joepen Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik zat mijn messen schoontemaken zoals ik maandelijks doe. en wat rond te neuzen op preppers.nl en ik zag dat nog niemand hun messencollectie gepost heeft. meschien zit er een reden achter meschien ook niet maar hier post ik mijn collectie (niet zo groot ben ook nog maar 15 maar krijg er binnenkort 2 bij) ik hoop veel van jullie collectie te zien zo niet helaas dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Hallo @joepen misschien is deze groep iets voor je: http://preppers.nl/forum/group.php?groupid=2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2013 O sorry niet gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2013 Hoe kom ik bij die groep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Hoe kom ik bij die groep je moet je er op aanmelden, dus klikken op de groep en de instructies volgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Je vindt het misschien niet zo veel maar dat had ik niet op m'n 15e hoor;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 @joepen mooie verzameling . Zal de mijn ook eens samen rapen . Maar dan moet ik al mijn tassen leeg halen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Mooie verzameling, vooral die met de hamer vind ik gaaf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Leuke verzameling hoor @joepen Ik zie wat leuek Vics ertussen en Mora. Niet verkeerd hoor. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die multitools. Lijken me "Lidl" multitools. Niet de meest goede/veilige multitools. Maar ok, het begin is er Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Mooie verzameling @joepen. Vooral dat bijltje staat me wel aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik kon het niet laten... Soms is "het" sterker dan ik... Sorry... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Je moet "het" ook af en toe zijn zin geven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden. Grrr. ik haat het als anderen gelijk hebben hahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Grrr. ik haat het als anderen gelijk hebben hahahaha Sorry, Maar nee. Deze beginnende prepper is trots op zijn werktuig en wil dat graag laten zien. Hier zit totaal geen kwaad in. Als ik mijn steeksleutels en schroevendraaiers ga posten omdat dat zo'n mooie set is zou er ook geen probleem zijn. Je kan er echter hetzelfde mee bereiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Sorry, Maar nee. Deze beginnende prepper is trots op zijn werktuig en wil dat graag laten zien. Hier zit totaal geen kwaad in. Als ik mijn steeksleutels en schroevendraaiers ga posten omdat dat zo'n mooie set is zou er ook geen probleem zijn. Je kan er echter hetzelfde mee bereiken. Dat is niet mijn punt, lees dit http://preppers.nl/forum/threads/6356-Verzoek-tv-programma-BNN topic maar eens door (neem de tijd, het wordt steeds leuker!) dan snap je wat ik bedoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 @joepen, welke zou je meenemen tijdens een SHTF situatie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 @Lekker: een mes is geen wapen, een mes is een stuk gereedschap. Ik denk dat je dat naar de onnozele massa moet uitdragen. En ik denk dat dat nodig is ook. Had laatst mijn Leatherman bij me op een klus. Begint er een te blaten dat die illegaal is...(O...M...G...) @joepen: mooie hobby he? Er al eens aan gedacht om zelf een mes te gaan maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden. Waar zie jij wapens? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Na al dat commentaar op die gast uit BNN "je zal het maar hebben" op zijn manier van de Prepper uitdragen (wapens) en al die shit die hij over zich heen kreeg verbaas ik mij er over dat iedereen dit o.k. vind. Ook dit is openbaar te zien. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee! Meer om al die grootmonden uit dat gesloten topic even een spiegel voor te houden. 0,0 problemen met die puddingbuks, of bowiemes. 100% problemen met de uitspraak "wij preppers kunnen defensie aan" en ik kan naar niet te veel over zeggen enz. Daar zat de weerstand vooral, tja en dat hij met zn helm op en verboden wapen op tv wil stoer doen, kwam er nog eens bij. Hele andere discussie lijkt mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2013 @joepen, welke zou je meenemen tijdens een SHTF situatie? Ik denk in ieder geval de mora aan mijn riem en de tweede dolk in mijn tas en de hamer aan mijn riem zit een goeide zaag aan. En de opinel en de victorinox Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2013 En de multitool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AndyJ_NL Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 En de multitool Zo'n beetje alles dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 LOL....hij moet nog ontdekken dat less is more Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 LOL....hij moet nog ontdekken dat less is more 1 is geen, 2 is 1 ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.