ncrvmbh Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Het NCRV televisieprogramma Man Bijt Hond is met spoed op zoek naar iemand die goed voorbereid is op eventuele noodsituaties. Naar aanleiding van de orkaan Sandy in de VS zoekt Man Bijt Hond een deskundige die kan uitleggen wat te doen in dit soort situaties. Bent u zo iemand of kent u zo iemand? Neem zo snel mogelijk contact op met de redactie van Man Bijt Hond. Andy Wiemer Redacteur Man Bijt Hond 035-6719465 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 @Dick iets voor jou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik ben een enorme hondenliefhebber en zal nooit een hond bijten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Het NCRV televisieprogramma Man Bijt Hond is met spoed op zoek naar iemand die goed voorbereid is op eventuele noodsituaties. Naar aanleiding van de orkaan Sandy in de VS zoekt Man Bijt Hond een deskundige die kan uitleggen wat te doen in dit soort situaties. Bent u zo iemand of kent u zo iemand? Neem zo snel mogelijk contact op met de redactie van Man Bijt Hond. Andy Wiemer Redacteur Man Bijt Hond 035-6719465 Bij de overheid zitten experts in dit soort zaken, daar vertrouwen wij blindelings in; ik zou die eens bellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Hoe vaak gaat er nog een oproep komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Deskundige.... Gheh... Zo zie ik mezelf echt niet. En zeker niet ingeval van een orkaan. Dat is juist iets waar ik me niet op heb ingesteld. Probeer een amerikaan te bereiken... of een Nederlander die daar woont... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Vlug, bel de autoriteit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Prepper bijt man is misschien meer nieuws. Enne, even een vraag hoor, maar waarom dacht mbh aan ons? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 LOL, hij zoekt een deskundige en dan komt hij hier. Eindelijk eens een beetje waardering in plaats van de nogmale sigmatiserende opmerkingen. Ik denk dat het een groot compliment is voor ons allemaal, we weten allemaal wat voor een bullshit we hebben door moeten maken om een beetje geaccepteerd te worden met onze prepjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 LOL, hij zoekt een deskundige en dan komt hij hier. Eindelijk eens een beetje waardering in plaats van de nogmale sigmatiserende opmerkingen. Ik denk dat het een groot compliment is voor ons allemaal, we weten allemaal wat voor een bullshit we hebben door moeten maken om een beetje geaccepteerd te worden met onze prepjes. Ja das ook weer waar. Nadeel van mbh is dat je met je snoet op TV komt. Tis wel een leuk programma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Het spijt me, maar ik zou willen dat ik deskundig was! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 @Dick Berts: ik zeg: doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 +1 Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Oops, nu houd ik helemaal niet van mijn hoofd op TV. Wie het moge doen: ik vind het moedig! Suc6! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Er is gisteren toestemming gegeven voor deze post van "Man bijt Hond" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 ah,ik kan zeker advies geven over wat te doen bij orkaan,heb zelf meer dan 30 meegemakt,maar waarom voorlichting geven over iets wat in nederland niet voorkomt.ik denk dat in nederland niemand houten planken in huis hoef te halen, ieders gezaag op de format van je ramen en deuren,of je shutter van binnen dicht te timeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoeKou Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 MET SPOED nog wel. Hij voert de druk gelijk op. En we hebben het allemaal al zo druk met voorbereiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 een deskundige die kan uitleggen wat te doen in dit soort situaties. Niet dat ik super deskundig ben, maar in het geval van orkaan luidt mijn advies: Ga schuilen. Graag gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik zou graag willen, maar ben gezakt voor de test zelfredzaamheid van de overheid. Had te weinig punten. http://demo.refunk.com/rvd/72uur/ Heb nog wel meegedaan in een spotje als David Hunter, maar betaalde erg slecht:mad: http://www.youtube.com/watch?v=NLegUoDavFE&feature=player_detailpage Je kunt ook gewoon de regering bellen, die hebben wel effe meer in huis; http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 geen kijkcijfers van mij.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 wellicht heeft het knmi een deskundige. Ik weet alleen dat het in een huricane erg hard waait :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Niet op in gaan,Is gewoon sensatiezoekerij. Vandaag dan Man bijt hond en morgen die hond van de wereld dd. Overigens geven zij van Mbh het antwoord op voedsel al in hun titel,Man BIJT hond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Gewoon iemand sturen die een beeeetje wereldvreemd is, en een berg voedsel heeft, en een 27mc set. MBH is lekker aapjes kijken. Zo tussen een item over een braderie voor zwakbegaafden en een babbelbox waarin een oud vrouwtje in een scootmobiel vertelt dat sinds ze 50 tinten grijs heeft gelezen, toch zo'n handige Hitachi Magic Wand heeft gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Aapjes kijken is zo op z'n tijd ook wel eens leuk Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 ik zou bij man bijt hond wel iets kunnen vertellen over mijn prepvooraad alu hoedjes en sigarenbandjes. De molmensen die de wereld willen veroveren zijn bang voor sigarenbandjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.