Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproepje: vrouwelijke prepper gezocht voor glossy magazine


Vivienne

Aanbevolen berichten

ik weet niet waar jij op kicked, ik ben behalve prepper ook een gewone vent, en voor een beetje boomshakalaka heb ik toch liever dat ze een paar naaldhakjes aantrekt dan een setje kisten

 

Akkoord maar met naaldlakken door een bos banjeren met BOB op de rug lijkt me niet zo geslaagd. Dan hebben de dames meer aan een fijn stel kisten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Bunkerprepper
Akkoord maar met naaldlakken door een bos banjeren met BOB op de rug lijkt me niet zo geslaagd. Dan hebben de dames meer aan een fijn stel kisten. ;)

 

En voor de zekerheid. 'Kisten' = halfhoge laarzen die doorgaans militairen, commando's enz dragen. :-)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste preppers,

 

Ik wilde jullie het eerste commentaar van de redactie op het uitgewerkte interview niet onthouden:

 

"Mijn eerste idee is dat die mensen helemaal niet zo gek zijn - ik krijg nu drang om een kratje bronwater in de schuur te zetten!"

 

Leuk he ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Hallo beste preppers,

 

Ik wilde jullie het eerste commentaar van de redactie op het uitgewerkte interview niet onthouden:

 

"Mijn eerste idee is dat die mensen helemaal niet zo gek zijn - ik krijg nu drang om een kratje bronwater in de schuur te zetten!"

 

Leuk he ;).

 

Dat is inderdaad positief. Als je op die lijn verder gaat en dat gewoon in het artikel zet, krijg je meer preppers achter je.

Zo kan je wel een groter publiek er op wijzen, dat het helemaal niet gek is om voorbereid te zijn.

Dan kan je, met behulp van de mensen die je interviewt, een lijstje publiceren, met wat je minimaal nodig hebt.

 

Succes verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...