Gast Heksenboot Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 WTF? In 1 dag gemaakt? Wat ben jij voor superman, @Communicator? Kan niet beter, perfect gewoon. Zo, even linkje doormailen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator Wat waar is, is waar. Het is een mooi filmpje en slaat de spijker op z'n kop. Klasse, Communicator. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Na het gezicht van Dick hebben we nu ook de stem gevonden. Heel mooi gemaakt Communicator! Respect. Als de media ons weer eens benaderd zal ik ze dit filmpje laten zien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 @Communicator Haha nee ik hou van het dak.. Overzicht.. Meer woorden maak er hier niet van.. mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Dan had je een naamswijziging moeten aanvragen bij Dr.Prepper .. Thanx Straathaas? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Paashaas ? Grapje hoor Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Ge Wel Dig ! D A N K !:p:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Superfilmpje!! erg mooi gemaakt Duidelijk en zeer informatief,zeker voor de niet preppers,of moet ik zeggen toekomstige preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Ge Wel Dig ! D A N K !:rolleyes: Hahaha .. en toen waren de smilies op Dankjewel allemaal voor de lovende woorden. Ook ik probeer dit filmpje zo ver mogelijk te promoten... ik hoop dat het aanzet tot denken over wat er gezegd word. en wie weet zelfs nieuwe leden voor 'onze' website Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Chapeau! @Communicator geweldig filmpje, geniaal! heel goed gedaan, lekker rustig, relaxt, duidelijk en overtuigend. erms...alleen... "daarom leggen wij een voorraad aan met blikken".... IEKKKKKK ik HAAT blikken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Goeie film, zit nog es verdomd goed in elkaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Zo, weer een paar uurtjes werk verzet. Ik heb de Nederlandse ondertiteling aangepast, en ook maar gelijk alles naar het Engels vertaalt. Dat werkt best makkelijk met Youtube Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ah! Dus nu kunnen we de wereld veroveren. Als je zo doorgaat, staat straks National Geo op je deurmat. 'Preppers, the realistic vision'. Ik ben alleen bang dat ze de "gebakken peren" niet zullen oppikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik ben alleen bang dat ze de "gebakken peren" niet zullen oppikken. zelfs daar heb ik een vertaling voor kunnen vinden .. klopt alleen niet met het pannetje peren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 zelfs daar heb ik een vertaling voor kunnen vinden .. klopt alleen niet met het pannetje peren "Your chickens have come home to roost". Da's een mooie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Goed filmpje! Lekker nuchter. Ook mooi dat je echte beelden hebt gebruikt van (de gevolgen van) bijvoorbeeld een stroomuitval. Dit laat mensen denk ik wel beseffen dat het niet enkel theorieën zijn, maar dat het ook echt daadwerkelijk kan gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Laten we het hopen @Vault 101 dat het helpt om de mensen wakker te schudden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Wauw wauw wauw...!!! Verplichte kost voor elke journalist die hier komt vragen en kijken! Beter spotje dan wat de overheid doet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Dit op prime time op de publieke omroep? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Wauw wauw wauw...!!! Verplichte kost voor elke journalist die hier komt vragen en kijken! Beter spotje dan wat de overheid doet! Inderdaad een tip voor Communicator, om dit eerst te laten bekijken VOORDAT men verder vraagt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 En ook namens mij van harte met dit goede filmpje. That'll teach them. Letterlijk ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Met dit soort filmpjes kun je nu echt publiek bereiken @Communicator ! Mensen zijn behoorlijk visueel ingesteld. Als je zulke knallers van videocast's maakt kan je niet alleen voor jezelf maar voor preppers.nl veel betekenen! Kudo's van Foxxie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Met dit soort filmpjes kun je nu echt publiek bereiken Hmm. @Amazing Dree heeft het filmpje rondgestuurd en was na een halve dag verbaasd waarom er nog geen reactie op kwam. Toevallig een paar aangeschreven personen gesproken. De een klikte niet op onbekende linken, de ander was bang voor negatief gedoe en hel en verdoemenis. We moeten ons er maar bij neer leggen dat zij die niet willen horen ook niet zullen luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Mja, zo ken ik in mijn omgeving ook minstens één persoon; weigert naar dingen te kijken (!) die ik nadrukkelijk onder de aandacht breng. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 Laten we het positiever benaderen. Mocht het ooit ter discussie komen, heb je nu een leuk filmpje wat je verhaal kan onderbouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.