Angela Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 tja, maar tenzij je in de gevangenis woont (wat ik niet hoop voor je) zul je je er toch een weg heen moeten hakken, rennen, verstoppen @marco v lijkt me... enneuh, ik kijk met je mee! gezellie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Een zombie attack overleven is nogal eenvoudig... gewoon de tv uitzetten... Â Mensen die serieus in zombies geloven, moeten eens voorzichtig met een professional gaan praten (is slechts mijn nederige mening) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Een zombie attack overleven is nogal eenvoudig... gewoon de tv uitzetten... Mensen die serieus in zombies geloven, moeten eens voorzichtig met een professional gaan praten (is slechts mijn nederige mening)  Kijk maandag maar eens goed om je heen als je weer op je werk bent... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Zie je die koffie-zombies al de wereld veroveren? Verstop de koffie en ze gaan massaal in paniek en melden zich ziek!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Zie je die koffie-zombies al de wereld veroveren? Verstop de koffie en ze gaan massaal in paniek en melden zich ziek!! Â Of een uitbraak van eoa ziekte die leidt tot hersenloze menseneters nu wel of niet kan gebeuren laat ik even in het midden. Echter wanneer je je voorbereidt op zoiets, ben je op alles voorbereid. Zombies blijven op je afkomen, bendes ook. Eten bij een zombie uitbraak is minimaal, net als bij andere rampen. Wanneer je achtervolgd word door een horde zombies heb je uithoudingsvermogen nodig, wanneer je wegrent voor een groep plunderaars ook. In een zombie wereld zul je weinig slapen, bij andere rampen ook. Je overlevingskansen zijn vele malen groter wanneer je het als groep opneemt tegen een horde zombies, net als wanneer je in een groep leeft na een ramp en gebruik maakt van elkaars kennis. Je zult uit moeten kijken dat je niet gebeten wordt en niet ziek wordt, bij andere rampen zullen medicijnen schaars zijn en is gezondheid van cruciale waarde. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk is het maar een make belief wereld, maar geldt dat op dit moment niet voor elke SHTF situatie? En tsja, het maakt het preppen wel iets leuker. En ondertussen kijk ik naar al die zombies op het werk, in de rij bij de supermarkt, benzinestations, en al die zombies die naar het einde van de maand toeleven zodat ze weer kleren, de allernieuwste playstation, telefoon of tablet kunnen kopen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Voor de mensen die van Zombie film/serie's/games houden, hier nog iets: Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snotneus Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 als wegrennen en verstoppen geen optie meer is dan is de zombie max van Hornady de redder in nood  http://www.hornady.com/ammunition/zombiemax Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 ik ga morgen weer na haiti, ik kan voor jullie op de markt, anti-zombie drank, anti- zombie kruidenbad,anti- zombie zakje voor om je nek en voor je deur. ook te koop is een speciale munt voor in de mond van de dode ,zo worden zij geen zombie, bestel bij mrsjones al uw anti -zombies zooi, its goedkoop ,goed voor de lokale economie en kom bijna geheel ten goede van een paar oude heksen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 @Mrsjones fantastisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 ik ga morgen weer na haiti, ik kan voor jullie op de markt, anti-zombie drank, anti- zombie kruidenbad,anti- zombie zakje voor om je nek en voor je deur. ook te koop is een speciale munt voor in de mond van de dode ,zo worden zij geen zombie, bestel bij mrsjones al uw anti -zombies zooi, its goedkoop ,goed voor de lokale economie en kom bijna geheel ten goede van een paar oude heksen.  Anti-zombie drank....da's toch gewoon espresso right  En dat anti-zombie kruidenbad, teken spray ....anti zombie zakje loop ik al 46 jaar meer rond overigens LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 De beste remedie blijft dan toch nog altijd..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Anti-zombie drank....da's toch gewoon espresso right  En dat anti-zombie kruidenbad, teken spray ....anti zombie zakje loop ik al 46 jaar meer rond overigens LOL  om je nek, of voor je deur? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 om je nek, of voor je deur? Â Ssst....in mijn boxershort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Gewoon RESIDENTEVIL kijken.En dan vooral goed opletten hoe ze het doet. Zou het ooit zover komen??Dat mensen Zombies worden? Op het moment dat we doordraaien bij een eventuele collaps van alles(Het hele werelwijde financiële gebeuren),ja dan lijken we misschien wel op Zombies. Want wat zal dat onze Motoriek veranderen.Eerst worden we sneller maaar al vlug gaan we langzamer(Zombie gedrag) en kunnen we ons door honger en dorst en ziekte niet meer fatsoenlijk verplaatsen. Kijk maar eens naar hen die 100% afhankelijk zijn van medicijnen.Ik bedoel 1 tot 4 Dagen niet kunnen innemen en dan DOOD.Gewoon omdat het er niet meer is of voor je betaald word.  De toekomst zal het leren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Kruisboog, net als darryl  Ik vind persoonlijk een kruisboog een MUST! Ik ben zelf aan het sparen zodat ik een kruisboog en een luchtbuks kan aanschaffen. Luchtbuks kogels zijn heel goedkoop dus flink inslaan. Kruisboog pijlen kun je vanzelfsprekend weer terug krijgen door ze uit je target te trekken. Zijn nog stevig ook dus als je die ook een beetje stockpilet kun je er tegenaan! Zombie apocalypse of andere ramp: kruisboog moet een standaard wapen zijn op een BOL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mark2 Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ik ken die serie vaag van een moment dat ik sci fi kon ontvangen. Zag er leuk uit maar ik zou toch wel wat meer schieten dan vragen stellen doen. Dat kan komen doordat ik een redelijke schijterd ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ben ook een groot fan van The Walking Dead, alle afleveringen van seizoen 1, 2 en 3 meerdere malen gezien. Nog twee afleveringen te gaan van seizoen 3, daarna weer wachten tot einde van het jaar op seizoen 4. Â Mocht de wereld overspoeld worden door zombies, ik heb een Cold Steel machete voor het nodige hakwerk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Zelf ben ik net begonnen aan seizoen van The Walking Dead en ondanks dat het niet helemaal accuraat is qua surviving denk ik dat je nog redelijk kunt leren van deze serie. De kans op een zombie-apocalypse acht ik klein, zo niet onmogelijk. Maar je weet het nooit. In mijn onderschrift verwijs ik er ook naar, maar je kan daarin net zo goed 'zombie' weg kunnen halen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.