Ga naar inhoud
GENEGEERD

TeamSpeak server OFFLINE!


Communicator

Aanbevolen berichten

Haai ( @jan001 en 5 anderen die mijn post een plusje hebben gegeven),

 

Een tijdje terug (op de 11de) stelde ik voor zo nu en dan een thema avond te houden op de teamspeak waar er dan gesproken word over een specifiek onderwerp. Ik heb het nogal druk met school dus iik had er even niet meer aan gedacht.

 

Kwa tijd is het wellicht het beste iets te plannen zo rond 8 uur. Dan heeft iedereen denk ik wel gegeten?

 

Ik heb wat onderwerpen bedacht, ik hoor ook graag die van jullie:

-Bugout in 5 minuten. (dus echt tijdens het gesprek "oke nu je spullen pakken over 5 min terug en bespreken wat we hebben gepakt")

-manier van opslag voor preps

-afgestemd op overeen komende scenario's overleggen welke prep(s) iedereen daarvoor het belangrijkste vind

-edc inhoud

-edc on person

-bedreigende situaties of persoonlijke shtf's, wat heb je er van geleerd.

 

Dat zijn zo snel even onderwerpen die ik interessant vind om te bespreken op ts.

 

Graag hoor ik ook wat jullie willen bespreken en wie hier aan mee wil doen. Voor mij is eigenlijk elke dag na 8 uur wel te doen. Tijdstip is dus ook een punt.

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Dit lijkt mij een heel leuk initiatief @appelflapje. Ik zou zelfs zeggen; maak er een nieuwe thread over, prik een beschikbare datum en organiseer een leuk thema! als je mijn hulp nodig hebt, geef je maar een gil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 199
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Haai ( @jan001 en 5 anderen die mijn post een plusje hebben gegeven),

 

Een tijdje terug (op de 11de) stelde ik voor zo nu en dan een thema avond te houden op de teamspeak waar er dan gesproken word over een specifiek onderwerp. Ik heb het nogal druk met school dus iik had er even niet meer aan gedacht.

 

Kwa tijd is het wellicht het beste iets te plannen zo rond 8 uur. Dan heeft iedereen denk ik wel gegeten?

 

Ik heb wat onderwerpen bedacht, ik hoor ook graag die van jullie:

-Bugout in 5 minuten. (dus echt tijdens het gesprek "oke nu je spullen pakken over 5 min terug en bespreken wat we hebben gepakt")

-manier van opslag voor preps

-afgestemd op overeen komende scenario's overleggen welke prep(s) iedereen daarvoor het belangrijkste vind

-edc inhoud

-edc on person

-bedreigende situaties of persoonlijke shtf's, wat heb je er van geleerd.

 

Dat zijn zo snel even onderwerpen die ik interessant vind om te bespreken op ts.

 

Graag hoor ik ook wat jullie willen bespreken en wie hier aan mee wil doen. Voor mij is eigenlijk elke dag na 8 uur wel te doen. Tijdstip is dus ook een punt.

 

Groetjes,

 

Appelflapje

@appelflapje een goed idee en mij heb je. Vanaf 20.00 uur is voor mij geen probleem. De ideeën zijn goed en misschien de eerste keer kijken hoe het loopt, maar zou jij dan de gesprekken willen leiden, dat er niet teveel door elkaar word gekletst? En het in goede banen te leiden met de onderwerpen. Het is jouw idee en misschien een optie? Wanneer zullen we de eerste dag gaan draaien? Ik hoor het wel.

Groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik wil er ook op...

maar krijg steeds de melding failed to resolve the host

 

Heb weer een avondje lekker zitten kletsen en werd goed ontvangen daar door de mensen die daar al aanwezig waren. Onderwerpen van a tot Z besproken en kan het iedereen aanraden! Kom ook op TS en laat je horen.

Groeten Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In het kader van "het kan altijd beter" wordt er e.e.a. geüpdatet rondom de server.

 

De kans bestaat dat de server deze dag grotendeels niet bereikbaar is. Indien ECHT nodig, kan er een reserve TS server opgezet worden.

 

Plan op deze datum dus geen vergaderingen of workshops op de Teamspeak server!

 

U zijt gewaarschuwd! :)

 

Groetsels,

 

De @%1; :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag is het niet meer nodig om met een wachtwoord op de teamspeak server in te loggen!

 

Er is 1 kanaal waar wel een wachtwoord voor nodig is. En dat is het welbekende oude wachtwoord.

Als je naar de PrepAreA ruimte gaat zal je dit wachtwoord in moeten voeren.

 

Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
In het kader van "het kan altijd beter" wordt er e.e.a. geüpdatet rondom de server.

 

De kans bestaat dat de server deze dag grotendeels niet bereikbaar is. Indien ECHT nodig, kan er een reserve TS server opgezet worden.

 

Plan op deze datum dus geen vergaderingen of workshops op de Teamspeak server!

 

U zijt gewaarschuwd! :)

 

Groetsels,

 

De kommjoeniekeeter :rolleyes:

 

[uPDATE 10:07] Vandaag is het zo ver. Wij zullen ons best doen om de teamspeak server z.s.m. weer online te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt inderdaad. het lijkt er op dat de BIOS batterij van de server leeg is waardoor hij zijn instellingen is verloren. Resultaat: server komt niet meer van zelf online.

 

Ik heb nu een backup server draaien onder hetzelfde adres. Het zal alleen even duren voordat de DNS omschakeling heeft plaats gevonden.

 

de teamspeak server zou weer te vinden moeten zijn onder: teamspeak.noodnetwerk.nl

 

Geen wachtwoord nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanavond veel capaciteitsproblemen gehad met mijn 'prive' teamspeak server. terwijl er volgens de logs, niemand online is geweest. Hierdoor zijn andere zaken in geding gekomen die voor mijn prive omgeving een hogere prioriteit hebben. Om deze reden heb ik de functionaliteit van de teamspeak server uitgeschakeld.

 

Tevens blijft de 'oude' teamspeak server, ondanks de TLC die hij vandaag van mij mocht ontvangen, opstartproblemen geven. Ik heb hierbij besloten dat ik helaas niet langer voor een teamspeak server kan zorgen.

 

Het is officieel.

 

De teamspeak servers van Communicator zijn officieel overleden :(

 

Ik zal direct de openingspost aanpassen met deze gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...