Ga naar inhoud
GENEGEERD

Poll: Gezamenlijk preppers project


FincaInSpanje

Wie willen er gezamenlijk een SC\Bol opzetten in het buitenland  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie willen er gezamenlijk een SC\Bol opzetten in het buitenland

    • Ik heb interesse en kan een paar weken per jaar helpen
    • Ik heb interesse en kan langere periodes op deSC\Bol verblijven
    • Ik heb misshien interesse en kan een paar weken per jaar helpen
    • Ik heb misschien interesse en kan langere periodes op deSC\Bol verblijve
    • Ik heb geen interesse om lid te worden van een groep maar wil wel helpen bouwen
    • Ik heb interesse om als gast te verblijven op de SC\Bol tegen arbeid of kleine vergoeding
    • Ik heb geen interesse


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
@Heksenboot: 'k Wilde sowieso nog een keertje haar gaan bezoeken.... Ben inmiddels al wat beter dan op de SC, dus ben benieuwd naar eventuele planning.

 

Laten we afspreken dat wij in ieder geval gaan. Even kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, maar dat moet wel lukken.

 

Op SC zat je genoegelijk te grijnzen, dus dat komt ook wel goed. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we afspreken dat wij in ieder geval gaan. Even kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, maar dat moet wel lukken.

 

Op SC zat je genoegelijk te grijnzen, dus dat komt ook wel goed. :p

 

Dat grijnzen kwam van het mooie uitzicht op een hele mooie club soepel samenwerkende preppers. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) Ja, jij hebt je eigen project daar.

Gaan daar nog mensen mee naar toe om te helpen?

 

Ook leuk om te zien hoe dat in de praktijk werkt he, zo'n topic.

Dat er nogal veel factoren bij komen kijken.

 

Ja, het is de bedoeling dat we er een keer een SC opzetten (SC Spanje). Ik loop met het plan om ergens in september (tweede of derde week) iets te organiseren voor de liefhebbers. Dan kunnen mensen een weekje in het huis verblijven of Kamperen op het land. Ook voor de mensen die een BOL overwegen in het buitenland, kan ik de omgeving laten zien en hoe het in Spanje werkt.

 

Probleem is alleen dat een vriend midden in zijn 2e midlife crisis zit en eind september gaat hertrouwen op zijn 46e jaar.:( Je hebt hem al even gezien op de SC die mafketel. Ook al ben ik er tegen, toch moet ik er zijn als getuige en een vrijgezellenavond regelen. Hij heeft nl. verder geen enkele familie meer m.u.v. zijn dochter. Ik weet dus niet of het dit jaar al gaat lukken, zit nog in mijn hoofd te borrelen allemaal.:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Hoorde net dat Drenthe volstroomt.

Zou maar snel je boot van zolder halen en opblazen anders kan je het zelf doen :p

 

Boot ligt klaar.

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik zit in een huis verbeter project van mijzelf. Als ik de geest krijg rijd ik wel die kant op.

 

@Piroska heeft nog een geest in een fles. Moet ze hem opsturen? :p

 

Succes met je huis. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ja, het is de bedoeling dat we er een keer een SC opzetten (SC Spanje). Ik loop met het plan om ergens in september (tweede of derde week) iets te organiseren voor de liefhebbers. Dan kunnen mensen een weekje in het huis verblijven of Kamperen op het land. Ook voor de mensen die een BOL overwegen in het buitenland, kan ik de omgeving laten zien en hoe het in Spanje werkt.

 

Probleem is alleen dat een vriend midden in zijn 2e midlife crisis zit en eind september gaat hertrouwen op zijn 46e jaar.:( Je hebt hem al even gezien op de SC die mafketel. Ook al ben ik er tegen, toch moet ik er zijn als getuige en een vrijgezellenavond regelen. Hij heeft nl. verder geen enkele familie meer m.u.v. zijn dochter. Ik weet dus niet of het dit jaar al gaat lukken, zit nog in mijn hoofd te borrelen allemaal.:confused:

 

Dat wordt dan [shelter Camping] Overwinteren in Spanje. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok om maar even weer terug ontopic te gaan :) Na veel worstelen en stoeien met Excel heb ik eindelijk een eerste verslag hiervan gemaakt. Er was behoorlijk veel data binnengekomen, en ik heb al geleerd dat de manier van het opmaken van de vragen geleid heeft tot moeilijk verwerkbare antwoorden (te veel open vragen). Maar hier is hij dan eindelijk.

 

Voor meer informatie kan je bij mij of @FincaInSpanje terecht.

 

Het PDF bestand is te groot om als bijlage op het forum te plaatsen dus heb ik hem op MEGA gezet, je kan hem downloaden via de volgende link:

https://mega.co.nz/#!pdJ1EawT!NiWZjRmBA4JHuUAs6js1Pe13Z0b3gqZpuEEgoX9yjk4

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil allereerst en voor we in discussie gaan met z'n allen @houthe bedanken voor het maken en verwerken van deze enquête. Ondanks dat hij het momenteel privé ook druk heeft, is hij ermee aan de slag gegaan. Dat maakt het een stuk makkelijker om alle verschillende meningen te lezen. Helemaal top en gef hem de kudo's die hij verdiend s.v.p.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ok om maar even weer terug ontopic te gaan :) Na veel worstelen en stoeien met Excel heb ik eindelijk een eerste verslag hiervan gemaakt. Er was behoorlijk veel data binnengekomen, en ik heb al geleerd dat de manier van het opmaken van de vragen geleid heeft tot moeilijk verwerkbare antwoorden (te veel open vragen). Maar hier is hij dan eindelijk.

 

Voor meer informatie kan je bij mij of @FincaInSpanje terecht.

 

Het PDF bestand is te groot om als bijlage op het forum te plaatsen dus heb ik hem op MEGA gezet, je kan hem downloaden via de volgende link:

https://mega.co.nz/#!pdJ1EawT!NiWZjRmBA4JHuUAs6js1Pe13Z0b3gqZpuEEgoX9yjk4

 

Mooi werk. :)

 

Mag ik vragen wie de Hongarije mensen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FincaInSpanje en @houthe fijn dat jullie met deze enquête aan de slag zijn gegaan.

Mooi uitgewerkte conclusie, geeft vooral duidelijk aan hoe uiteenlopend de wensen (nog) zijn. Zoals vaker in het beginstadium van een proces.

Er ontstaat op den duur wel meer duidelijkheid en richting. Voor sommigen een reden harder mee te denken en werken, voor anderen een reden om af te haken.

 

Ik hoop dat we met de juiste mensen en de juiste mindset een mooi project neer kunnen gaan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die gene iemand die niet naar de komende meating kan en geen rijbewijs heeft ben ik haha

 

Gezien de grootte van de groep lijkt het me niet onmogelijk dat er mensen opgepikt kunnen worden (en ook weer teruggebracht uiteraard)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie duidelijk een top 3 (4,5).

 

1 Spanje

2 Duitsland\Zweden

3 Hongarije\Frankrijk

 

Mogelijk ontstaan er na de meeting 2-3 groepen. Kijk ik naar mezelf dan zie ik 1 en 3 wel zitten, maar een land als Zweden wordt lastiger voor mij. Zuid en Noord EU zit dus duidelijk een groot verschil in.

 

Een belangrijk punt om over na te denken zijn ook een vliegveld en goedkope vluchten (ik heb vaak voor 50-60€ een retourtje Spanje met Ryan Air). Verder zijn we voorzichtig met het verspreiden van data. Hoor je bij de inboedel van het forum, kennen we elkaar van de SC of zo, dan willen we wel wat meer vragen beantwoorden. De rest moeten we op de meeting bespreken. We hebben ook mensen die een permanente BAN hebben uit de lijst gehaald. Net als de minder serieuze reacties.

 

Laten we eerst een discussie voeren op het forum en daarna een meeting in het midden van het land (evt carpoolers met elkaar). Ik zal sommige mensen ook vragen een verhaaltje te houden over hun landkeuze (ik zal Spanje doen gezien mijn ervaringen aldaar). Als er iemand wil helpen om een agenda op te stellen voor de meeting, dan graag. Die kunnen we op de achtergrond alvast opstellen.

 

We gaan ervoor.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, dan gaan we in juli naar @Piroska met @Raycoupe. ;)

 

Mmm te laat met stemmen,

Ik kan wel een paar weken helpen en/of blijven

 

Heb je nog steeds een auto met trekhaak Wonderland? Je Volvo is geen zuinigheidswonder, maar auto heeft bij mij sterk de voorkeur boven vliegen.

Gooien we het karretje van Heksie erachter, kunnen we allemaal genoeg zooi meenemen. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...