Gast tom666 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Laatst kocht ik op een oude markt dit vuurtje nagelnieuw in doos. Doos weg...vuurtje in de kast ..vuurtje staat in de weg want ik zoek iets anders. Dit is NAGELNIEUW!!!!! Ruilen of gewoon weg.... Ik weet niet... Verzending voor de gelukkige winnaar. Even bij vermelden.. Dit is een petrolium druk vuurtje...dus eerst de kop opwarmen met een vluchtige brandstof...zachtjes gaan pompen en als het vuurtje aanslaat...druk pompen en brand beter dan de hel.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Ik zou graag in de karma boot springen, ik heb nog niks met petroleum en zou toch graag zien waarom iedereen er zo blij mee is:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Winchester 1893 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Dit is wel een erg mooie brander Ik wil wel mee doen met deze karma Groetjes H Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Ik spring ook op de karma boot ben verzot op petroleum vuurtjes . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Whoohoo, mooie brander @tom666 ! Ik doe heel graag mee met de karma. Thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ik vaar weer eens mee met de Karma boot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 ik trek ook maar eens mijn zeebenen aan :-) Wat had je in gedachten omtrent ruilen? zoek je iets specifieks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kyokushinkai Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Eerst een oven en nou zie ik dit ook staan. Wat een gulle geven met een hoop mooie spulletjes ben je ook @tom666! Ik doe ook graag mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Dat is een leuke karma, wat zou je willen terugkrijgen @tom666 ? ? Is toch weer een beetje het balansgevoel... Jeweetwel de balans tussen geven en nemen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Dat is een leuke karma, wat zou je willen terugkrijgen @tom666 ? ? Is toch weer een beetje het balansgevoel... Jeweetwel de balans tussen geven en nemen... Traditioneel geeft de winnaar een nieuwe Karma door. Ook een mooie manier vind ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ook ik spring in de boot! Zeg het maar Kapitein? Moet ik roeien of de zeilen bijzetten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Mooi ding hoor maar ik heb er al een aantal dus ik sla over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Oei wat een mooi ding en laat ik die nu niet in de verzameling petroleumstokers hebben, dus ik doe graag mee. Ruilen tegen Spaanse olijfolie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ik zou het wel willen hebben, maar gun het aan iemand met een klein budget die het niet kan kopen. Ik zie dan zo'n dingetje als imitatie toch 60 eurootje kost. http://www.qvist.nl/qvist/branders-lantaarns/branders.html?cat=21 En als het een echte Zweed is wel meer waard. (primus, optimus). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunkerprepper Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Bunkerprepper vaart ook mee. BP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 EN de winnaar is ..........; @Gamble Proficiat. Ik stuur pm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 De grijns van @Gamble is nou extra goed zichtbaar. Gefeliciteerd, Mr. Razorblade. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ook ik spring in de boot! Zeg het maar Kapitein? Moet ik roeien of de zeilen bijzetten? wow! jij geluks vogel! een heel mooi speelgoedje er bij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 gefeliciteerd @Gamble veel (kook)plezier ermee!! Die @tom666 is snel he.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Helemaal top! (Dikke grijns @Heksenboot) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Weet u hoe deze brander werkt? een leerzame uitleg ook als men er zelf 1 wilt kopen En voor camp gebruik is dit een serieuze jonge:) kost iets van 600 euro! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Gefeliciteerd @Gamble Een mooie karma @tom666 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kyokushinkai Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Gefeliciteerd @Gamble veel plezier er mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 @Gamble jij ook gefeliciteerd met jou mooie brander:) Ik heb het filmpje gezien, je kunt gerust zeggen 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1...ignition:D Veel plezier ermee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Gefeliciteerd @Gamble met deze mooie Karma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.