties doen zoals we nu gedaan hebben met de LifeStraw. Wat voor zaken zouden hiervoor in aanmerking komen? Voor mij persoonlijl zou ik heel breed kunnen antwoorden met alles wat met survival te maken heeft. Maar ik zal even nadenken over een wat breder georieenteerd antwoordt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Mischien bij een 27mc leverancier , overjarige bakkies (wel nieuw) Die zou je dan voor 3 of 4 tientjes moeten kunnen krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Hij is binnen, veel dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Gisteren besteld vandaag binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.