Wonderland Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Zoals sommige belangstellende of geintresseerde leden in het topic [Dilemma] aanhanger hebben kunnen lezen, hebben @Alice en ik een B.O.T. aangeschafd. Een leuk ding maar er moet nog wel wat aan gebeuren (vind ik) In dit topic ga ik foto's plaatsen met de vorderingen van de aanhanger met begeleidende teksten. Zodat de mede prepper ideeën krijgt voor haar/zijn eigen B.O.T. (of voor die van ons). We beginnen met wat foto's van de aankomst in de achtertuin Morgen begin ik met het ''leukste deel'' *kuch* schuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ha, jullie zijn er vol van he, @Wonderland en @Alice. Cool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 echt heel leuk om dit te zien, ik kijk er heel erg naar uit om de vooruitgang en jullie ideeën te zien:) mvg, Mp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ik kijk vol belangstelling mee met jullie knutselproject! leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Daar zou ik ook vol van zijn @Heksenboot... blij als een klein kind. Dat ben ik al met die Coni-beertjes. Ben benieuwd @Alice en @Wonderland. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 hier nog een met veel belangstelling die mee kijkt.. @Communicator..is die vouwwagen/caravan nog door gegaan? greetz van hier 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ben ook benieuwd hoe het gaat worden succes met het projectje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Waarom schuren? Gewoon lekker zo laten. Valt nie zo op, ziet er juist lekker getrashed uit, minder kans op inbrekers. Ik wil ook zo'n ding, zit er al een tijdje aan te denken, vooral na die van @Geert bewonderland te hebben! Maar heb voorlopig nog geen plek om m neer te zetten. Ik zat al eens te denken dat je op een van de assen een pomp kan zetten alsof ie door z'n hoeven is gezakt (inspiratie uit een van mijn ervaringen:() Echt niet dat iemand er dan aan denkt om 'm te jatten:). Maar goed das wel ff een klusje... Succes in ieder geval! Hoop 'm tijdens sc te mogen bewonderen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 hier nog een met veel belangstelling die mee kijkt.. @Communicator..is die vouwwagen/caravan nog door gegaan? greetz van hier Ja zeker Ik had in het vorige topic al een voorproefje gegeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 chips..die had ik helemaal niet opgemerkt..maare ziet er cool uit..komt er ook een yt clipjes van? die flower power camo vond ik ook wel leuk..maar Bollen in de keukenhof is wel een beetje opvallend .. greetz van hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Wat een lieve berichtjes allemaal. Wij zijn er echt super blij mee. In geval van nood kunnen wij nu in ieder geval onze hele 'vee stapel' meenemen en een extra persoon! Aangezien wij geen bestelbusje meer tot onze beschikking hebben en er in onze eigen auto beduidend minder spullen vervoert kunnen worden, is dit een uitkomst! We hoeven nu ook geen grotere/ duurdere auto te gaan rijden voor die paar keer per jaar dat wij zoveel spullen willen vervoeren. Dat is voor mij een grote plus. @Jalemari. Wat mij betreft heb je helemaal gelijk. Lekker zo laten, hij ziet er nu lekker gaar uit, wie wil zo een ding nu stelen/ openbreken. Ik zat er aan te denken om er reclame op te plakken van: kadaver ophaaldienst ofzo. Dan loopt iedereen er met een grote boog omheen. Zocht jij trouwens nog een lift naar de komende SC ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 ik weet niet hoe stevig hij is, maar een imperial er op is ook een optie natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 je kan m aan de binnenzijde volledig beplakken met telefoonboeken, ben je ook nog redelijk veilig tegen kogels als je erin kruipt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 je kan m aan de binnenzijde volledig beplakken met telefoonboeken, ben je ook nog redelijk veilig tegen kogels als je erin kruipt Papier is wel heel zwaar Ronin. Wel een goed idee voor als ie stil mag blijven staan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Papier is wel heel zwaar Ronin. Wel een goed idee voor als ie stil mag blijven staan! ja en schijnt toch niet zo goed te werken lees ik net.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Telefoonboeken met plaatstaal dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Leuk project en goed idee. Ga ik zeker volgen. Al een idee wat er aan prep spullen in de aanhangwagen komt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Leuk project en goed idee. Ga ik zeker volgen. Al een idee wat er aan prep spullen in de aanhangwagen komt? Jazeker! Alles wat er niet in de rugtas past behalve de hond... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ziet er goed uit . En valt zeker iets van te maken . Hoeveel weegt hij leeg ? Een tip . Bij het inladen inrichten verdeel uw gewicht zowel links al rechts voor en achter . Maak dat er niet meer dan 35 a 40 kg op de trekhaak komt zodat je hem ook zonder neuswiel kan verplaatsen . Ben erg benieuwd wat het word . De aanhanger dat ik gepost heb in het vorige draadje heb ik zelf gekocht . Ga die een der deze dagen ophalen . Geert Ps als je vragen het of tips nodig heeft hoor ik het wel . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Jazeker! Alles wat er niet in de rugtas past behalve de hond... vergeet de prep brokken niet ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ziet er goed uit . En valt zeker iets van te maken . Hoeveel weegt hij leeg ? Een tip . Bij het inladen inrichten verdeel uw gewicht zowel links al rechts voor en achter . Maak dat er niet meer dan 35 a 40 kg op de trekhaak komt zodat je hem ook zonder neuswiel kan verplaatsen . Ben erg benieuwd wat het word . De aanhanger dat ik gepost heb in het vorige draadje heb ik zelf gekocht . Ga die een der deze dagen ophalen . Geert Ps als je vragen het of tips nodig heeft hoor ik het wel . Ja @Wonderland en @Alice, bouw Geert-BOT versie 2, Nu Nieuw en Verbeterd: met Douche... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Heee! Toch nog een goed doel voor de telefoonboeken en gouden gidsen! Behalve een jurk dan;) Alice ik stuur je pm wat betreft sc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 @Geert. Bedankt voor de tip! Als we tegen problemen aanlopen dan zullen we zeker als eerste jou om advies vragen! @Heksenboot. Wacht maar af! Die douche komt er zeker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2013 UPDATE 1: Het schuren is zo goed als af en ben vandaag wat metalen onderdelen in de menie gaan zetten. Wat mij wel al eerder opviel (wist alleen niet dat het erger was dan ik dacht) aan de onderkant van de triangel, is dat er 3 rotten plekjes zitten waar zeker wat aan moet gebeuren. (een stukje er overheen lassen of een nieuwe stange aan beide kanten) Een deel van de zijpoot waar een rotte plek zit Na het schuren Na het insmeren van de menie (lees Hammerite (Histor)) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 goed bezig, welke kleur wordtie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.