Stevo Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 zet je printer maar vast aan,klik hier http://urbansurvivalsite.com/ebooks/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 ga naar een printshop met een usb stick anders kost het je een vermogen aan cartridges Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rafts02 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Niets printen, lekker op een smartphone sd kaart zetten. Kan erg veel op en is makkelijk op te laden imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Bedankt voor de link! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rafts02 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 zoek op een bekende torrentsite naar "military training_ Bijna 700 mb aan documentatie beschikbaar in zowel pdf als txt files. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Niets printen, lekker op een smartphone sd kaart zetten. Kan erg veel op en is makkelijk op te laden imo. Geef mij maar papier! Ik heb al dit soort spul op een sd-kaart gezet maar voor de echt lange termijn heb ik daar niet zo veel vertrouwen in. Als we geen stroom meer hebben moet je die smartphone met dat kleine schermpje opladen middels zonlicht (dat is er vaak niet) of een handcrank en dat is veel werk. Bovendien heb je dan alleen dat lullige kleine schermpje van je smartphone, grotere apparaten opladen via een opladertje is een heidens karwei. Als de samenleving echt instort zijn de (oplaadbare) batterijen na een paar jaar allemaal op of uitgeput. Mooi dat ik dan alles wat belangrijk is alles heb geprint! Papier is niet eeuwig maar wel tientallen jaren houdbaar. Sterker nog: bij die ebooks ga ik vaak op zoek naar de originele papieren exemplaren. Die zijn tweedehands vaak spotgoedkoop en over vijftig jaar nog goed te gebruiken, in tegenstelling tot al die electronica. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 mooie verzameling een groot deel had ik al maar is nu goed aangevuld thankx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Bedankt, ben de hele boel aan het rippen. Nu moeten we allemaal echter wel heel veel gaan lezen, want alleen e-books downloaden gaan we het niet mee redden. Kennis in je hoofd heb je meer aan, of in ieder geval zoveel kennis dat je weet in welke richting je iets moet zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 zoek op een bekende torrentsite naar "military training_ Bijna 700 mb aan documentatie beschikbaar in zowel pdf als txt files. badaboom... ik heb wat te doen de komende tijd... Thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Prachtig, moest meteen ook nog weer denken aan deze: http://preppers.nl/forum/threads/513-Omdat-ik-lief-ben-14-1-GB-aan-waardevolle-info Met o.a. tips om het makkelijk te downloaden (als je een beetje handig met de compu bent) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Nu nog een simpele e-reader speciaal voor dit soort doeleindes die gemakkelijk op te laden valt op zonneënergie. Denk dit dingetje te nemen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878999/PocketBook-Basic-New-613-eBook-reader-1524-cm-6-wit/SHOP_AREA_40347&promotionareaSearchDetail=005 Deze dingen waarborgen lange levensduur van de accu omdat het niet in kleur is en geen touchscreen. Heb wel een galaxy tab maar die verbruikt best veel van zijn batterij, zal wel proberen ook daar de pdf bestanden direct erop te downloaden. Maar heb nog geen connector gevonden om hem via zonneënergie op te laden. Zodra ik er de zonnelader op aansluit zegt ie dat ie geen externe hardschijf ziet... Bovendien is dat ding van de link superlicht in gewicht en is aangenaam voor de ogen. Dat kan ik niet zeggen van de Galaxy Tab. Bedankt voor de link, ga ze allemaal downloaden. Heb ik wat te lezen op saaie momenten. Duurt precies een uur om alles te downloaden btw... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Nu nog een simpele e-reader speciaal voor dit soort doeleindes die gemakkelijk op te laden valt op zonneënergie. Denk dit dingetje te nemen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878999/PocketBook-Basic-New-613-eBook-reader-1524-cm-6-wit/SHOP_AREA_40347&promotionareaSearchDetail=005 Deze dingen waarborgen lange levensduur van de accu omdat het niet in kleur is en geen touchscreen. Heb wel een galaxy tab maar die verbruikt best veel van zijn batterij, zal wel proberen ook daar de pdf bestanden direct erop te downloaden. Maar heb nog geen connector gevonden om hem via zonneënergie op te laden. Zodra ik er de zonnelader op aansluit zegt ie dat ie geen externe hardschijf ziet... Bovendien is dat ding van de link superlicht in gewicht en is aangenaam voor de ogen. Dat kan ik niet zeggen van de Galaxy Tab. Bedankt voor de link, ga ze allemaal downloaden. Heb ik wat te lezen op saaie momenten. Ik heb zelf de pocketbook 360 plus (van ibood). Zeker eentje kopen. Zet er wel gelijk coolreader op dan kan je er veel meer mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 mooie site, goede input Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Google voor de gein eens op "Paladin Press". Die hebben pas een hoop boeken in onze materie. Ook als pdf wel te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prep Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 Kijk, dat is een lekkere link, Stevo. Thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 1 juli 2013 Delen Geplaatst: 1 juli 2013 heb hier ook nog een e-book gevonden :http://www.tacticalintelligence.net/wp-content/uploads/2012/11/5-crucial-components.pdf weet niet of iemand hem al had neergezet kon niks vinden via zoek functie . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.