AndyJ_NL Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 engage brain before shifting mouth into gear Lekkere binnenkomer hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 @ronzor of was het nou @ Rambo  hoe geweldig die propaganda liedjes ook zijn want ja we willen natuurlijk wel oorlog he.  denk ik dat je eerst moet nadenken voordat je zulke comments plaatst en gewaardeerde forumleden beledigd en nog een paar andere uitspraken plaatst maar oke. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronzor Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2014 Liedje? Wat een nivo het is een veldterm uit het leger. U prept ook postzegels saampjes met de gewaardeerde forum leden? kopje thee erbij? Â Slaap zacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Liedje? Wat een nivo het is een veldterm uit het leger. U prept ook postzegels saampjes met de gewaardeerde forum leden? kopje thee erbij?  Slaap zacht  atleast do some research before you quote  Praise the lord and pass the ammunition is een liedje uit 1943 om de oorlog te promoten en de mensen klaar te krijgen voor de oorlog op het europese front dus voordat je beledigingen insinueert zal ik toch even onderzoek doen naar wat je zegt.  en ik snap niet waar je agressie vandaan komt? ik neem even aan dat je militair bent en aangezien ik uit een familie kom met toch een behoorlijk aantal militairen vind ik het ronduit belachelijk hoe je je gedraagt maar dit is natuurlijk alleen mijn mening.  hier een linkje voor je:)  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 [...] vind ik het ronduit belachelijk hoe je je gedraagt maar dit is natuurlijk alleen mijn mening. Â Nee hoor 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Liedje? Wat een nivo het is een veldterm uit het leger. U prept ook postzegels saampjes met de gewaardeerde forum leden? kopje thee erbij?  Slaap zacht  Wat een niveau is het inderdaad. Vooral van jouw kant.  Was het nog niet genoeg om: A: Jezelf een report voor de mod te scoren B: Een toon aan te slaan die best wel een octaaf omlaag mag C: Over spelling te vallen een pagina terug et voila... moddergooier glijdt nu zelf is uit.  Als je ruzie wilt dan raad ik je Oekrainië aan, niet hier.  En over dat gewaardeerde forum leden? Ja, dat zijn ze! Men die bloed, zweet en tranen inzet om men hier wat bij te brengen of een oplossing te bieden voor een probleem. Die inzichten geven op onderwerpen waar anderen even vast zitten. Die hele boeken kunnen vullen met beeld materiaal van wat ze al hebben gemaakt/verbeterd/gerepareerd.  En we zijn hier één grote familie!  Ik citeer je even: de klootzak die met geweld je territorium/gezin bedreigd ?  En kijk eens, mijn familie begint nu al met beschermen !  Slaap zacht  Ingelijks! Tot je wakker wordt en de posts hier leest... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Goedemorgen! De dag begint goed. Gelijk al iemand onder de ignore-knop gezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Iemand zat met een krat bijna vervallen energy drinks in zijn voorraadkast denk ik... Trollen kom je echt overal tegen. Â Leuke auto wel, die Marauder. Kan ik zo mee op de parkeerplek van mijn baas gaan staan, of hij er al geparkeerd staat of niet. En meteen ook wat opslag "vragen" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robertv Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Leuk karretje iemand enig idee wat de richtprijs is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 alleen jammer dat je hem hier meteen vastrijd in de kleine straatjes  Jij hebt duidelijk dat filmpje van TopGear niet gezien. Het ding rijdt dwars door muren heen.   Tuurlijk heeft zo'n ding heel veel nadelen, beide voertuigen in dit draadje zijn heel missie specifiek en nooit bedoeld om jezelf 1500km veilig te verplaatsen. Voor dat soort werk is de Bowler Wildcat een favoriet bij mij, die is specifiek gebouwd voor lange afstanden over ruig terrein met een rotvaart. @Enki, ben wel benieuwd hoe jij iemand uit zo'n Marauder krijgt. Zelfs als het ding stilvalt heb je wel even werk met je snijbrander en meerdere flesjes acetyleen nodig.  Ach, 't blijft allemaal mooi dromen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Idd, als je hier wordt uitgesleurd, dan ben je net in gevecht geraakt met een colonne tanks. Niet echt onopvallend is het minste wat je kan zeggen, maar je rijdt dan wel rond in een zwaar bewapende kluis (niemand kan nog maar in je buurt komen om je er uit te sleuren) en dat lijkt me toch wat veiliger dan de gemiddelde aftandse Opel Jammer genoeg zal hij snel in de garage staan wegens te weinig brandstof vermoed ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Uitschelden op een preppersforum? prepareer jij jezelf voor een devaluatie van je postzegerls,of voor de klootzak die met geweld je territorium/gezin bedreigd ?   Praise the lord and pass the ammo  Ga eens iets nuttigs posten in plaats van off topic geneuzel te posten. Je bent notabene TS van dit topic dus heb je verantwoordelijkheid het in goede banen te leiden. Start het anders niet. +1 voor je avatar (leuk!), -4 voor gedrag.  Voor de serieuze preppers een hele domme (waarschijnlijk) vraag: Stel je hebt een ding dat lijkt op het voertuig van het Belgische leger waarvan @Nazdrovje een foto plaatste. Geld is even geen factor (obviously, want je kunt zo'n ding betalen). Is het dan mogelijk om het hele ding van het onderstel te takelen en er een hummer achtig SUV geval op te laten zakken? Ietwat beschaafdere bandjes eronder en dan kun je in geval van een shtf in een dag of zo het voertuig weer terug veranderen in waar ie voor bedoeld is. Voor die tijd kun je dan rondrijden in een hummer achtig geval dat wel aandacht trekt maar niet op een manier die zo eeeh... paramilitair is. Je leest het al, zero verstand van auto's hier Maar het lijkt simpel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Gelukkig heb ik met deze fittie eens een keer niks te maken  2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 @Enki, ben wel benieuwd hoe jij iemand uit zo'n Marauder krijgt. Â Stinkbom door 't geweer gat naar binnen, kom je er vanzelf uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Stinkbom door 't geweer gat naar binnen, kom je er vanzelf uit  Zou jij die openlaten/doen igv gevaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Ik heb 1 regel als het gaat over "ergens binnen raken" Als je genoeg tijd hebt, geraak je OVERAL binnen. Â fikkie stoken onder dat ding - uiteindelijk kom je er ook wel uit dan, de airco blijft niet oneindig lang werken of je kan het ding oprkikken met een luchtzak, dan mag je nog de beste wieltjes of sterkste motor hebben, je gaat toch nergens naartoe. of mijn persoonlijke favoriet; de zandput! (grote put met zand, en onderin luchtbuizen.. blaas er lucht in, en alles zakt naar beneden, stop de lucht, en voila, wat het ook was, het zit nu vast.) Â Â en over de muurtjes; er is een verschil tussen een smal straatje met muren in de langsrichting, en een enkel bakstenen muurtje waar je op snelheid tegen knalt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Zou jij die openlaten/doen igv gevaar. Â Tegen een grote groep ga je verrot weinig beginnen. Als 1e breken ze je ruitenwissers af en krijg je een lading verf over je voorruiten heen, dus rijden wordt 'm niet meer want je ziet simpelweg niets meer. Daar zit je dan. Toch maar dat luikje open om te gaan schieten? Hoppa, stinkbom naar binnen. Wedden dat je er zo uit bent? Â Je zult een keer moeten stoppen omdat je brandstof op is... en dan ben je aan de beurt... Â Nee, zo'n ding trekt alleen maar een hele hoop ongewenste aandacht en agressie aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Over welk luikje zijn jullie eigenlijk bezig, je bedient het wapen dat er op staat (ruime keuze uit wat je er wil laten op monteren) van binnenuit, dus zelf zit je compleet veilig. En ja, als hij geparkeerd staat kan je er een brandje onder stoken, maar dit is geen auto hé, zolang de motor draait en je ergens naartoe kan, dan geraak je er ook. Wie ooit naar 'Future Weapons' heeft gekeken heeft de voorlopers hiervan gezien... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Als je in een situatie komt om over rommel heen te rijden kan het zomaar een matras zijn met weerhaken of touw die aan de onderkant van de auto vasthaken en als toevallig dat matras in iets brandbaars heeft gelegen (diesel) kan een kleine vonk of de hitte van de uitlaat al voldoende zijn om je mooie BOV in een barbecue te veranderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 eitje tegen de voorruit gooien.. is genoeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 eitje tegen de voorruit gooien.. is genoeg  Dat klopt, in de Ardennen oefenen ze hier al voor. Zo'n 10 jaar geleden was ik op vakantie in de Ardennen en toerde rustig rond. Net voor een dorpje werd er vanuit een rijdende Golf die ons tegemoet kwam een ei op de vooruit gegooid. Direct gestopt. De wis/was installatie kreeg het niet schoon. je ziet niets meer het plakt gelijk vast. Nu had ik natuurlijk enkele flessen water en afwasmiddel bij me en hier moest ik nog flink boenen met een doek om het schoon te krijgen. Ik heb nu op vakantie ook altijd een afwasborstel bij me:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Dat klopt, in de Ardennen oefenen ze hier al voor. Zo'n 10 jaar geleden was ik op vakantie in de Ardennen en toerde rustig rond. Net voor een dorpje werd er vanuit een rijdende Golf die ons tegemoet kwam een ei op de vooruit gegooid. Direct gestopt. De wis/was installatie kreeg het niet schoon. je ziet niets meer het plakt gelijk vast. Nu had ik natuurlijk enkele flesen water en afwasmiddel bij me en hier moest ik nog flink boenen met een doek om het schoon te krijgen. Ik heb nu op vakantie ook altijd een afwasborstel bij me:cool:  eitje tegen de voorruit gooien.. is genoeg  Steek ik toch nog wat op in dit topic!  Eieren mee tegen achtervolgers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Steek ik toch nog wat op in dit topic! Â Eieren mee tegen achtervolgers. Stuudje noteert vanaf nu op haar wegenkaarten ook de eierautomaten, of neemt gewoon kip mee op reis, voor de verse aanvoer van munitie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Stuudje noteert vanaf nu op haar wegenkaarten ook de eierautomaten, of neemt gewoon kip mee op reis, voor de verse aanvoer van munitie  Is toch makkelijker aan oom agent uit te leggen dan die doos kraaienpoten.  't Ei hoeft gelukkig niet vers te zijn, maar kijk uit als je de auto in de volle zon parkeert, ik wil m'n achtervolgers niet verwennen met een zacht gekookt ei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Er was iets van een hoax dat als je een ei op je raam gegooid kreeg, en de ruitenwissers aandoet het een grote teringzooi wordt waardoor je niets meer kan zien en dan moet stoppen, en dan beroofd zou kunnen worden. Zoiets. Het advies was om dus de ruiitenwissers niet aan te doen, en door te rijden tot een plek waar je veilig je raam schoon kon maken. Aangezien het een hoax was heb ik geen idee welk deel van het verhaal wel of niet waar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.