rescue Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Je transporteerbare BOL, voor tussen de bomen Of moet tie naar de koffiekorner ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Das geen onderkomen, maar een bovenkomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hoe zou deze tent omgaan met voortplantingsrituelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 zo te zien wil je daar wel bovenop komen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OmeDries Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hoe zou deze tent omgaan met voortplantingsrituelen? ... Omdat er een meisje op die foto staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hoe zou deze tent omgaan met voortplantingsrituelen? Schuddend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 nee hoor, niet omdat er een meisje op de foto staat, maar omdat het toch ook wel tot één van mijn hobbies behoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Zo daar ben je snel mee klaaar. Ik bedoel opzetten hoor;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hoe zou deze tent omgaan met voortplantingsrituelen? denk dat elke man dan dezelfde zorgen heeft als in een bed..... ik hoop dat het niet scheurt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 maarre wat is het en waar kan men zoiets kopen??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 You and me Sitting in a tree ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 UUUUUHHHH Ik denk bij de drogist? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 maarre wat is het en waar kan men zoiets kopen??? Volgens mij is het een 'Tentsile'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 ik heb het inmiddels gevonden, maar wel erg... heel erg prijzig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Je transporteerbare BOL, voor tussen de bomen Cool. stel u dit eens voor met een stuk of 8 van die dingen En u hoeft u geen zorgen te maken over zwijnen die uw eten stelen want die kunnen niet klimmen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Ziet er leuk uit, maar valt wel beetje op he. Als je een wat permanentere locatie hebt gevonden zou ik toch liever semi-ondergronds gaan wonen, dan pik je nog wat mee van de warmte uit de boden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Cool. stel u dit eens voor met een stuk of 8 van die dingen En u hoeft u geen zorgen te maken over zijnen die uw eten stelen want die kunnen niet klimmen ! euhm... ik pak mijn bijl ... of mes... klim een stukje de boom in, en hak 1 van die kabels door .. kijken of het nog zo moeilijk is ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 euhm... ik pak mijn bijl ... of mes... klim een stukje de boom in, en hak 1 van die kabels door .. kijken of het nog zo moeilijk is ... Sorry, helaas heeft u niet door mijn spelfout heen gelezen die ik nu gecorrigeerd heb. dus ik denk dat uw reactie niet echt van toepassing kan zijn op wat ik zij. De correctie is het toevoegen van een W in zijnen waardoor er Zwijnen staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hahaha, inderdaad... ach, het is opzich wel lollig bedoelt, en het blijft een feit dat dit geen ultieme BOL is. enneuh... je mag wel JIJ of JE zeggen tegen mij hoor... aan U heb ik een hekel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Lijkt wel wat op een..... groene mega banaan ! Praktische zorgen, hoe bruikbaar is dit? Alles rolt naar het midden, staan lopen? Een hangmat kan handig zijn, met een zeil erover zit je ook droog.. Ben dan ook nog benieuwd wat deze mega banaan met de verkeerde kleur mag kosten... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Je moet ook goed in bomen kunnen klimmen om de tent te bevestigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Cool. stel u dit eens voor met een stuk of 8 van die dingen En u hoeft u geen zorgen te maken over zwijnen die uw eten stelen want die kunnen niet klimmen ! Ziet er zeker cool uit. Maar met cool zijn overleef je niet, veel te opvallend. Voor het zwijnenprobleem hang je.je voedselvoorraad in de bomen. Problem solved.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Ziet er zeker cool uit. Maar met cool zijn overleef je niet, veel te opvallend. Voor het zwijnenprobleem hang je.je voedselvoorraad in de bomen. Problem solved.... Ja dat bedoel ik met die dingen, daar doet u dan het eten enzo in. met andere mensen licht het er maar net aan waar u dit doet. Ik denk als u dit midden in een super groot onbewoond bos doet in rusland, de oekraine, finland, zweden of china, dan denk ik dat u niet zo snel mensen tegen zult komen. Doet u het hier in het bos ergens in nederland dan vinden andere mensen u zo x) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Ja dat bedoel ik met die dingen, daar doet u dan het eten enzo in. met andere mensen licht het er maar net aan waar u dit doet. Ik denk als u dit midden in een super groot onbewoond bos doet in rusland, de oekraine, finland, zweden of china, dan denk ik dat u niet zo snel mensen tegen zult komen. Doet u het hier in het bos ergens in nederland dan vinden andere mensen u zo x) Hallo Stealth leuk dat je U tegen ons zegt maar doe maar gewoon je en jou is een stuk informeler en niet zo stijf. En we zijn preppers onder elkaar dus komop jij mvg partizan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hoe zou deze tent omgaan met voortplantingsrituelen? Hang zo'n ding op in Artis bij de slingerapen,Heb je gelijk een fieldtest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.