backschless Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik had meer water nodig 2-4 maanden gaf die aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 hmm ik krijg 8 - 12 maanden, en als tip dat ik wapens en munitie moet hebben. domme amerikanen. score was 62 Â water 12 food 11 shelter 17 security 8 x factor 14 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 14 punten 1-2 weken Werk aan de winkel dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 63 score 8 tot 12 mnd.een slechte security die beter kan.(Snap ik als we maar met zn 2 tjes zijn.)En ik moet wapens aanschaffen...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik het licht dat de Amerikaanse regering preppers als terroristen classificeerd zou ik hier als amerikaan niet aan meedoen, ik hou het 2-4 maanden uit komt volgens mij door de wapens die ik niet heb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 2-4 mnd, klopt redelijk met mijn eigen schattingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 ik 2-4 weken. klopt aardig met wat ik heb liggen inmiddels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 12-16 maand (zoveel joh?) lijkt mij optimistisch maar goed  en ja het water is laag (ik weet het word aan gewerkt) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Nou, behoorlijk ontnuchterend zeg: 2-4 weeks... Ik zeg: werk aan de winkel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 18 punten oftewel 1-2 weken. Er is nog veel te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 4 tot 8 maanden. En meer water inslaan. Jammer dat deze test niet met mijn plan rekening houdt. Is totaal anders dan hoe de Americanos aangeven.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 score 33, 1-2 maanden. leuke test, maar geeft geen echte indicatie voor europese preppers. Â 2e keer gedaan en het minder letterlijk genomen, ik kom dan op 44 punten en 2-4 maanden, beetje raar. ik weet dat ik veeeeel beter voorbereid ben dan die 15 jarige en toch kom ik niet boven zijn score uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 score 33, 1-2 maanden. leuke test, maar geeft geen echte indicatie voor europese preppers. bijvoorbeeld: ze vragen hoeveel water je hebt en of je het kan aanvullen, daarop wordt je cijfer gebaseerd, terwijl ze niet eens weten voor hoeveel mensen dat is. wapens net zo, ze vragen naar vuurwapens. de meeste van ons hebben geen vuurwapens maar luchtdruk geweren of kruisbogen. geen vuurwapens, dan krijg je een lagere score. ik meen me toch te herinneren dat je ergens moest invullen hoe groot je groep is. dan nog, niet echt representatief voor europese preppers klopt helemaal. vooral m.b.t. die wapens. daarom: De Preppers.nl Prepperstest!!! aangepast op de Nederlandse maatstaven m.b.t. preppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 test gedaan en kom op 4-6 maanden en ik moet mede preppers zoeken ivm beveiliging Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 ja ik las het bij de 2e keer wat betreft het water. maar toch... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Nieuw prepper goal. Get max. score! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Nieuw prepper goal. Get max. score! Â doe maar niet, dat kost je je vrijheid (ren daarmee is je score weer 0) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 doe maar niet, dat kost je je vrijheid (ren daarmee is je score weer 0) Â Mwa het is niet zo moeilijk een hoge score te krijgen hier. het lastige is om genoeg mensen te krijgen die u kunt vertrouwen om daar extra punten mee te scoren. Ruil spullen hebben alleen nut als het een financial shtf is. dus die weegt bijna niet gewoon in hun preparedness meter. Â Ik neem ook aan dat als er geen samenleving en regering meer is dat u uw goud ook liever zou vervangen door spullen waar u enig nut voor heeft. (u kunt natuurlijk ook zelf dingen daarvan maken als hobby maar daar blijft t bij) Dus voor een global SHTF zou ik zelf liever metale bouwmaterialen voor long-term preps opslaan dan goud voor ruil handel. Spullen om meer windmolentjes te bouwen enzo. en hokken voor uw vee. Maar zolang een financiele rampen groter zijn dan bijv. een RL Day-Z, loonen die meer om op voor te bereiden dan het totaal verdwijnen van alle regeringen. Â (lol als u alles maxed out invult, dan krijgt u als prepper tip - dat u teweinig water hebt.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Dat je geen wapens hebt is hier minder een punt dan in de VS. De meeste andere mensen hebben immers ook geen wapens en de totale beschikbare hoeveelheid ammunitie is hier in west Europa een stuk kleiner dan in de VS, zodat preppers die wel wapens hebben eerder zonder ammo komen te zitten dan de Amerikaanse preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Lollig! Nog veel werk aan de winkel :-))  Edit: misschien handig als je even die gallons naar liters om wilt rekenen: http://www.onlineconversion.com/volume.htm  Hallo Mandy, Grappig, ik had ongeveer dezelfde score: 35 ook 1-2 maand overlevingskansen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Score van 64 9 tot 12 mnd Toch even kijken wat er mist dacht dat ik de 2jr wel zou halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 8-12mnd..Nie slecht.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 2erep Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 93 Punten 24 maanden. Niet slecht..........Min puntje te weinig wapens en amo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Dat je geen wapens hebt is hier minder een punt dan in de VS. De meeste andere mensen hebben immers ook geen wapens en de totale beschikbare hoeveelheid ammunitie is hier in west Europa een stuk kleiner dan in de VS, zodat preppers die wel wapens hebben eerder zonder ammo komen te zitten dan de Amerikaanse preppers. Â ligt er maar net aan hoeveel u prepped. er zit dan wel een legaal limiet aan hoeveel munitie men mag hebben in huis. maar hoe willen ze dat controleren? voor het zelfde geld heb je wat op uw zolder of verwerkt u het in uw bed. Ook hebben wij waarschijnlijk minder munitie nodig omdat er nauwelijks mensen zijn die terug kunnen schieten. Dus in de VS zou u er waarschijnlijk sneller doorheen raken dan hier. (mits u op bijde lokaties evengoed voorbereid bent) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 Hallo Mandy, Grappig, ik had ongeveer dezelfde score: 35 ook 1-2 maand overlevingskansen. Nou Lotte, 1-2 maanden is nog altijd een stuk beter dan niets. Geeft ons in elk geval ademruimte om de zaak rustig te volgen en hopelijk om nog verder te preppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.