cerdo Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 we hebben het op het forum altijd over spullen die je wel moet kopen, bijvoorbeeld een waterfilter maar er zijn verschillende merken en modellen de een beter als de ander. spullen die hun aankoop niet waard zijn en geldverspilling was. ikzelf heb maar een klein lijstje - mini koevoet - slechte paracord bracelett Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Grote koevoet (koop een kleine...die grote is leuk maar weegt teveel...kwestie van smaak en arm kracht denk ik of je klein of groot wenst, toch?) Namaak Samurai zwaard Te goedkope beton schaar met te kleine bek van te zacht staal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Alles waarvan je dankt: Vrij goedkoop, dat KAN geen kwaliteit zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 De meeste meuk van Deal Extreme. Leuk voor de gadget factor, en het kost weinig. Verder heb je er niets aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Dit is pas een topic waar discussie kan ontstaan. Nu al een verschil van mening over een koevoet. Een website met misschien wel een miljoen producten word ook tot nul bombardeert, haha word nog wat. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 op deal extreme zijn ook goede producen maar het zijn er maar heel weinig en je moet gewoon geluk hebben ik heb een mes van de site gehaald en die is echt goede kwaliteit (http://www.dealextreme.com/p/military-tactical-steel-knife-with-sheath-107470?item=24) was vele malen beter dan een 15 euro bijl en presteerd ook beter dan een 15 euro kukri machette. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Mooi topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 een kleine draadzaag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 een kleine draadzaag! Ik had begrepen uit recensies dat die handvatten zeer snel slijten/loslaten inderdaad. Wellicht handig voor een kleine tak maar een bijl is een betere prep. Overigens zijn de kleine draadzaagjes uit de survivalbins wel weer te gebruiken als strik voor bv het kleine spul op pootjes.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Ja totdat dat kleine wild, de eigen poten doorzaagd door de stress en later alsnog pijnlijk en langzaam sterft.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 kom op mensen beetje enthousiaster, ik weet dat iedereen zo geweldig is hierzo *sarcasme uit* maar iedereen heeft tog wel wat gear gekocht wat niet aan de verwachtingen voldeed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Ja totdat dat kleine wild, de eigen poten doorzaagd door de stress en later alsnog pijnlijk en langzaam sterft.... Ik dacht meer aan een strik om de nek bij bv een eekhoorn of haas. Maar op zich een goed punt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badlaken Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 CRKT tactical knife. Letterlijk tatical, gebruik het een keer voor iets anders en je hebt een stuk uit je mes. En dat voor zo'n slordige 125 euro... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 BCB survival tin Goedkope "military style" waterfilter ( merk onbekend en reeds eerder door me afgeraden) Coleman F1 lantern. Geeft achteraf gezien veel te weinig licht. Valt erg tegen. Heb niet zoveel miskopen gedaan. Ik doe veel onderzoek en vraag veel na bij mensen die met de spullen hebben gewerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 In het kader: 5 producten die je niet moet kopen: Kennen jullie deze NOG? Nog, nog...? De meeste hebben er als jongetje vast wel één gehad, het uber coole, made in Taiwam (even the Chinese didn't want to make it!), superdepuper, 10 Gulden Rambo mes! Met afschroefbaar kompas, lucifers, vishaakjes en een slijpsteen waar je geen ruk aan had. Maar cool was 'ie wel! En dat voor een tientje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 In het kader: 5 producten die je niet moet kopen: Kennen jullie deze NOG? Nog, nog...? De meeste hebben er als jongetje vast wel één gehad, het uber coole, made in Taiwam (even the Chinese didn't want to make it!), superdepuper, 10 Gulden Rambo mes! Met afschroefbaar kompas, lucifers, vishaakjes en een slijpsteen waar je geen ruk aan had. Maar cool was 'ie wel! En dat voor een tientje! Jaaaaaa! Vriend van mij had zoiets eind jaren tachtig...een touwtje doorsnijden en het kreng was bot, de slijpsteen was ruwer dan de gemiddelde stoeptegel, maar liefst 2 meter vislijn, wel goed om mee te gooien, totdat het handvat afbrak. Misschien toch maar een stuk of tien van kopen als ruilmiddel tijdens SHTF, dan hoef je niet bang te worden als de 'koper' van dit mes je er even later mee bedreigd...whaahaha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 In het kader: 5 producten die je niet moet kopen: Kennen jullie deze NOG? Nog, nog...? De meeste hebben er als jongetje vast wel één gehad, het uber coole, made in Taiwam (even the Chinese didn't want to make it!), superdepuper, 10 Gulden Rambo mes! Met afschroefbaar kompas, lucifers, vishaakjes en een slijpsteen waar je geen ruk aan had. Maar cool was 'ie wel! En dat voor een tientje! Je gelooft het niet, maar ik heb m nog. wel zonder schede, deze was na 1 x nat worden beschimmeld Toegegeven, kompasje in de dop is ook overleden, maar verder issie dr npg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Niet kopen: kant-en-klare survivalkits. De kwaliteit is meestal ondermaats, essentiële dingen ontbreken vaak, het is niet toegespitst op jouw wensen en situatie en de kwaliteit is vaak belabberd. Ik heb vorig jaar voor de halve prijs bij de ANWB zo'n gele tas met een door de overheid aanbevolen noodpakket gekocht. Wát een bagger!! Een goedkope blikken multitool, een gammel radiootje op batterijen, plastic zaklamp met B-merk batterijen en nog wat spul. Zelfs de halve prijs was minder dan de waarde van de individuele artikelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Heb vorig jaar bij de dump zo'n survival setje gekocht met waxinelichtje,veiligheidsspelden,vislijn,firesteel(klein) en nog een aantal dingen maar de kwalitijd is niet echt geweldig, na 20 keer striken met de firesteel lag die in tweeen en de rest kan je zo voor een paar cent kopen terwijl het setje 25euro was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fingerss Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 In het kader: 5 producten die je niet moet kopen: Kennen jullie deze NOG? Nog, nog...? De meeste hebben er als jongetje vast wel één gehad, het uber coole, made in Taiwam (even the Chinese didn't want to make it!), superdepuper, 10 Gulden Rambo mes! Met afschroefbaar kompas, lucifers, vishaakjes en een slijpsteen waar je geen ruk aan had. Maar cool was 'ie wel! En dat voor een tientje! OK, dan ga ik ook met de billen bloot! Ondergetekende was ooit ook in het bezit van zo'n Übercoole SuperMacho Who's the Boss, Rambo Knife met toeters en bellen in het holle handvat. Was inderdaad niet zo duur, stond inderdaad heel cool aan je mil.riem, maaaar.... was ook zo kapot. Mooie levensles in de praktijk: goedkoop is duurkoop en sprookjes bestaan alleen voor de verkopers van dit kermisspul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 het meest grappige van dat budgetmes was het visdraad. Dat was zo dik dat zelfs een schele karper het op 100 meter afstand kon zien en een haak die je als scheepsanker kon gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Hahahaha! En TROTS dat ik op dat ding was! Jeugdsentiment, geweldig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krekel Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Jaren geleden heb ik een multischep met bijl en zaag gekocht. Leek me zeer handig om mee te nemen tijdens een kampeer-vakantie in Zweden. Het hakken met de botte bijl leverde blaren op wegens het slechte handvat. Houtzagen bleek met een scherpe zakdoek beter te gaan, en de schep heb ik niet meer willen gebruiken. Het bleek een aanwinst voor de oud-ijzerbak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Houtzagen bleek met een scherpe zakdoek beter te gaan, en de schep heb ik niet meer willen gebruiken. Het bleek een aanwinst voor de oud-ijzerbak. Hierbij nominatie voor quote van de week Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blanky Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 het meest grappige van dat budgetmes was het visdraad. Dat was zo dik dat zelfs een schele karper het op 100 meter afstand kon zien en een haak die je als scheepsanker kon gebruiken Mag ik deze inbrengen als quote van de week. Kunnen we wat kiezen . Blanky, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.