dR3 Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 I CALL MAINGUN!!!! Dibs on the .50 ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 haha die Dutchprepper, ik dacht, laat ik me bescheiden opstellen en dan ga jij zitten uitpakken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 Dibs on the .50 ! he.... en ik dan....al het leuke wapentuig is dan al bezet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 he.... en ik dan....al het leuke wapentuig is dan al bezet speciaal voor jou zetten we er een mark19 automatic grenade launcher op:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 speciaal voor jou zetten we er een mark19 automatic grenade launcher op:cool: kijk nu begint het leuk te worden, een zombie apocalypse zou toch wel leuk wezen dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bob de prepper Geplaatst: 19 juni 2012 Delen Geplaatst: 19 juni 2012 Mijn top 5 wish list: (ben net begonnen he!) 1) DD hammock hangmat 2) uitbreiding eerste hulp kit (kochers, scalpel, steriele materialen, chloorhexidine, steriele handschoenen, medicijnen, enz) 3) uitbreiding wc papier, vochtige doekjes en tissues 4) uitbreiding voorraad hout (voor open haard) 5) extra olielamp En dan kan ik ook nog 6-25 benoemen, maar dit is wel de top 5 voor mij op dit moment. Bob DP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 19 juni 2012 Delen Geplaatst: 19 juni 2012 Bob, het wc papier is in de aanbieding bij Lidl, heel fijn wc papier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 19 juni 2012 Delen Geplaatst: 19 juni 2012 Bob, het wc papier is in de aanbieding bij Lidl, heel fijn wc papier! jep floralys is koning, 20 rollen 3laags voor 5 euro:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 Mijn top 5 zou zijn: meer voedsel medi-kit uitbreiden + dental kit Kleding PCP buks 6,36 mm nog wat extra werktuigen zoals machette's Waterfilter bouw ik zelf, dus il ook nog een voorraad actieve kool hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 als je een pcp wilt zou ik ,22 ipv ,25 nemen pellets zijn veel goedkoper en beter te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 my wishlist: 1. goede waterfilter 2. meer voedsel 3. moestuin/ aquaponics 4. zonnepanelen 5. Meer kennis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 1. Dikke schuur (Over 9 dagen begin ik met metselen) 2. Voedselvoorraad in blik 1/2 jaar minstens 3. Outback chargecontroller + panelen 4. Schoonmaken waterput + hydrofoor pomp op 12v 5. Woodgas opstelling voor kleine 4tact generator (6Kw origineel, hopelijk 3.6 over na Woodgas) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Hoe duur kost dat ongeveer? een Outback chargecontroller + panelen Ik ben namelijk zeer geinteresseerd in zonneenergie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2012 @Indianaskywalker: kijk hier eens http://preppers.nl/forum/threads/119-Goede-hardware-voor-zonneenergie-%28going-off-the-grid%29?highlight=zonneenergie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 THX Zanshin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 - firesteel - fallkniven A1 of Bark River bravo 1 - Lowe Alpine expedition rugzak - Optimus Nova benzine brander - Kenwood TS-480SAT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepperdeprep Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 - handtapsetje - cranktrekker - nieuwe wandelschoenen - Zippo aansteker - kleine kweekkas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 als je een pcp wilt zou ik ,22 ipv ,25 nemen pellets zijn veel goedkoper en beter te krijgen Daar heb je zeker een punt. Ik loop daar nu ook tegenaan. de .25 is niet algemeen bij sportzaken te krijgen inderdaad. Vraag blijft dan alleen welke bij ongediertebestrijding het meest effectief is. In .25 heb ik kogeltjes gevonden met hardstalen punten erop. Heb jij ervaring met de diverse soorten kogeltjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamy blue Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Nog meer kleren Nog meer zaden. Veel cd roms over van alles medische spullen...hmm..wil altijd meer op het gebied. Meer brandstof, petroleum en benzine. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Nog meer kleren Nog meer zaden. Veel cd roms over van alles medische spullen...hmm..wil altijd meer op het gebied. Meer brandstof, petroleum en benzine. Geen lekkere wijnen, stokbroodmeel en Franse kaasjes? Ben jij wel een echte Française? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamy blue Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Dat is vanzelfsprekend altijd aanwezig! heb camenbert in blikken gevonden dat helemaal niet verkeerd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Dat is vanzelfsprekend altijd aanwezig! heb camenbert in blikken gevonden dat helemaal niet verkeerd is. Très bien. Welk merk is dat, waar koop je het en hoe lang is dat houdbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 kolen varkens kippen waterput fruit/vruchtbomen en natuur vijver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mamy blue Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Camenbert: http://www.kaas.nl/kaas/buitenlandsekaas/witte-korstkaas/camembert Ik heb het gegeten na 2 jaar...langer dan wat op het blikje stond.eigenlijk geen idee hoe lang ze kunnen. Hij smaakt als jonge en goed camenbert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 22 juni 2012 Delen Geplaatst: 22 juni 2012 Ik met hier zwaar over nadenken.. want ik denk dat ik alles heb.. dat klopt niet. 1nog 1 paar extra gevechtslaarzen.Schoenveters en veel schoensmeer 2 distilleerkolom maak ik zelf 3reserve snaren voor mijn instrument e.d. 4 Setje buizen en elco's 5 een sterkere zender dan die ik nu heb liefst een buizenzender maar met een goede zendbuis kan ik ook een radio opofferen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.