Amandaschrijft Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Hoi, voor een fotoreportage in een vrouwenblad ben ik op zoek naar vrouwen (tussen de 23 en 42 jaar oud) die een goed gevulde voorraadkast hebben. Lijkt het jou leuk om in/ voor/ op je kast te worden gefotografeerd? Stuur me dan een mail: contact@amandavanschaik.nl. Ik ben heel benieuwd naar jullie voorraadkasten! Ik heb trouwens toestemming van de Bingo Koning voor het plaatsen van deze oproep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Hallo Amanda, wil je ook vertellen waarom je hier een artikel over wil schrijven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Helpen jullie deze dame aan een prachtige fotoreportage en wie weet doet ze daarna nog een leuke oproep voor de Preppende mannen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Helpen jullie deze dame aan een prachtige fotoreportage en wie weet doet ze daarna nog een leuke oproep voor de Preppende mannen :-) Hoor ik hier een onderdrukt verlangen @Mr. Gold ??? :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Ik ben ook wel benieuwd naar welk blad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Moest ik mijn benen eens scheren en een pruik op zetten kan ik dan ook mee doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Zolang je maar een grote voorraad kast hebt Gerda...=. @Geert.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Zo'n vrouw (indien single enzo) lijkt me ook wel wat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 single nee heb een vriend maar ja regel van 3 he ps ik stem ook voor Gerda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Bij mij kan ze qua opsec grotendeels anoniem blijven voor de buitenwereld. I.t.t. bij zo'n reportage. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Daar sta je dan, met je gezicht en voorraadkast voor heel Nederland bloot gesteld. Niet mijn ding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Moest ik mijn benen eens scheren en een pruik op zetten kan ik dan ook mee doen? Zo'n vrouw (indien single enzo) lijkt me ook wel wat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Moest ik mijn benen eens scheren en een pruik op zetten kan ik dan ook mee doen? Nee Geert, goed lezen hè! Tussen de 23 en 42 jaar oud! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Nee Geert, goed lezen hè! Tussen de 23 en 42 jaar oud! Oeps ik had de getallen opgeteld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Ik heb wel eens gehoord van een "bos hout" voor de deur hebben maar een "gevulde voorraadkast" is nieuw. Sorry, kon het niet laten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Ik ben ook wel benieuwd naar welk blad? Sterker nog, die informatie lijkt mij vrij cruciaal voordat iemand medewerking toezegt. @Amandaschrijft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Sterker nog, die informatie lijkt mij vrij cruciaal voordat iemand medewerking toezegt. @Amandaschrijft Hmm. Vast niet voor de Tina gezien de genoemde leeftijden. Wie plaatst een gok? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Gelukkig heeft mevrouw Finca de ijskasten goed gevuld deze week. En ze valt nog binnen de leeftijdscategorie ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Hey dat is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 ruikt als viva Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Voelt als Vriendin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Ik heb een vrouwelijk sterrenbeeld ! O, ik ben ook al te oud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Klinkt als: [video=youtube;-D2lz8sz4aA]https://www.youtube.com/watch?v=-D2lz8sz4aA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Ik heb geen ge-wel-di-ge voorraadkast dus helaaaaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 Tja als ouwe mannen niet mogen meedoen, dan maak ik zelf wel een fotootje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.