Communicator Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Helaas moet ik mededelen dat de teamspeak server niet langer meer onder ons is. Hij heeft zijn beste tijd gehad en heeft ons vele maanden plezier gegeven. R.I.P. HP Proliant. Je was een trouw beest tot 't eind! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Goed idee!! Heb het alleen laatst van laptop afgehaald, zal het even downloaden. Dus zal zeker even langskomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Het werkt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Het werkt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 hè, het lukt niet heb ik het wachtwoord verkeerd ofzo. als iemand het wel weet een pm of bericht zou me redden edit: het werkt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 goed om te horen dat het allemaal werkt peepz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Oeps helemaal vergeten.. was verdwaald in het forum, zoveel informatie.. Mmm heb het WW niet goed, ben nog te nieuw denk ik, zou iemand mij kunnen helpen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Kan de server niet vinden, zou dit kunnen zijn omdat ik een mac heb ? Een leek heeft weer hulp nodig AH GELUKT ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Zello: Zoals de oude walki-talkies + terugluisteren. Teamspeak: ook chatten, geen gesprekrecording, geen Blackberry support, apart chatten 1op1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 @Communicator, het wachtwoord ??????? PM ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 @wodan met teamspeak kun je ook opnemen hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Thx, dat maakt het leven weer een stuk makkelijker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 alvast een beetje reflectie ik vond het zeker een mooie sessie met zo'n beetje alle onderwerpen die met preppen te maken kunnen hebben, maar dat vind ik juist leuk. + ik hoop dat ik een beetje heb kunnen toevoegen en een goede impressie heb achtergelaten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2012 We hebben vanavond en super interessant gesprek gehad op de teamspeak server! Uren lang gefilosofeerd over uiteen lopende onderwerpen. De tijd was de spelbreker. Maar morgen weer een dag! Echt een aanrader om deze server eens te bezoeken in de avond uurtjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pixarr Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 We hebben vanavond en super interessant gesprek gehad op de teamspeak server! Uren lang gefilosofeerd over uiteen lopende onderwerpen. De tijd was de spelbreker. Maar morgen weer een dag! Echt een aanrader om deze server eens te bezoeken in de avond uurtjes! Hoelaat ongeveer? Ik wil niet te laat gaan slapen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Hoelaat ongeveer? Ik wil niet te laat gaan slapen. Dat mag je zelf invullen. Gisteren was het van 19:30 tot 01:30 ongeveer, maar vandaag kan het zomaar van 13:30 tot 3:15 zijn. Kom gewoon binnenvallen als je zin en tijd hebt, je merkt vanzelf of er anderen zijn. Was hartstikke gezellig gisteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ik gebruik al jaren TS voor online gamen, ik kom wel even buurten binnenkort TS is ook te vinden in de Apple Appstore, wel tegen betaling dacht ik... Edit: op m'n Macbook Appstore vind ik hem niet, daarvoor dus nog de normale installatie/download methode gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2012 @dR3 Daar ken ik teamspeak ook voornamelijk van. Maar het is een welkome aanvulling voor de Prepper Community Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Mmm.. heb ik gisteren HET gesprek dus gemist.. Zal snel weer eens binnen wippen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2012 Nu weer heerlijk over kassen en beveiliging aan het filosoferen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Sorry dat ik daarstraks opeens abrupt weg was. Er stond opeens bezoek voor de deur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Ook vandaag weer heel gezellig in de TeamSpeak, komt allen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 30 MB?! Ik zit hier op een Commodore 64! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keeper1902 Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 staat de teamspeak server uit ofzo? hij kan niet connecten Edit: laat maar, werkt alweer nog een Edit: nu doet ie het weer niet... en nog een keer: doet het weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 staat de teamspeak server uit ofzo? hij kan niet connecten Edit: laat maar, werkt alweer nog een Edit: nu doet ie het weer niet... en nog een keer: doet het weer weet je zeker dat het niet je richtingaanwijzer is:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten