12gauge Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Kut te laat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ook ik ben weer eens te laat. Ik had hem kunnen testen in Spanje met water uit mijn cisterna (regenwateropvang). Dit gebruik ik momenteel als huishoudelijk water (wassen, tandenpoetsen, afwas, koken), maar niet om te drinken. ik wil er nog een filter voor kopen, maar zo'n Duitse filter kost gemiddeld 4-500€ dus dat heb ik er nog niet voor over. Volgende test beter dus.  Overigens lijkt me 100.000 liter een beetje overdreven voor zo'n ding ...... ????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Wie of Wie wilt deze nieuwe licht gewicht water filter van Sawyer testen till the max en hier uitgebreid verslag van doen. Waarom gunnen we jou deze? Uiteraard mogen de gereviewde artikelen gehouden worden door de testers!  http://sawyereurope.com/filters/biologic/sp128   Binnenkort te koop in de prepshop.  5 super testers gevonden! Ik heb er nu genoeg. Op naar de volgende review.  Aaaargh waarom is dit aan mijn aandacht ontsnapt....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Potverdrie, ik geloof dat ik maar op het forum mijn hammock ophang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ook niet gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2013 Volgende week vrijdag hebben we ze binnen en zal ik de 5 reviewers informeren en komen ze naar jullie toe. Ben heel erg benieuwd naar dit product! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Klein verzoek mijnerzijds: Â Kan iemand het inline bevestigen aan een Camelbak of soortgelijk hydratiesysteem en daar zijn ervaringen over delen? Â Benieuwd!!! :thumbup: Â Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Ik heb in mijn rugzak een camelback zitten, zal even kijken wat ik er mee kan doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Beste reviewers, ik heb de Sawyers binnen. Zou jullie mij een privé berichtje willen sturen zodat ze naar jullie toegestuurd kunnen gaan worden.  Ze komen dit weekend ook in de shop en voor degene die zich ingeschreven hebben voor de nieuwsbrief zullen we een mega actie hebben om zo'n Sawyer Mini aan te kopen en kan je meteen de LifeStraw aan de buren geven ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Klinkt bijzonder interessant! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 [video=youtube;0E2-F2jRUlk] Â De eerste reacties zijn heel erg positief over deze Sawyer Mini waterfilter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Innovatief, ZEER competitief geprijsd. (In $ heb je voor 1 Katadyn wel 8 van deze) en ik zweer bij zijn voorganger... Â must have. Â Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 [video=youtube;0E2-F2jRUlk] Â De eerste reacties zijn heel erg positief over deze Sawyer Mini waterfilter. Â Jammer dat we niet zien welke waterbron er gebruikt wordt. 't Lijkt mij interessant om te kijken hoe snel deze kleinere versie verstopt met echt vuil water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Innovatief, ZEER competitief geprijsd. (In $ heb je voor 1 Katadyn wel 8 van deze) en ik zweer bij zijn voorganger... must have.  Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.  Met 65 gram, meer dan 100.000 liter schoon water tot je beschikking voor de prijs van 2 bioscoop kaartjes (in de actie periode voor onze nieuwsbrief abonnees) is echt geen geld en een must voor een ieder die nog geen filter heeft of deze in zijn BOB wilt doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Jammer dat we niet zien welke waterbron er gebruikt wordt. 't Lijkt mij interessant om te kijken hoe snel deze kleinere versie verstopt met echt vuil water. Â Dat mogen de 5 test gebruikers (reviewers) mooi voor ons gaan testen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Dat mogen de 5 test gebruikers (reviewers) mooi voor ons gaan testen ;-) Â Goed plan. De Point One doet het erg goed op dat gebied, maar hoe kleiner het filter, des te eerder hij moet worden teruggespoeld/schoon gemaakt. Â Met 65 gram, meer dan 100.000 liter schoon water tot je beschikking voor de prijs van 2 bioscoop kaartjes (in de actie periode voor onze nieuwsbrief abonnees) is echt geen geld en een must voor een ieder die nog geen filter heeft of deze in zijn BOB wilt doen. Â Drinkwater is prioriteit nummer 1 in een situatie waar geen kraan is. Een mens kan maar kort zonder water en voedsel verteren lukt zonder ook al niet. Â Een waterfilter is met stip prepitem nummer 1. Wat heb je aan een bult blikvoer zonder water?! Â Absoluut een must have. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 De Sawyer Mini is nu alleen te koop bij de Prepshop in Nederland voor 36,95 en filtert minimaal 350.000 liter water. das 1 cent voor 1000 liter ;-) Â Â http://prepshop.nl/sawyer-mini-waterfilter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ton240 Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 http://m.youtube.com/watch?v=C7r5nE9kB9E Â Â Wel van de 129 en 131. Â Gr Ton Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Nieuwsbrief verstuurd met super actie voor de Sawyer Mini. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 De Sawyer Mini is nu alleen te koop bij de Prepshop in Nederland voor 36,95 en filtert minimaal 350.000 liter water. das 1 cent voor 1000 liter ;-)  http://prepshop.nl/sawyer-mini-waterfilter  WTF voor 20 euro? Goeie actie man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Hele mooie actie @Mr. Gold  Heb er meteen één besteld en ben erg benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Leuke actie, alleen de code werkt niet bij mij, "ongeldig" krijg ik als melding... En na talloze pogingen, hoeft het eigenlijk ook niet meer... besides, heb al 4 waterfilters die ik ook via jullie preppers.nl heb bemachtigd - Tullip - Katadyn - de ANWB filter - eentje uit japan (nog voor die kernramp) Dus... En moet zowiezo op me centen letten. Budgetprepper! Er zijn ook gevriesdroogde maaltijden van onder de 2 euro dan die van 8 euro. Er staan leuke dingetjes (gadgets) op de site, maar hier ga ik toch even voor mezelf een streep trekken... Dus ergens ben ik wel blij dat die code niet gewerkt heeft, anders had ik weer iets voor 60 euro besteld... Â Wil nog wel iets doen voor de budgetprepper... Of ik maak een videofilmpje of gewoon een blog met foto's, ideale alternatieven, speciaal voor de budgetprepper. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Leuke actie, alleen de code werkt niet bij mij, "ongeldig" krijg ik als melding... En na talloze pogingen, hoeft het eigenlijk ook niet meer... besides, heb al 4 waterfilters die ik ook via jullie preppers.nl heb bemachtigd - Tullip - Katadyn - de ANWB filter - eentje uit japan (nog voor die kernramp) Dus... En moet zowiezo op me centen letten. Budgetprepper! Er zijn ook gevriesdroogde maaltijden van onder de 2 euro dan die van 8 euro. Er staan leuke dingetjes (gadgets) op de site, maar hier ga ik toch even voor mezelf een streep trekken... Dus ergens ben ik wel blij dat die code niet gewerkt heeft, anders had ik weer iets voor 60 euro besteld... Â Wil nog wel iets doen voor de budgetprepper... Of ik maak een videofilmpje of gewoon een blog met foto's, ideale alternatieven, speciaal voor de budgetprepper. Â Hoi @Vantazzy, Â Waar haal jij gevriesdroogde maaltijden van onder de 2 euro vandaan?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Wie of Wie wilt deze nieuwe licht gewicht water filter van Sawyer testen till the max en hier uitgebreid verslag van doen. Waarom gunnen we jou deze? Uiteraard mogen de gereviewde artikelen gehouden worden door de testers!  http://sawyereurope.com/filters/biologic/sp128    Binnenkort te koop in de prepshop.  5 super testers gevonden! Ik heb er nu genoeg. Op naar de volgende review.  Mooi ding, ik heb de gewone Sawyer (ietsje dikker met 3 van die zakjes, past ook op cola fles) prima ding!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 @Mr Gold En? Zijn ze al op;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.