Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival ebooks hier!


Stevo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Niets printen, lekker op een smartphone sd kaart zetten.

Kan erg veel op en is makkelijk op te laden imo.

 

Geef mij maar papier!

Ik heb al dit soort spul op een sd-kaart gezet maar voor de echt lange termijn heb ik daar niet zo veel vertrouwen in. Als we geen stroom meer hebben moet je die smartphone met dat kleine schermpje opladen middels zonlicht (dat is er vaak niet) of een handcrank en dat is veel werk. Bovendien heb je dan alleen dat lullige kleine schermpje van je smartphone, grotere apparaten opladen via een opladertje is een heidens karwei. Als de samenleving echt instort zijn de (oplaadbare) batterijen na een paar jaar allemaal op of uitgeput. Mooi dat ik dan alles wat belangrijk is alles heb geprint! Papier is niet eeuwig maar wel tientallen jaren houdbaar.

Sterker nog: bij die ebooks ga ik vaak op zoek naar de originele papieren exemplaren. Die zijn tweedehands vaak spotgoedkoop en over vijftig jaar nog goed te gebruiken, in tegenstelling tot al die electronica.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog een simpele e-reader speciaal voor dit soort doeleindes die gemakkelijk op te laden valt op zonneënergie. Denk dit dingetje te nemen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878999/PocketBook-Basic-New-613-eBook-reader-1524-cm-6-wit/SHOP_AREA_40347&promotionareaSearchDetail=005 Deze dingen waarborgen lange levensduur van de accu omdat het niet in kleur is en geen touchscreen.

 

Heb wel een galaxy tab maar die verbruikt best veel van zijn batterij, zal wel proberen ook daar de pdf bestanden direct erop te downloaden. Maar heb nog geen connector gevonden om hem via zonneënergie op te laden. Zodra ik er de zonnelader op aansluit zegt ie dat ie geen externe hardschijf ziet... Bovendien is dat ding van de link superlicht in gewicht en is aangenaam voor de ogen. Dat kan ik niet zeggen van de Galaxy Tab.

 

Bedankt voor de link, ga ze allemaal downloaden. Heb ik wat te lezen op saaie momenten. :)

 

Duurt precies een uur om alles te downloaden btw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog een simpele e-reader speciaal voor dit soort doeleindes die gemakkelijk op te laden valt op zonneënergie. Denk dit dingetje te nemen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878999/PocketBook-Basic-New-613-eBook-reader-1524-cm-6-wit/SHOP_AREA_40347&promotionareaSearchDetail=005 Deze dingen waarborgen lange levensduur van de accu omdat het niet in kleur is en geen touchscreen.

 

Heb wel een galaxy tab maar die verbruikt best veel van zijn batterij, zal wel proberen ook daar de pdf bestanden direct erop te downloaden. Maar heb nog geen connector gevonden om hem via zonneënergie op te laden. Zodra ik er de zonnelader op aansluit zegt ie dat ie geen externe hardschijf ziet... Bovendien is dat ding van de link superlicht in gewicht en is aangenaam voor de ogen. Dat kan ik niet zeggen van de Galaxy Tab.

 

Bedankt voor de link, ga ze allemaal downloaden. Heb ik wat te lezen op saaie momenten. :)

 

Ik heb zelf de pocketbook 360 plus (van ibood). Zeker eentje kopen. Zet er wel gelijk coolreader op dan kan je er veel meer mee! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Gast ancestral-viking

heb hier ook nog een e-book gevonden :http://www.tacticalintelligence.net/wp-content/uploads/2012/11/5-crucial-components.pdf

weet niet of iemand hem al had neergezet kon niks vinden via zoek functie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...