jan001 Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 Hallo allen, Ik ben weer terug van weggeweest en wil een wintersurvival organiseren op een eigen locatie. (kleinschalig en nodig meerdere keren). Graag wil ik kijken of hier animo voor is. De bedoeling is, dat er gewerkt en geleefd word uit je "tas". Iets over het gebied, 5000m2 met diverse boom en fruitstruiken. Kippen (scharrel en 200m2 uitloop) Er komen nog wat dieren bij. Het is de bedoeling, dat er workshops op kleine schaal worden gegeven. bv ehbo door profs (artsen ,ambupersoneel,enz.) Hechten, verbinden enz. Het slachten en bereiden van kleine dieren. ( geloof me, het zijn scharreldieren en hoeven niet vervoerd te worden of dergelijke. geen stress) dierenwelzijn is prio 1, maar zoals meerdere hier op het forum is er animo om dit te willen leren en ik kan het aanbieden ( Het is niet mijn eerste keer en het is niet "zomaar"). Vuur maken met diverse middelen en op verschillende manieren. Jachttechniek en onderkomen bouwen Water zuiveren. Knopen en steken. Oriëntatie / Navigatie Enz, Het zal in de winter gaan plaatsvinden. Is er interesse, of zijn er vragen, laat het weten. Groeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 @jan001 Is het in Nederland? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 Is er interesse, of zijn er vragen, laat het via pb weten. Misschien een beetje simpel gedacht van me, maar zou juist dit topic niet de uitgewezen plaats zijn om te reageren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2014 Jazeker in de buurt van Chaam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2014 Je hebt helemaal gelijk! bij deze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 als er op tijd een datum bekend is ben ik eigenlijk wel zeker aanwezig:) EDIT: ook eens een excuus om mn parka te dragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2014 DDT word zo snel mogelijk bekend gemaakt. Nu eerst draaiboek vernieuwen en kijken of er animo voor is. DDT = dag datum tijdstip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 als de meeste forumleden weer wakker worden denk ik dat er zeker animo voor is, hoop alleen wel op een echte winter dit jaar want die "horrorwinter" van vorig jaar kon ik nog in mn t-shirt door komen. nu moet ik niet te hard schreeuwen want als de gaskraan word dichtgedraaid word het wel erg koud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 als de meeste forumleden weer wakker worden denk ik dat er zeker animo voor is, hoop alleen wel op een echte winter dit jaar want die "horrorwinter" van vorig jaar kon ik nog in mn t-shirt door komen. nu moet ik niet te hard schreeuwen want als de gaskraan word dichtgedraaid word het wel erg koud. Ik denk dat als Bardarbunga je een Gletsjer op je dak bezorgt je ook aardig met knikkende knieën staat. Be careful what you wish for Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 Ik denk dat als Bardarbunga je een Gletsjer op je dak bezorgt je ook aardig met knikkende knieën staat. Be careful what you wish for die iets oudere generatie zoals @MamaPrps (haha) heeft al eens een keer een flinke winter meegemaakt dus ben eigenlijk best wel benieuwd hoe dat is, maarja okee be careful what you wish for.... haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 6 september 2014 Delen Geplaatst: 6 september 2014 Wooh, thanx voor de referral, had dat topic nog niet gezien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Mooi initiatief en gave gelegenheid @jan001 . Tip: mention zoveel mogelijk mensen. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Heel goed idee, @jan001 ! Als Belg (woon niet ver van "de buurt van Chaam" overigens) denk ik dat we deze winter thuis de gelegenheid krijgen om een beetje aan winter survival te doen als ze overal de stekker uithalen... Maar je plan spreekt mij wel aan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Lijkt me heel leuk en als ik kan, dan kom ik ook. Wordt dit als een SC over meerdere dagen? @jan1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Strak plan,heb wel interesse.Eerst een datum prikken dan zie ik wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2014 Nee, dit plan is anders. Ben je ook aanwezig op SC? Wintersurvival is meer op jezelf en buddy aangewezen zijn. Het draaiboek komt ook asap in dit draadje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Leuk plan! ben benieuwd naar het draaiboek,dat zal bepalend zijn voor mij om mee te doen. Ik wacht af... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Benieuwd naar je plannen/draaiboek/data, want ik ben wel het typje vrijheid blijheid. Chaam is ongeveer diagonaal de andere kant van het land, maar vaak valt er wel wat te combineren. Zet 'em op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Klinkt leuk, alleen ben ik een nieuwe verplichting aangegaan dus moet idd naar de datum kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Klinkt zeker interessant!.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
contact combat Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Top idee Jan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Leuk plan en meteen een mooie gelegenheid om mijn "nieuwe" winterslaapzak uit te proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Goed bezig @jan001 Wij zullen er zeker bij zijn, kunnen er dan ook haast niet omheen:rolleyes: Leuk dat je weer actief bent op het forum! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Ik volg dit draadje ook...:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2014 Ja he, kom je ook neef? workshop Krav Maga? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.