de eekhoorn Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 soldaat van oranje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Wat ik nog niet voorbij heb zien komen is "Oz". Niet prepper-gerelateerd, maar zeker survival-gerelateerd. Speelt zich al in een maximum-security gevangenis. Hoe hou je je staande in een groep mensen met ieder zijn eigen achtergrond en agenda. Wie is er te vertrouwen, üperhaupt iemand? Veroordeeld tot elkaar en geen kant opkunnen.... Vond het echt een van de beste series ooit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Vanavond om half 11 op Nederland 3 : The Road http://www.imdb.com/title/tt0898367/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 'The Stand' van Stephen King. Zag hem.voor het eerst toen vhs nog bestomd. Twee delen: In.het eerste deel ging bijma de gehele mensheid.dood door een virus en in deel twee kwam je erachter dat het HET gevecht was tussen God en de Duivel. Meesterlijke film!!! Ben het helemaal met je eens, eerst heb ik het boek gelezen, en later de film gezien, schitterend ! Preppen is dan alleen nog handig als je immuun bent voor het virus.............. Morgen Zembla met een waarschuwing over resistente bacteriën, ook iets engs vind ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Geen echte Prepper film MAARHELEMAALGEWELDIG WAT EEN FILM SUPER SUPER SUPER SUPER FILM..... DJANGO UNCHAINED heb je deze niet gezien voordat SHTF dan ben je een looser....ga naar de bios alsof het de laatste film is die je ooit gaat zien, en je kunt je nageslacht nog jaren verhalen vertellen over dit verhaal....de absolute TOP film van 2012/13 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Jee, wat een film zeg, nu gaande op ned 3 The Road, op aanraden van @GoodieBag, ben er helemaal niet goed van, durf niet eens voluit te kijken Dat gaat wat worden in een echte SHTF situatie, als er van die bendes ontstaan........ brrrrrrrrr:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Geen echte Prepper film MAARHELEMAALGEWELDIG WAT EEN FILM SUPER SUPER SUPER SUPER FILM..... DJANGO UNCHAINED heb je deze niet gezien voordat SHTF dan ben je een looser....ga naar de bios alsof het de laatste film is die je ooit gaat zien, en je kunt je nageslacht nog jaren verhalen vertellen over dit verhaal....de absolute TOP film van 2012/13 Uhm... Premiere is de 17e pas. Dit soort films via een torent bekijken is zonde IMHO! Dit hoort op een groot scherm! Ik zag de trailer afgelopen weekend in de bios en ik kanniewachten, ook al zijn er al verschillende screeners in omloop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Geen echte Prepper film MAARHELEMAALGEWELDIG WAT EEN FILM SUPER SUPER SUPER SUPER FILM..... DJANGO UNCHAINED heb je deze niet gezien voordat SHTF dan ben je een looser....ga naar de bios alsof het de laatste film is die je ooit gaat zien, en je kunt je nageslacht nog jaren verhalen vertellen over dit verhaal....de absolute TOP film van 2012/13 Ah, thanx, ziet er veelbelovend uit. Zo ff kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Uhm... Premiere is de 17e pas. Dit soort films via een torent bekijken is zonde IMHO! Dit hoort op een groot scherm! Ik zag de trailer afgelopen weekend in de bios en ik kanniewachten, ook al zijn er al verschillende screeners in omloop Ik heb de A9 V9 for your consideration versie...4.3Gb aan digitale geilheid zonder cropping, zonder Thaise ondertitels.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Vanavond om half 11 op Nederland 3 : The Road http://www.imdb.com/title/tt0898367/ Shit wat een onwijze film, ik weet niet of ik zo zou willen leven. Hoe moet je je daar op voorbereiden. Bedankt voor de tip. Het laat het beste en slechste van de mens zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Shit wat een onwijze film, ik weet niet of ik zo zou willen leven. Hoe moet je je daar op voorbereiden. Bedankt voor de tip. Het laat het beste en slechste van de mens zien. Vond het ook heel mooi, maar ook heel vreselijk. Doorgaan tot op het bot, die troosteloosheid, brrrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Geen echte Prepper film MAARHELEMAALGEWELDIG WAT EEN FILM SUPER SUPER SUPER SUPER FILM..... DJANGO UNCHAINED heb je deze niet gezien voordat SHTF dan ben je een looser....ga naar de bios alsof het de laatste film is die je ooit gaat zien, en je kunt je nageslacht nog jaren verhalen vertellen over dit verhaal....de absolute TOP film van 2012/13 Aah een Tarentino movie Kanniewachten ook!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Ik heb de A9 V9 for your consideration versie...4.3Gb aan digitale geilheid zonder cropping, zonder Thaise ondertitels.... Ik snap het wel hoor, Ik kijk ook een hoop via de iets minder legale weg. Maar sommige films laten kun je nu eenmaal maar een keer voor de eerste keer zien.. Ik heb alle Tarantino films voor het eerst in de bios gezien, op Planet terror/Death proof na. En daar heb ik nog nooit spijt van gehad. Zodra Django draait sta ik vooraan met m'n vlaggetje, m'n popcorn, en mijn extra large Cola! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Shit wat een onwijze film, ik weet niet of ik zo zou willen leven. Hoe moet je je daar op voorbereiden. Bedankt voor de tip. Het laat het beste en slechste van de mens zien. Wat ik behoorlijk treffend en ook confronterend vond, was het moment dat ze een volledig intacte schuilkelder vol met eten en andere preps vinden. Dit wil dus zeggen dat hoe goed je je ook denkt te hebben voorbereid, er altijd zaken kunnen gebeuren waar je je dus klaarblijkelijk niet op kunt voorbereiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Wat ik behoorlijk treffend en ook confronterend vond, was het moment dat ze een volledig intacte schuilkelder vol met eten en andere preps vinden. Dit wil dus zeggen dat hoe goed je je ook denkt te hebben voorbereid, er altijd zaken kunnen gebeuren waar je je dus klaarblijkelijk niet op kunt voorbereiden. Juist, maar het was wel hun redding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Contagion met Matt Damon. Was op hbo en gaat over een wereldwijd virus die begint in Hong Kong en daarna zich binnen no time verspreidt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 gister op youtube gekeken..tis geen prep/doomsday film maar een ww2 film http://www.youtube.com/watch?v=cNRn-VXvWdE Days Of Glory was nominated for Best Foreign Language Film Oscar at the 2007 Academy Awards, and the Palme d'Or at the 2006 Festival de Cannes.The year is 1943. France is at war. Four Algerian men - Saïd, Abdelkader, Messaoud and Yassir -like 1,30,000 others, enlist in the French Army to save a country they have never seen. A country that discriminates against them. The story of the forgotten North African "indigenous" heroes and their loyalty to an ungrateful fatherland. vond het een hele goede film..en kwaliteit was ook goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 http://youtu.be/ZVBszxZZAVQ Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Gisterenavond docu film gezien van The Yes Men fix the world. Schitterend wat die 2 voor elkaar gekregen hebben, zich voordoen als voorlichter van Dow Chemical, die Union Carbide heeft overgenomen, die met het vuiltje Bhopal in hun oog zitten. De moeite van het kijken meer dan waard ! Docu was te zien op ned 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neeltje Geplaatst: 11 februari 2013 Delen Geplaatst: 11 februari 2013 Iemand al Cloverfield genoemd? Niet meteen survival/prepper thema, maar het leidt er wel naar toe. Naar mijn mening een erg leuke film (Moet je wel een beetje van sci-fi/fantasy/horror houden denk ik.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 11 februari 2013 Delen Geplaatst: 11 februari 2013 Net deel 9 van het 3e seizoen van the walking dead gezien. Na 4 maanden wachten was het eindelijk zo ver. Het was weer een uurtje genieten, belooft wat voor de rest van het seizoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Ik heb net Red Dawn gezien. Oh nee , wacht. Ik bedoel, Red Dawn komt binnenkort uit in de bioscoop.... Het gaat over Noord Korea (met behulp van een 'geheim' ander land ) die de USA aanvalt aan een groepje tieners vluchten de bergen in , blablabla. Lichtelijk onrealistisch maar je ziet wel de problemen die je tegenkomt als je je huis van de ene op de andere moment moet verlaten en (in dit geval) de bos in moet vluchten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Vanavond op RTL 5 om 22.50 uur de film Doomsday, gaat over een dodelijk virus. Ik ken de film niet, dus weet niet of het de moeite waard is te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Vanavond op RTL 5 om 22.50 uur de film Doomsday, gaat over een dodelijk virus. Ik ken de film niet, dus weet niet of het de moeite waard is te kijken. vanavond? over welke dag praten we dan? vind het zo verwarrend dat er geen data en tijdstippen staan bij de geplaatste berichten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 vanavond? over welke dag praten we dan? vind het zo verwarrend dat er geen data en tijdstippen staan bij de geplaatste berichten Boven het blokje met de naam van de poster staat de datum en het tijdstip van de post. Da's soms best handig inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.