frank1964 Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 Hoi Redpill, Geweldige aanbieding, fijn dat je die vermeld. Ga vanmiddag eens shoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 In de Jumbo: Toiletpapier van het merk Lotus Finesse. Pak met 32 rollen voor 8,50euro. 2de pak gratis! Dus 64 rollen kwaliteit toiletpapier voor 8,50euro. (0,132 cent per rol, verslaat zelfs de lidl dubbel en dwars in prijs en kwaliteit) Ben net wezen inslaan. RedPill ik zal vanmiddag ook hier ff kijken of ze die aanbieding hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 In de Jumbo: Toiletpapier van het merk Lotus Finesse. Pak met 32 rollen voor 8,50euro. 2de pak gratis! Dus 64 rollen kwaliteit toiletpapier voor 8,50euro. (0,132 cent per rol, verslaat zelfs de lidl dubbel en dwars in prijs en kwaliteit) Ben net wezen inslaan. RedPill schijnbaar een lokale aanbieding, toen ik vanmiddag er kwam was het niet in de aanbieding en wat ze nog hadden was een restpartij. daar in tegen was de page toiletpapier wel in de aanbieding. 1 pak a 32 rol voor €8.- daar heb ik dus maar 2 pakken van gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 5 juli 2012 Delen Geplaatst: 5 juli 2012 schijnbaar een lokale aanbieding, toen ik vanmiddag er kwam was het niet in de aanbieding en wat ze nog hadden was een restpartij. daar in tegen was de page toiletpapier wel in de aanbieding. 1 pak a 32 rol voor 8.- daar heb ik dus maar 2 pakken van gehaald. Oh dan ga ik straks nog maar 4 pakken halen. Want is echt een koopje. RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
huib Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 De UVD staat wel ergens op 2013, maar deze hapjes zijn eeuwig houdbaar garandeer ik u. Huib Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Bedankt voor de tip Huib. Edoch twee aanvullingen: 1: 3 voor een euro? Ik haal bij de lokale turk 5 voor een euro. ;-) 2: er is een topic "aanbiedingen" waar deze aanbieding thuis kan horen. Evengoed een toptip :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
huib Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Sorry. Was inderdaad een beetje lui. Moet nog even wennen aan dit forum. Maar zo leer ik bij: Op naar de Turk. Huib Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 er is een topic "aanbiedingen" waar deze aanbieding thuis kan horen. [Admin] Verplaatst. PS: Huib, welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Weet dat je daar zeker, noedels met ei bestanddelen schijnen niet zolang goed te blijven. Ivm dierlijke eiwitten geloof ik Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Wowzer! Ik denk dat dit echt een TOPaanbieding is... Kan iemand vertellen of dit wat is en of je van male sigarettenaansteker stekker naar bijvoorbeeld lampjes of koelkast kan gaan? http://www.agroluxesale.com/Aanbieding/98/Plug-and-Play-Portable-Zonnepaneel-van-Coleman.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Wowzer! Ik denk dat dit echt een TOPaanbieding is... Kan iemand vertellen of dit wat is en of je van male sigarettenaansteker stekker naar bijvoorbeeld lampjes of koelkast kan gaan? Zojuist besteld. Dank voor de tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Geen dank Rodin, ik sta ook op het punt te bestellen. Misschien gelijk maar 3 ofzo... Waarschijnlijk word het een opstelling richting autoaccu's waarvandaan je de stroom weer naar apparaten omzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Nog een keer;) 18 watt 109 euro is 6 euro per watt, Echt zonnepaneel, die bedoelt is om op je dak te leggen, zit rond de 2 euro per watt. Het ziet er mooi uit enz maar ik vind het te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2012 De aanbiedingsprijs is 40. Komt goed in de buurt van 2 euro per watt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Is ie niet in de aanbieding voor 39,95? Wordt het een ander verhaal toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Nog een keer;) 18 watt 109 euro is 6 euro per watt, Echt zonnepaneel, die bedoelt is om op je dak te leggen, zit rond de 2 euro per watt. Het ziet er mooi uit enz maar ik vind het te duur. Voordeel is wel dat het ding portable is. Dat is ook wat waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Zjeezus hé, net terug van de Toko. Echt iets voor de budget prepper, 40 noodle kant en klaar maaltijden voor een tientje. Heb ook een blik boter gekocht 1kg 3,59 euro. En voor vanavond een doos Singha bier....die is geen lang leven beschoren. De Toko, ook voor al uw goedkope pannetjes en keuken bijlen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Zjeezus hé, net terug van de Toko. Echt iets voor de budget prepper, 40 noodle kant en klaar maaltijden voor een tientje. Heb ook een blik boter gekocht 1kg 3,59 euro. En voor vanavond een doos Singha bier....die is geen lang leven beschoren. De Toko, ook voor al uw goedkope pannetjes en keuken bijlen. Klinkt reuze interessant. Is die boter ook echt boter, of margarine? En even los van het preppen, vertel eens, dat Singha bier, waar lijkt dat op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Das Thais pils. Boter is vegetal ghee, geen idee of het wat is, maar voor twee jaar houdbaar vet ga ik niet zeuren. Vet en olie sowieso een prepper probleem qua houdbaarheid en ik heb er nog veel te weinig van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 De aanbiedingsprijs is 40. Komt goed in de buurt van 2 euro per watt Dan heb ik te snel gekeken, niet goed gekeken, mijn exusses. Zoek wel even uit wat je balsting is 18 watt is niet veel, maar ik zag al iets van "3 panelen kopen" dus dat zal wel goed komen? Voor mijn koelkast heb/kan ik twee panelen van 75 WP op mijn autodak leggen, is ook buiten de zomer nog genoeg. Ik heb dan een 100 Ah accu die overdag geladen moet worden en natuurlijk de koelkast zelf.... Snacht loopt de koelkast dan op de accu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Zonet even latex handschoenen gekocht aldi, 100 stuks 5 euro, heb maar vier doosjes gekocht, ben van plan veel te gaan hechten... KS nog bedankt voor deze tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Hoi KS, Kijk hier ook eens: http://www.liff.nl/voedseltekort-c-147.html Melk, boter en ei poeder. Boter bv blik van 500 gram om 0,7kg boter mee te maken kost wel 20 euro per blik 10 jaar houbaar. Zjeezus hé, net terug van de Toko. Echt iets voor de budget prepper, 40 noodle kant en klaar maaltijden voor een tientje. Heb ook een blik boter gekocht 1kg 3,59 euro. En voor vanavond een doos Singha bier....die is geen lang leven beschoren. De Toko, ook voor al uw goedkope pannetjes en keuken bijlen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Hoi KS, Kijk hier ook eens: http://www.liff.nl/voedseltekort-c-147.html Melk, boter en ei poeder. Boter bv blik van 500 gram om 0,7kg boter mee te maken kost wel 20 euro per blik 10 jaar houbaar. Vind ik persoonlijk nogal een smak geld voor een beetje boter. Dan kun je naar mijn idee beter campingboter (campeerwinkel 500 gram ca € 4), palmboter (reformzaak 500 gram € 5) of Crisco (Makro € 5) kopen. Allemaal in blik en tot ruime tijd na de THT te gebruiken. (Mits koel opgeslagen). Heb ooit geprobeert zelf Ghee te maken. (youtube biedt meerdere varianten) Mwah. Ben niet gek op de smaak ervan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 juli 2012 Delen Geplaatst: 7 juli 2012 Vind ik persoonlijk nogal een smak geld voor een beetje boter. Dan kun je naar mijn idee beter campingboter (campeerwinkel 500 gram ca € 4), palmboter (reformzaak 500 gram € 5) of Crisco (Makro € 5) kopen. Allemaal in blik en tot ruime tijd na de THT te gebruiken. (Mits koel opgeslagen). Heb ooit geprobeert zelf Ghee te maken. (youtube biedt meerdere varianten) Mwah. Ben niet gek op de smaak ervan. Ga ik doen! Dank voor tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 8 juli 2012 Delen Geplaatst: 8 juli 2012 @Freddy: zojuist besteld, dankjewel voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.