ThomasvanZwol Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Beste preppers, Mijn naam is Thomas en ik ben net begonnen met een journalistiek blog over mogelijke einden van onze beschaving zoals we die nu kennen en hoe we daarna verder zouden moeten, zowel als individu als als samenleving. Uiteraard moest ik daarbij gelijk ook denken aan de prepper-community. Op mijn blog wil ik een soort van mini-docu plaatsen waarin 1 van jullie uitlegt hoe hij of zij zich voorbereid heeft en wat het inhoudt om een prepper te zijn. Ik weet dat veel van jullie huiverig zijn om in beeld te komen en om te laten zien wat voor voorbereidingen jullie hebben. Dit snap ik ook volledig, ik zou er waarschijnlijk hetzelfde in staan. Nu hoop ik dat er toch iemand is die, onder bepaalde voorwaarden, het niet erg vind om één en ander te vertellen en te laten zien. Denk daarbij aan bijvoorbeeld onherkenbaar in beeld of het interview alleen op audio, alleen beperkte beelden van de voorbereidingen zodat het onduidelijk is waar het is, etc. Mochten jullie vast een kijkje willen nemen op mijn blog: doomsdaydraaiboek.wordpress.com. Zoals ik al zei ben ik net begonnen, dus de hoeveelheid posts is nog summier. Alvast heel erg bedankt en ik hoop graag snel van jullie te horen! Met vriendelijke groet, Thomas van Zwol p.s.: Ik heb van Mr. Gold toestemming gekregen om hier te posten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 veel succes:) wel weer een piek in verzoeken de laatste tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Einde van de werkdag dus ik kan ff niet verder lezen ziet er niet heel erg slecht uit, en heb alweer een filmptip na de eerste post erbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Dit forum is één groot levend en actieve blog! Het valt mij ook op dat er weer een stijgende interesse is voor preppers. Typisch hè Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Heel mooi, en succes met je blog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Leuke blog, ben benieuwd naar de input vanaf hier... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Zou er wat op komst zijn? Of is het tijd voor het eindexamenwerkstuk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2014 Heel erg bedankt voor de positieve reacties tot nu toe! Ik hoop van harte dat er iemand is die me helpen wil en kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 p.s.: Ik heb van Mr. Gold toestemming gekregen om hier te posten. Ik ook, kan je nagaan wat @Mr. Gold allemaal toestaat hier. Volkomen krankzinnig die man... :-P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Er is wel een soort blog over preppers en de AIVD. Bedoel je zoiets? http://preppers.nl/forum/threads/8606-AIVD-the-Story-continues?highlight=aivd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2014 Ik heb even gekeken maar ik ben zelf meer bezig met een journalistiek blog. Ik wil uitzoeken wat de mogelijke scenario's zijn voor de ineenstorting van de samenleving en hoe we daarna verder zouden kunnen. Vandaar dat ik ook graag een mini-docu met een prepper plaats, omdat jullie mijn lezers veel beter kunnen laten beseffen hoe belangrijk het is om voorbereid te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Misschien interessant om iemand van de overheid te strikken voor een mini-docu. Voorheen was het advies altijd drie dagen water en eten en noodvoorraad in huis. Op de site over overstromen(info ergens te vinden op het forum) die net online is, is dat een week...blijkbaar is er wat veranderd? Owja, vier keer iets posten over een eindtijd, en dan een maand niets, vind ik geen journalistiek blog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2014 Bedankt voor de tip Stuudje! Ik ga daar zeker eens naar kijken. Een maand niets? Iedere week verschijnen er minimaal twee posts, alle posts tot nu toe zijn van afgelopen maand. De laatste is net online gegaan, die daarvoor vorige week vrijdag en degene daarvoor precies een week geleden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Inmiddels is mijn blog al wat verder gevuld, maar het ontbreekt nog wel aan iemand die alles (of in ieder geval veel ) weet van overleven when SHTF. Wie o wie wil en kan mij helpen? Als een mini-docu teveel gevraagd is, dan zou ik ook al ontzettend blij zijn met een gewoon interview! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Kom op Preppers help Thomas even verder, misschien gaat die dan ook een Meet & Greet verzorgen met gratis worstenbroodjes :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Kom op Preppers help Thomas even verder, misschien gaat die dan ook een Meet & Greet verzorgen met gratis worstenbroodjes :-) Voor een dinertje in de Librije in Zwolle doe ik wel een interview. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Kom op Preppers help Thomas even verder, misschien gaat die dan ook een Meet & Greet verzorgen met gratis worstenbroodjes :-) Graag wel runder-worstenbroodjes:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Mag het ook een broodje falafel zijn, in plaats van worst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Mij kan het worst wezen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik neem graag worstenbroodjes mee of broodjes falafel! Nog andere wensen? Met het herfstweer dat ze verwachten is een kop warme chocomel misschien ook wel lekker Uiteraard zou het allemaal volledig anoniem mogen als daar behoefte aan is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 18 oktober 2014 Delen Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik zal 't blog zoals het nu is even doorkijken. Als je wilt mag je me een pm sturen, dan kunnen we contact maken en mag je me wel intervieuwen als je wilt. Langskomen mag ook, zolang je rekening houdt met m'n opsec voor zover die er nog is Ik weet niet wat je bedoelt met een mini-docu maar daar kunnen we het dan altijd over hebben. Ik prep al een jaar of 7 nu dus er is vast wel wat om over te praten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ThomasvanZwol Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2014 Alvast dank phaelin, ik zal een PM sturen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.