FincaInSpanje Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 20.35 ongeveer kreeg ik een sms, mijn credits blijven op 10 want verzender betaald. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Niets ontvangen, wel ruim op tijd aangemeld. Â In het account staat het bericht wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Zonet de telefoon aangezwengeld en de SMS kwam binnen. Eet smakelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Top iniatief! Dit kan nog wel eens lucratief worden voor preppersforum en/of sommige preppers. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Dat is inderdaad een goed idee ja. Â Ik ben toevallig bezig om weer een test/oefen dag te organiseren. Later deze week meer daar over. nu eerst carnaval ... zucht ... t'is echt een moetje deze keer.... bleegh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Niets ontvangen, wel ruim op tijd aangemeld. In het account staat het bericht wel  Er lijkt iets verkeerd met de invoer van je mobiele nr, dit kan je checken/aanpassen op je profiel pagina @ https://zebralert.com/account ... Op dit moment zit er nog geen harde check of een nummer wel of niet goed is ingevuld, dat wil ik nog wel oplossen door een activatie sms te sturen als extra controle. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Er lijkt iets verkeerd met de invoer van je mobiele nr, dit kan je checken/aanpassen op je profiel pagina @ https://zebralert.com/account ... Op dit moment zit er nog geen harde check of een nummer wel of niet goed is ingevuld, dat wil ik nog wel oplossen door een activatie sms te sturen als extra controle. Â Krijg je ook een sms alert als je credits een bepaalde (instelbare?) ondergrens bereiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Er lijkt iets verkeerd met de invoer van je mobiele nr, dit kan je checken/aanpassen op je profiel pagina @ https://zebralert.com/account ... Op dit moment zit er nog geen harde check of een nummer wel of niet goed is ingevuld, dat wil ik nog wel oplossen door een activatie sms te sturen als extra controle. Â Klopt, het landnummer is er dubbel ingeraakt. Is nu hersteld. Â Bedankt voor het meekijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2015 Ok top @Nickx ! Krijg je ook een sms alert als je credits een bepaalde (instelbare?) ondergrens bereiken? Ja ben ik voornemens om per mail te doen, is goedkoper. Â De teller staat nu op 34 voor de testgroep, ik ga de tweede (en w.s. laatste) test msg sturen bij 50, dus ben je nog niet aangemeld, doe dit aub want dan help me me erg in het testen met wat 'grotere' aantallen. Is nog peanuts natuurlijk, maar toch even kijken hoe e.e.a. loopt. Kost geen credits, dus helemaal gratis, zie openingspost voor testgroep info. Â Â Ja ook op mobiel prima te bedienen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 18 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Even update voor de doordeweekse bezoekers van het forum  Zebralert zit nog in een laatste testronde voordat het 'officieel' los kan gaan. Graag wil ik nog een test kunnen doen met 50 of meer ontvangers van een SMS alert, de teller staat nu op 37, dus heb er nog 13 nodig. En met dit (gratis) account kan je vervolgens belangrijke sms alerts ontvangen, zoals genoemd in de post ZEBRALERT Ideeën.  Fijn dus als jij je ook nog wilt aanmelden voor de testronde! Maak hier een account aan op https://zebralert.com en wordt lid van de Preppers.nl testgroep. Thank you :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Ik heb me nog even aangemeld! Ben benieuwd of het goed werkt 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maan Geplaatst: 18 februari 2015 Delen Geplaatst: 18 februari 2015 Mooi initiatief! ik heb mij bij de testgroep gemeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RImStone Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Ik heb mijzelf ook aangemeld bij de testgroep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Ook aangemeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Idem hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Toef dito... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hayauchi Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Bijzonder initiatief. Hier is veel tijd in geïnvesteerd door mensen die heel graag zien dat hun idee en plan gaat lukken. Alle goeds.  Ik wil wijzen op een mogelijke (taalkundige) angel. In Rotterdam kennen ze een zogenaamde Alert Zebra.  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Invictus Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Zojuist aangemeld. Voor het goeie doel zeg maar, want ik zie er vooralsnog helemaal niets in Dat was op 14 februari. Vandaag om 17.14 uur mijn eerste berichtje ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Fijn dat het morgen nog beter weer wordt! Dank daarvoor, @Dr.Prepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Hier ook berichtie ontvangen. En laten we maar hopen dat we nooit meer een bericht via Zebra Alert ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ook ik test bericht ontvangen, ben wel toe aan wat zonneschijn (al paar dagen zeer verkouden en gammel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Hier is hij om 17:15 uur ontvangen. Bedankt Dr. P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 7 maart 2015 Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ook fijn weekend toegewenst @Dr.Prepper. Heb het berichtje om 17:14 ontvangen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2015 Ik wil wijzen op een mogelijke (taalkundige) angel. In Rotterdam kennen ze een zogenaamde Alert Zebra. Â Jee, dat verzin je toch niet, how bizar. Zal hier eens over nadenken @ what to do ... Â Â Dank voor de bevestiging van de anderen, er waren inmiddels ruim 50 aanmeldingen voor de testgroep dus ik zou zeggen: test geslaagd. Een enkeling heeft het bericht niet ontvangen, want ik zag een iets van 3 foutmeldingen dat het mobiele nummer onjuist was ingevuld. Dit kunnen we voorkomen door bij aanmelding van het account een sms met code te sturen naar het opgegeven nummer. Die code moet je dan invullen, als bevestiging van het correcte nummer. Â We gaan er nog wat aan sleutelen, en als er nieuws is laat ik het even weten. Dank zover! Het blijft verder gewoon actief (uiteraard) en mocht je meer credits willen om mee te testen (zolang de betaal-optie er nog niet in zit), laat me dat dan even weten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 Het lijkt prima te werken, ik kreeg het leuke bericht van Dr.Prepper ook gisteren. Laten we hopen dat de site een succesverhaal wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.