Vlinder Geplaatst: 3 oktober 2012 Delen Geplaatst: 3 oktober 2012 Wij, Simurgh en ik, zullen een dubbele review doen in de pass around. Dus wij doen mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 3 oktober 2012 Delen Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik nomineer bolo, denk hij wel wat weet en de mentaliteit v shtf situaties al goed kent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Ik nomineer bolo, denk hij wel wat weet en de mentaliteit v shtf situaties al goed kent. Â Vleiend. Maar we zijn met velen he? Ik wil heus wel reviewen totdat ik een ons weeg daar niet van. Â Maar misschien dat een ander ook de kans moet krijgen? Â Indien gevraagd however... Prima! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Gaan we ook Cobb, Coleman, Kelly kettle, etc testen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Dan geef ik me vrijwillig op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaat Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Ik ook! Ben dol op mijn Cobb, ga er binnenkort eens brood in bakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 @Kaat: ik droom ervan er een te hebben. Het lijkt mij een super apparaat!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaat Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 @Kaat: ik droom ervan er een te hebben. Het lijkt mij een super apparaat!! Â Is het ook. Met maar een paar kooltjes kun je er van alles op klaar maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Gaan we ook Cobb, Coleman, Kelly kettle, etc testen? Â Dan join ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Leuk dat Keyser Suze mag reviewen, ik zie naar de review van suze uit. mes toch ?die heb ik..maar met tandjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Ik weet helemaal niks dus de ideale kandidaat om als leek de spullen te testen. Want juist bij de beginnende prepper zit de groeiende markt. De oldskool preppers hebben alles toch al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Leuk dat Keyser Suze mag reviewen, ik zie naar de review van suze uit. mes toch ?die heb ik..maar met tandjes  Ehhhmmm... die review ligt er al sinds juli?  http://preppers.nl/forum/threads/1098-REVIEW-SOG-Seal-Pup-Elite-knivesandtools-nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 aw niet gezien awww:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2012 @Vlinder interesse om deze helemaal te testen en daarvan een mooi en uitgebreid verslag te doen op het forum? Â http://preppers.nl/forum/threads/1897-Review-Envirofit-G3300 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 8 oktober 2012 Delen Geplaatst: 8 oktober 2012 beste mr gold kun je misschien een paar waterfilter laten testen door jolanda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 8 oktober 2012 Delen Geplaatst: 8 oktober 2012 Mr. Gold: Jaaaaa! Natuurlijk! Co-productie met Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 En als je een stevige en degelijke review van min. 1000 woorden wilt hebben, je weet me te vinden! Â Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Ik kijk uit naar de review Vlinder ben erg benieuwd:D Ik dacht dat Frank er ook 1 had als ik het goed heb hier de link. http://preppers.nl/forum/threads/1220-leerzame-teleurstellende-eraring-met-rocketstove?highlight=rocketstove Succes en veel plezier Vlinder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Mr. Gold: Jaaaaa! Natuurlijk! Co-productie met Simurgh! Â Super, PM onderweg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik ben druk bezig mijn BOB´s te upgraden en daar waar nodig uit te breiden, dus meld me graag aan om eea te testen en er een review over te maken. Ben benieuwd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ook ik ben wel bereid om iets te reviewen, maar aangezien ik nog maar net actief ben op dit forum, verwacht ik nog even te moeten wachten; ik voldoe immers niet aan de voorwaarde van twee maanden actief te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik wacht nog vol verwachting op iets om te reviewen dat past bij bunkers .. ;-)   Bunkerprepper  -... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-. Methods are many, principles are few; Methods always change, priciples never do. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de eekhoorn Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 ik biedt mij ook aan voor review's bij deze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Als Chemicus houd ik me aanbevolen om producten te testen die met chemie te maken hebben zoals "oxygen absorbers", verpakkingsmaterialen, antiseptica, droogmiddelen, brandstoffen (wildgroei aan allerlei verschillende tabletten en cubes {esbit, paraform, hexamethylene tetramine}, etc, etc). Â Ik heb redenen om aan te nemen dat anderen in dit forum meer expertise hebben op het gebied van "knives and tools" dan ik heb, ofschoon ik hier al reeds een review heb geschreven over OPINEL messen. Â Wolf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Volgens mij is alles al getest, er komen in ieder geval al maanden geen verzoeken tot testen meer binnen via de beheerders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.