Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Amandaschrijft

Gezocht: vrouwelijke preppers met een ge-wel-di-ge voorraadkast!

Recommended Posts

Hoi, voor een fotoreportage in een vrouwenblad ben ik op zoek naar vrouwen (tussen de 23 en 42 jaar oud) die een goed gevulde voorraadkast hebben. Lijkt het jou leuk om in/ voor/ op je kast te worden gefotografeerd? Stuur me dan een mail: contact@amandavanschaik.nl. Ik ben heel benieuwd naar jullie voorraadkasten! Ik heb trouwens toestemming van de Bingo Koning voor het plaatsen van deze oproep.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Helpen jullie deze dame aan een prachtige fotoreportage en wie weet doet ze daarna nog een leuke oproep voor de Preppende mannen :-)

Deze post delen

Helpen jullie deze dame aan een prachtige fotoreportage en wie weet doet ze daarna nog een leuke oproep voor de Preppende mannen :-)

Hoor ik hier een onderdrukt verlangen @Mr. Gold ??? :p :p :p

Deze post delen

Moest ik mijn benen eens scheren en een pruik op zetten kan ik dan ook mee doen?

Deze post delen

Bij mij kan ze qua opsec grotendeels anoniem blijven voor de buitenwereld.

I.t.t. bij zo'n reportage.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke

Daar sta je dan, met je gezicht en voorraadkast voor heel Nederland bloot gesteld.

Niet mijn ding.

Deze post delen

Moest ik mijn benen eens scheren en een pruik op zetten kan ik dan ook mee doen?

Zo'n vrouw (indien single enzo) lijkt me ook wel wat... :p

:confused: :rolleyes: :p ;)

Deze post delen

Nee Geert, goed lezen hè! Tussen de 23 en 42 jaar oud!

Deze post delen

Nee Geert, goed lezen hè! Tussen de 23 en 42 jaar oud!

Oeps ik had de getallen opgeteld.

Deze post delen

Ik heb wel eens gehoord van een "bos hout" voor de deur hebben maar een "gevulde voorraadkast" is nieuw.

Sorry, kon het niet laten.

Deze post delen

Sterker nog, die informatie lijkt mij vrij cruciaal voordat iemand medewerking toezegt. @Amandaschrijft

Hmm.

Vast niet voor de Tina gezien de genoemde leeftijden.

Wie plaatst een gok?

Deze post delen

Gast Peerke

Ik heb een vrouwelijk sterrenbeeld ! :)

O, ik ben ook al te oud :(

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...