Bolo Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 The Day vond ik niet heel erg goed.... Die World War Z trailer staat drie posts hierboven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 als je het over Shtf met hoofdletter "S" wil hebben... Zit er al op te wachten heb het boek ook al 3 x gelezen:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Goed topic! Volgens mij is Carriers nog niet genoemd. Deze schijnt ook best goed te zijn al heb ik hem zelf nog niet gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Carriers viel mij persoonlijk iets tegen. Maar valt er wel onder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Het is wel echt een thriller, of niet? De series Revolution en Humanity+ lijken me ook goed. Bedankt voor de tips! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Zit er al op te wachten heb het boek ook al 3 x gelezen:p helaas schijnt het, behalve de titel, nogal weinig van doen te hebben met het boek... Geniaal werkje van die Brooks overigens... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 helaas schijnt het, behalve de titel, nogal weinig van doen te hebben met het boek... Geniaal werkje van die Brooks overigens... Dat is jammer, maar misschien is de film ook wel leuk boek vind ik erg goed en lekker lezen (zombie survival guide toevallig ook gelezen vermakelijk boek) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Ik heb nu een paar aflevering van Revolution gezien. Wel een aardig concept maar het is wel echt voor het grote publiek gemaakt. Veel actie, matige verhaallijn en niet heel realistisch. Al zitten er wel erg goede scenes en scripts bij. Zo is er bijvoorbeeld een rol weggelegd voor een topman van Google met miljoenen op de bank die hij niet kan besteden en de locaties zijn ook goed gekozen en weergegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 heb gisteren ook 3 afleveringen van "Revolution" bekeken, ik vermoed dat het budget toch kleiner is als dat van "The walking dead" Het acteerwerk is matig en hun tekstlijnen niet echt wat het moet zijn, tot nu toe valt het verhaal nog wel mee, ben zeker benieuwd naar meer...maar het lijkt op een doordeweekse Hercules of Xena reeks, en het doet me nog meer denken aan een reeks die ik als kind bezag (ik zoek het op) EDIT: Spellbinder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Let op de kamer die na 40 minuten Carriers voorbij komt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Geen echte "prepper" film, maar wel lekker offgrid: Alone in the Wilderness Het verhaal van Dick Proenekke, een man die op zijn 51ste besloot Alaska in te trekken. Hij bouwde daar zelfstandig een blokhut en bleef vervolgens 30 jaar in de wildernis. Voor de gehele docu: http://kat.ph/dick-proenneke-collection-alone-in-the-wilderness-parts-1-2-alaska-silence-and-solitude-the-frozen-north-t6799273.html heerlijk zondagmiddag voer met prachtige beelden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YONI Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Kent iemand de serie "Jericho" ? Staat vast wel iets op YT. de moeite waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BSTS Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 One Hundreds mornings, is behoorlijk realistich... Set in a world upended by a complete breakdown of society, two couples hide out in a lakeside cabin hoping to survive this crisis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 God hoe heet die film ook alweer van die jongen die een draak laat ontwaken, waarna draken de wereld over nemen? Is met o.a. Matthew Mc Connahough (of zo iets). Loved that movie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 http://www.imdb.com/title/tt0253556/ Reign of Fire (2002) Yezzzz...Thnx, moet hem maar weer eens kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Beasts of the southern wild is ook een mooi over overleven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Aflevering van de Discovery serie Extreme Engineering: Holland's Barriers to the Sea: http://www.veoh.com/watch/v6487411WmsexArD Over de Deltawerken en de Afsluitdijk die er voor zorgen dat Nederlanders droge voeten hebben (althans in het westen van het land). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jumanji Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ik houd erg van films, dat is mijn hobby. Als kind vond ik het al leuk om naar films te kijken waar mensen zich alleen moesten zien te redden na een schipbreuk of zo. Zoals swiss family robinson of the blue lagoon. Al jong vroeg ik me af wat ik zou doen in hun situatie en hoe ik me zou redden. En nu ook kijk ik graag naar doomsday films, vaak te zien op syfy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puro Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 ff uTorrent open doen.. 28 Weeks Later Doghouse Zombieland ( ik ben nou eenmaal een zombie liefhebber ) Verder heeft "In Time" wel een prepper achtige verhaal "Mongol" een speel film over de grote heerser Gengiz Khan. Cast Away en Into The Wild zou iedereen wel kennen denk ik misschien wel off topic maar een Rustig Reggae Album van bijv. Jimmy Cliff zou wel goed doen om de hoofd koel te houden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 'The Stand' van Stephen King. Zag hem.voor het eerst toen vhs nog bestomd. Twee delen: In.het eerste deel ging bijma de gehele mensheid.dood door een virus en in deel twee kwam je erachter dat het HET gevecht was tussen God en de Duivel. Meesterlijke film!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jumanji Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ik weet niet of hij al genoemd is, Contagion een film over een wereldwijde virus uitbraak en hoe simpel het is om het zover te laten komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survivor1 Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 ik heb net rubber tramps zitten kijken niet echt preppers maar wel overlevers. ga hem morgen nog een keer kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 21 december 2012 Delen Geplaatst: 21 december 2012 ik heb net rubber tramps zitten kijken niet echt preppers maar wel overlevers. ga hem morgen nog een keer kijken Rubber tramps? Klinkt meer als een x rated movie Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survivor1 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 @Greener nee gaat over amerikaanse vandwellers ( mensen die in auto busje maar vooral in grote bussen wonen ) vandwellers als zoekterm om youtube kom je ook veel te zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 23 december 2012 Delen Geplaatst: 23 december 2012 @Greener nee gaat over amerikaanse vandwellers ( mensen die in auto busje maar vooral in grote bussen wonen ) vandwellers als zoekterm om youtube kom je ook veel te zien Net een stukje gekeken is idd wel erg grappig. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.