rescue Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Nu beschikken we over een normale 4x4 en een oude bestelauto, L2H2, . Nadeel van twee auto's is gelijk zijn voordeel. Nu was ik opzoek naar een vervanger van de oude bestelauto. en het liefst een die een beetje tereinvaardig is. Maar zou dit werken ?, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 @rescue , kan werken geloof ik maar wat kost zoiets ? een landrover defender is terrein waardig en als er vanachter geen stoelen in staan is het geloof ik lichte vracht mvg Bjorn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Elk voertuig heeft z'n voor-, en nadelen. Als je op wil vallen, is dit een goede keus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik vraag me af als je zo de hoogte in gaat met zo'n bus, of hij dan niet topzwaar wordt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quiqsilver Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 voor een rondje IJsland door de sneeuw zal het prima werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Een parkeergarage in gaan wordt moeilijk . Even serieus. Als je in een bus de lading hoog hebt gestapeld, moet je de lading zeer goed vast hebben als je over ruw terrein rijd. De lading gaat anders snel schuiven. Ik heb geen idee of je topzwaar word. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Anders deze ? [ATTACH=CONFIG]12295[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Mooi ding @rescue , maar je weet bij terrein rijden: hoog op de wielen en niet al te grote wielbasis. Kleiner volume/gewicht is altijd wendbaarder en komt door meer obstakels heen, gewoon door het formaat. Persoonlijk zou ik dus liever investeren in spullen (volume) op de BOL(len). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Volgens mij is zo een Mercedes bus enkel voorwiel aangedreven . Dus echt veel nut hebben die veel te dikke banden niet . En zeker niet op de aanhanger . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Volgens mij is zo een Mercedes bus enkel voorwiel aangedreven . Dus echt veel nut hebben die veel te dikke banden niet . En zeker niet op de aanhanger . Je hebt ze ook als 4x4 http://www.autoweek.nl/nieuws/25972/mercedes-sprinter-ook-weer-als-4x4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Dit is een polar uitvoering voor sneeuw en ijs. Deze banden zijn voor gebruik in west EU veel te breed. Verder zijn dit wel goede auto's en ook in 4x4 te krijgen. Ik zou er wel de wereld mee rond durven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 een vervanger van de oude bestelauto. en het liefst een die een beetje tereinvaardig is. dit vind ik wel iets voor jou, kan je onder je bestelwagen proppen en staat ook nog leuk: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik denk dat het best wel lukt, al zijn deze banden natuurlijk wellicht iets overdreven. Je gaat wel meer brandstof verbruiken, maar met een Mercedes kun je grotere tanks plaatsen van grofweg 150 liter tot bij een sprinter tot 1200 liter, maar dan zou ik zeker dubbel lucht achter nemen en progressieve vering plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Ja, dat is een 4x4 maar niet echt terrein vaardig. http://iglhaut-allrad.de/allrad/[ Het duitste bedrijf Iglhaut maakt er een echte 4x4 terrein wagen van. Zij maken van een mercedes een echte auto.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 dit vind ik wel iets voor jou, kan je onder je bestelwagen proppen en staat ook nog leuk: Die staan natuurlijk allang om mijn sinterklaas lijstje.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Ja, dat is een 4x4 maar niet echt terrein vaardig. .............................. Het duitste bedrijf Iglhaut maakt er een echte 4x4 terrein wagen van. Zij maken van een mercedes een echte auto.. Dat ligt eraan waar je de lat legt hé! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Dat ligt eraan waar je de lat legt hé! Grijns, Ok, voor zo ver je van een mercedes bus een terrein auto kan maken dan. Een F150 heeft ook nadelen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.