ET phone home Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 en bij deze dan het bewijs. foto laten zien of het is niet zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 en bij deze dan het bewijs. niet echt de foto waar we allemaal hebben op zitten wachten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 . . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Oeps! Pas op voor de boobie trap... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 https://www.youtube.com/watch?v=mkYRdnxsqXM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb wel zo'n ding voor achter de deur, 't lijkt net zo'n wigvormige deurstop, maar is een simpele drukplaat die indien getriggerd 120dB geluid produceert. Kun je ook een draadje aan knopen als trip-wire. Indringer schrikt van dit onverwachte keiharde geluid, ik ben meteen wakker. Kostte iets van 5 euro, op 9 volt batterij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb wel zo'n ding voor achter de deur, 't lijkt net zo'n wigvormige deurstop, maar is een simpele drukplaat die indien getriggerd 120dB geluid produceert. Kun je ook een draadje aan knopen als trip-wire. Indringer schrikt van dit onverwachte keiharde geluid, ik ben meteen wakker. Kostte iets van 5 euro, op 9 volt batterij. Klinkt handig, maar ik heb katten... -.- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb een aantal van deze. Met een magneetcontactje. Makkelijk te omzeilen, ik weet het, maar dan moet je wel weten dat ze er zijn. Maakt ook een hoop herrie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Klinkt handig, maar ik heb katten... -.- Oh, ik heb het ding niet standaard in gebruik, is meer om indien nodig wat mee te knutselen. Bij de voordeur heb ik wel een contact, dat zet ik uit met een afstandsbediening. Is niets anders dan zo'n stopcontact schakelaar met een dikke sirene. Moet ik 's nachts niet vergeten uit te zetten mocht ik bezopen aankomen, want dan is de hele buurt wakker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jan . u Geplaatst: 9 augustus 2014 Delen Geplaatst: 9 augustus 2014 Als je alleen woont zoek je van zelf wel enige bescherming, 2 a 3 personen kunnen wacht lopen of neem een klein hondje die waarschuwt ook onderweg, en weggaan als je niet weet wat er nog is of verder nog gaat gebeuren lijk me niet slim, dan kan je beter nog een paar dagen het fort bewaken, en plannen ga niet rond rennen gebruik je dekking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 9 augustus 2014 Delen Geplaatst: 9 augustus 2014 tjonge jonge jonge jonge jonge wat een boobie....NOT blader ik daarvoor t hele topic door................ en bij deze dan het bewijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 augustus 2014 Delen Geplaatst: 9 augustus 2014 Boobies trapped? http://www.google.nl/search?q=boobies+trapped&biw=1280&bih=800&noj=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jMjlU6zwFqmc0QXN-IHoCg&ved=0CAgQ_AUoAQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 augustus 2014 Delen Geplaatst: 10 augustus 2014 ik heb geinvesteerd in een partij harken en een paar bussen verf ik heb er tactische harken van gemaakt [video=youtube;tbd4t-ua-WQ] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 augustus 2014 Delen Geplaatst: 10 augustus 2014 Bij ons thuis kom je gemakkelijk binnen. Levend buiten is iets moeilijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Doe Geplaatst: 10 augustus 2014 Delen Geplaatst: 10 augustus 2014 Echt gebeurd: In Italië was eens een banketbakker die heel veel last had van inbraken in zijn bakkerij. Hij was er op een gegeven moment zó verschrikkelijk zat van dat hij een boobytrap had gemaakt waarbij zijn jachtgeweer gespannen op de voordeur stond gericht voor het geval er weer een inbreker zou komen. Hij ging zelf binnen via de achterdeur (of wellicht de deuren omkeren, maar dat maakt het niet minder effectief). Op een gegeven moment moest hij in zijn winkel zijn en (waardoor weet ik niet meer) hij ging door de verkeerde deur naar binnen met als triest resultaat dat hij zichzelf overhoop knalde. Bezint eer ge begint... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Groote dobberman pinkster..... komt niemand langs en maakt het hele huis wakker! Probleem opgelost! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Groote dobberman pinkster..... komt niemand langs en maakt het hele huis wakker! Probleem opgelost! Heb je ook honden voor de andere feesten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Jazeker speur feesten, jacht feesten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 En ik maar denken dat dit topic over het vangen van boobies ging! [video=youtube;EzB2ex-cZpE] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Jazeker speur feesten, jacht feesten Awyeah!:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Groote dobberman pinkster..... Hondje met grote pinken die niet kan zinken? O.o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 15 augustus 2014 Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 @phaelin Je heb gelijk het moet natuurlijk "doberman pinscher" zijn,sorry. Maar ik denk dat de vraagsteller zijn oplossing hier niet zal vinden....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 15 augustus 2014 Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 @phaelin Je heb gelijk het moet natuurlijk "doberman pinscher" zijn,sorry. Maar ik denk dat de vraagsteller zijn oplossing hier niet zal vinden....... Lol, ik vond die van jou eigenlijk beter De topic starter is allang verdwenen ben ik bang. Of bang, eigenlijk wel prima. Ik vond 't niet zo'n heel klein beetje verdacht wat ie hier kwam doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast lonely wolf Geplaatst: 16 augustus 2014 Delen Geplaatst: 16 augustus 2014 ach daar heb je wolven voor he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.