Mrsjones Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Oh zeker, maar single enzo? Dank, maar dat is de freelancester die zelf nog niet prept, anders had ze uit eigen ervaring kunnen schrijven. Het gaat om één van haar eventuele onderwerpen die dan misschien toch zo wijs zijn niet in een glossy te gaan staan. single niet, preppende vrouwen worden zo weg geschakten, door woesteling in gylliesuit behangen met lifestraw en lonkend met mre meals. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 single niet, preppende vrouwen worden zo weg geschakten, door woesteling in gylliesuit behangen met lifestraw en lonkend met mre meals. hahhahahhhahaha, lang single blijven gaat niet lukken, dus Viefje (als je single bent), pas op waar je aan begint, preppers uitnodigen zonder vrouwtje, die willen er zeker eentje preppen, als je snapt wat ik bedoel Zeker als je bepaalde skills beheerst, koken op een eenpitter, in een bos, bij -10, en dan nog je mannetje warm kunnen houden, dan ben je wel een preppers-item wat onze singles hier wel ambiëren. Je word zo meegesleurd naar hun BOL, terwijl je ook de BOB's mag dragen, en onderweg mag je dan over de maaltijden gaan denken, die prepperbaas wil eten. Meestal hebben preppers wel panty's en condooms in hun BOB (vinden ze handig voor vele doeleinden), dus dat kan dan een meevaller zijn, anders kun je prepperbaby 9 maanden dragen......... Nog steeds in voor een interview Viefje ? 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Hoi! Niet single hier! Ben al zeven jaar van de markt ;-) (en moeder) . Maar nu jullie hier toch over beginnen, ik vroeg me af of er ook een preppersstel is wat eventueel samen geïnterviewd wil worden. Kreeg die vraag vanuit de redactie. Hoor het graag! (En ik had mijn website zelf toch ook al neergezet dacht ik?) Groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Hoi! Niet single hier! Ben al zeven jaar van de markt ;-) (en moeder) . Maar nu jullie hier toch over beginnen, ik vroeg me af of er ook een preppersstel is wat eventueel samen geïnterviewd wil worden. Kreeg die vraag vanuit de redactie. Hoor het graag! (En ik had mijn website zelf toch ook al neergezet dacht ik?) Groetjes! Stuur @Vlinder en @Simurgh maar een bericht....en wanneer weet je iets meer over het artikel? De Quote Psychologie al gekocht deze maand? Daar staat een leuk verhaal van Preppers van dit forum. Je kunt ook @Charlie en @Amazing Dree een bericht sturen, die wonen ook samen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Inderdaad een prepperstel hier. Interview prima, foto niet, al vond ik de foto's in de Quest Psychologie leuk gedaan.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Dank! Er is interesse voor een interview met een stelletje. Vandaar! Zal morgen even de Quote gaan halen, nog niet gezien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Hi Vlinder, zouden jullie ook niet onherkenbaar gemaakt op de foto willen? Je hebt dan zelf inspraak over welke foto wel/niet. De foto's in de Quest heb ik helaas niet gezien...welke journalist heeft dat interview gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Het interview in Quest, dus niet Quote, is gedaan door Joost Bos. En onherkenbaar op de foto is het overwegen waard. Laat maar weten wanneer je zover bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Ja, inderdaad zijn Charlie en ik ook een prepperstel, zoals Keyser Suze al vertelde. Maar als @Vlinder het op zich wil nemen graag. Zoniet, stuur je maar en Pmtje, misschien is er over te praten. Foto's alleen onherkenbaar, en voor publicatie inzage en inspraak vereist Jammer voor onze preppersingle's dat je al van de markt ben, weer heel wat dromen naar de filistijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Hahaha! Dankjewel! Mag ik jullie leeftijden vragen? (van beide stelletjes dus). Inspraak over de foto's is geen enkel probleem! Artikel kan ook van tevoren gecheckt worden. Als ik weet hoe oud jullie zijn en of beide stellen evt mee willen doen ga ik even overleggen en dan DM ik met verdere info! Bedankt vast! Fijne avond! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Als het allemaal doorgaat dan koop ik dat blad zeker....dus ik hou dit 'draadje' goed in de gaten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Dan krijgt de uitspraak 'Preppers staan model voor Nederland' ineens een heel andere wending.. Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Zo langzamerhand word ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar welk blad het nou toch is? De "Maarten", de "Linda", of misschien zelfs "Vorsten"? Ze willen foto's, dus het zal niet "Mijn Geheim" zijn, maar misschien wel de "Story" of de "Panorama"? "Grasduinen", "Lemen Voeten", "Eigen huis en Tuin", "VT-Wonen", of toch "Arts en Auto"? De spanning is om te snijden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 tip mij ook ff als er 'wat' uit is. kben ook wel benieuwd.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Ik zal jullie op de hoogte houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 18 februari 2013 Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Ach nog even en er gaat een echt preppersblad geproduceerd worden, Dick niks voor jou? Of vergis ik me nu even in de realistische oplagen die gehaald gaat worden Prep ze, Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Hee mensen, het artikel komt in Grazia. Ik heb vandaag het interview gehouden met twee van jullie leden...was een leuk en interessant gesprek! Nogmaals bedankt daarvoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Hee mensen, het artikel komt in Grazia. Ik heb vandaag het interview gehouden met twee van jullie leden...was een leuk en interessant gesprek! Nogmaals bedankt daarvoor! Het was interessant om te volgen, fijn dat het gelukt is. Ga je vanaf nu ook zelf een beetje preppen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Nou..wie weet een waterfilter?! Verder prep ik vooral schoenen.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Nou..wie weet een waterfilter?! Verder prep ik vooral schoenen.. Nou Viefje, eet smakelijk als SHTF....voor één paar schoenen koop je bijna honderd kilo rijst....als we het tenminste over kwaliteitsschoenen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Nou Viefje, eet smakelijk als SHTF....voor één paar schoenen koop je bijna honderd kilo rijst....als we het tenminste over kwaliteitsschoenen hebben. Mag hopen dat ze geen tweede Imelda Marcos is met zo'n schoenen collectie: Maar ipv daarvan zo'n collectie heeft: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 een evenwichtig vrouw heeft een beetje van beide. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Nou..wie weet een waterfilter?! Verder prep ik vooral schoenen.. Nou Viefje, eet smakelijk als SHTF....voor één paar schoenen koop je bijna honderd kilo rijst....als we het tenminste over kwaliteitsschoenen hebben. Mensen, ik maak een grapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 februari 2013 Delen Geplaatst: 26 februari 2013 Mensen, ik maak een grapje Wij niet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Mag hopen dat ze geen tweede Imelda Marcos is met zo'n schoenen collectie: Maar ipv daarvan zo'n collectie heeft: ik weet niet waar jij op kicked, ik ben behalve prepper ook een gewone vent, en voor een beetje boomshakalaka heb ik toch liever dat ze een paar naaldhakjes aantrekt dan een setje kisten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.