Gast Heksenboot Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Is al een iets ouder model, komt uit een verzameling. Het is een scherp en stevig mes dat goed in de hand ligt. Mooie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Deze "besteld" bij een vriend van me uit de States. Tomahawk is full-tang, 4140 staal. 700 gram Doet zijn werk met hout, zeer efficient in intermenselijke betrekkingen en is zeer geschikt voor het forceren van dingen. [ATTACH]8908[/ATTACH] [ATTACH]8909[/ATTACH] [ATTACH]8906[/ATTACH][ATTACH]8907[/ATTACH] Heb dan de korte variant genomen. Ideaal (voor mijn doeleinden) qua grootte. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Nice, is dat er eentje van James Helm (Storm Crow van het bladesforum)? Alleen nog maar tevreden reacties over gehoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Nice, is dat er eentje van James Helm (Storm Crow van het bladesforum)? Alleen nog maar tevreden reacties over gehoord. Yep! Uitbater van Helm Grind en Helm Forge. Topgozer. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.