Stealth Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Kan iemand dit opnemen en op internet plaatsen en de link hier posten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Kan iemand dit opnemen en op internet plaatsen en de link hier posten? Wordt geregeld morgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ok net het interview gehad met Ingrid die het vandaag gaat uitzenden zo rond kwart over 5 half 6. Uiteraard kunnen we dit dan ook terug horen op uitzending gemist. Preppers.nl lekker geplugt en was een luchtig en leuk gesprek van een kleine 10 minuten. Hopelijk knippen ze de opblaaspop er niet uit als de dijken door breken 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 zodra ik tijd heb, ga ik het luisteren, leuk man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Wauw! Leuk! Maar wat een tijdstip! Ook ik ga later luisteren! Go Bert! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Yeah! Goed bezig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 http://www.3fm.nl/gemist/uitzending/2012/11/14 Dit is de hele uitzending van Ingrid Perez in de nacht. Ik ga ook even luisteren aangezien ik het ook nog niet gehoord heb. Ik kom binnen op 01:16 (dat is dus kwart over 5). Nu even luisteren 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Trots op mijn maatje @Mr. Gold! Goed verteld, goed geplugged en uitstekend het vooroordeel over de mate van gestoordheid van preppers recht gezet De deeplink naar de stream is overigens http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/powned/turbulent/20121115-04.wma Is er iemand die hier een mp3'tje van kan maken? @Communicator maybe? Kudos voor Bert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Dat kan ik wel @Dr.Prepper maar niet nu ik sta op het punt om de hele dag weg te gaan, samen met het vrouwtje... ff lekker een dagje kuren 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Wat een leuk sprankelend gesprek! Super gedaan, Bert. Helemaal de goeie mix van gezellige jongen is op z'n toekomst voorbereid. Een goeie interviewster ook trouwens. Dat opgewekte "Ik vind t best logisch klinken!" was natuurlijk super reclame. Wel jammer van dat ongure tijdstip. Nu dit verhaal nog n keer als iedereen in de auto naar z'n werk zit! "Jullie doen eigenlijk dus gewoon dagelijks mee aan de Hamsterweken?!" hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 @Mr. Gold Leuk om te horen, lekker nuchter, duidelijk uitgelegd. En hopelijk gaan meer mensen zich voorbereiden na het luisteren van dit programma. Dat preppers goud en zilver "in huis" hebben vind ik niet zo'n handige statement. Maar goed, we gingen toch al kijken naar wat meer inbraakpreventie. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Nice 1.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wakker worden Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Complimenten, sluit me volledig aan bij bovenstaande, in ieder geval een stigma onderuit gehaald als je het mij vraagt. Nu nog prime time 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 @Mr. Gold Leuk om te horen, lekker nuchter, duidelijk uitgelegd. En hopelijk gaan meer mensen zich voorbereiden na het luisteren van dit programma. Dat preppers goud en zilver "in huis" hebben vind ik niet zo'n handige statement. Maar goed, we gingen toch al kijken naar wat meer inbraakpreventie. :-) Dit! Echt heel netjes gedaan. Al was die uitspraak over dat goud in huis misschien niet echt handig inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Zojuist geluisterd, heel netjes, ook leuk dat preppers.nl zo vaak genoemd wordt! Ik zal de poll: Hoe ben je prepper geworden aanpassen met vinkje voor Bert's Radio Optreden....Dikke kudo's @Mr. Gold Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Dat preppers goud en zilver "in huis" hebben vind ik niet zo'n handige statement. Tsja, deze hele site staat er ook vol mee, het draait toch om het fysieke bezit ervan. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen überhaupt niet bekend zijn met de mogelijkheid van fysieke edelmetalen (munten en baren) kopen, die denken dat hun spaargeld veilig op de bank staat. Dus in die zin vind ik het absoluut een pluspunt om mensen te informeren over goud en zilver kopen. Maar niet elke prepper heeft er het geld voor en niet elke prepper ziet er de meerwaarde van in. Dus zolang je niet gaat rondbazuinen wat je hebt en waar je huis woont, dan is er m.i. niks aan de hand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Mooi interview Mr Gold. Precies zoals ik je tijdens de meet hebt gezien en leerde kennen. Enthousiast en "down to earth". Goed gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Kan Bert niet horen, zaakje werkt niet op mijn computer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Kan Bert niet horen, zaakje werkt niet op mijn computer De rode draad is dat als de dijken doorbreken dat je een opblaaspop in huis moet hebben Dick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Kan Bert niet horen, zaakje werkt niet op mijn computer Bij mij deed ie t niet in Safari, allerlei gemopper over ontbrekende plugins. Een uitstapje naar het vreselijke Windows Internet Explorer was de oplossing. Misschien helpt dat je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Je kunt de mijne wel lenen hoor;) Goei actie Bert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Leuk gesprekje, voor de luisteraar kwam de boodschap goed over. Trouwens waarom zou iemand zich voorbereiden op het vergaan van de wereld? Als de wereld vergaat, vergaat de wereld en verga jij dus ook. D'oh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Super goed gedaan Bert, Berts kan met pensioen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Bij mij deed ie t niet in Safari, allerlei gemopper over ontbrekende plugins. Een uitstapje naar het vreselijke Windows Internet Explorer was de oplossing. Misschien helpt dat je? Ik kon de stream openen met VLC player op mn mac.. misschien dat dat een oplossing is ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 @Mr. Gold heel mooi gedaan! Goed gesprek en de boodschap helder over gebracht. Conclusie van de dag: "Preppers zijn levensgenieters"! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.