Pastazeef Geplaatst: 10 augustus 2012 Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Vanavond 1 van de mooiste films aller tijden op tv: Into the wild. Tevens schitterende prepfilm, over off the grid leven. Op NL3, 20.25 - 22.50. Must see! Die Sean penn heeft een goed werk gemaakt van de verfilming van het verhaal van Christopher McCandless. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pastazeef Geplaatst: 10 augustus 2012 Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Mijn, persoonlijke, absolute top film aller tijden elke categorie; http://www.imdb.com/title/tt0071411/ De film is ook nogeens in lijn met het onderwerp van de thread. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Er zit ook nog een echte prepper/SHTF film aan te komen (qua titel) het is alleen wel een comedy: Seeking a Friend for the End of the World. "As an asteroid nears Earth, a man finds himself alone after his wife leaves in a panic. He decides to take a road trip to reunite with his high school sweetheart. Accompanying him is a neighbor who inadvertently puts a wrench in his plan." Met Steve Carell, dus verheug me er al op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hiro Protagonist Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 "Hell in the pacific" is ook een leuke. Hulde voor't noemen, fantastische film en een van Boorman's tofste producties. Goeie acteurs, geloofwaardig plot, allround topfilm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hollander Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Nog een serie: The walking dead Absoluut een aanrader. Heb nu "pas" 3 afleveringen gezien, maar ben er al aan verslaafd! Ook een aanrader is " ", hier de IMDB link. PS de film is beter dan de trailer doet vermoeden. is ook een leuke, waar zombies heel hard kunnen rennen. 28 days later is een soortgelijke film opgenomen in Engeland. PS de film is beter dan de trailer doet vermoeden. The Crazies is ook een leuke zombie film. @RB: Zin gecorrigeerd ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 PS de trailer is slechter dan de film doet vermoeden. En is de film ook beter dan de trailer doet vermoeden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 RB, ik ben toch zo dankbaar dat je de spellingsfouten die ik maak niet zo aanpakt Dat zo toch wel een echt shtf scenario voor mij zijn (forum gerelateerd dan wel!) Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hiro Protagonist Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Tot op zekere hoogte ook een aanrader voor Preppers: Michael Haneke's Le temps du loup . Opent wel met een Prepper nachtmerrie (kleine spoiler): familie vlucht stad uit naar vakantiehuisje (BOL?); treffen daar ander gezin, met catastrofale gevolgen. Rest van de film laat (grimmig) geloofwaardig zien wat voor bak ellende je opentrekt wanneer nutsvoorzieningen, overheid en politie wegvallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
simon Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 deze films heb ik nog niet langs zien komen: -Outbreak (uitbraak ebola virus) -Enemy of the state (conspiracy, big brother) -Fight Club (anarchie, goeie film!) -Grizzly Man (survival, maar dan hoe het niet moet...) onbekender maar erg goed: -Our daily bread (high brow documentaire over onze industriele voedselproductie) http://www.imdb.com/title/tt0765849/ -Let's Make Money (degelijke documentaire over hoe geld de wereld regeert, schitterende absurde beelden van de spaanse costa's vol met duizenden vakantiehuizen) http://www.imdb.com/title/tt1307963/ Le temps du loupe van Haneke is idd zeer reeel beangstigend! (kijk van hem vooral ook Funny Games...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 En nog een paar aanraders: Dante's Peak = door een vulkaanuitbarsting moet een hele stad vluchten The Snow Walker = Na een crash moeten piloot en een Inuit meisje dat ziek is, het zien te redden in de wildernis The Bourne Identity = overleven met geheugenverlies Das Experiment =overleven in de extreme vorm surving the game = overleven als er jou gejaagd word de serie Lost is ook een aanrader Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hiro Protagonist Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 deze films heb ik nog niet langs zien komen: -Outbreak (uitbraak ebola virus) -Enemy of the state (conspiracy, big brother) -Fight Club (anarchie, goeie film!) -Grizzly Man (survival, maar dan hoe het niet moet...) onbekender maar erg goed: -Our daily bread (high brow documentaire over onze industriele voedselproductie) http://www.imdb.com/title/tt0765849/ -Let's Make Money (degelijke documentaire over hoe geld de wereld regeert, schitterende absurde beelden van de spaanse costa's vol met duizenden vakantiehuizen) http://www.imdb.com/title/tt1307963/ Le temps du loupe van Haneke is idd zeer reeel beangstigend! (kijk van hem vooral ook Funny Games...) Ik moet de originele Funny Games nog eens kijken, heb alleen Haneke's 'remake' gezien. Begreep dat het praktisch een shot voor shot 1:1 remake is maar toch. Leuk dat je Our Daily Bread aanhaalt, die titel zie ik niet vaak genoemd. Fantastische docu, maar verdomd deprimerend. Samen met Darwin's Nightmare een van de meest 'eye-opening' docu's die ik gezien heb. Contagion valt ook wel in deze categorie me dunkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
simon Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 @Hiro: Contagion ook ja. Probeer ook Let's Make Money te zien. Erg goed gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 28 augustus 2012 Delen Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik vond The Road een hele goede film... The walking dead is nog steeds de beste serie die ik ooit heb gezien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerhard Geplaatst: 29 augustus 2012 Delen Geplaatst: 29 augustus 2012 Kennen jullie deze al? http://www.apocalypticmovies.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 4 september 2012 Delen Geplaatst: 4 september 2012 Binnenkort: Revolution. Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Looks like fun.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pastazeef Geplaatst: 4 september 2012 Delen Geplaatst: 4 september 2012 Hitchcock's "Lifeboat" vind ik ook wel in de catogory vallen. http://www.imdb.com/title/tt0037017/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 6 september 2012 Delen Geplaatst: 6 september 2012 Is "Escape from New York" al genoemt ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Binnenkort: Revolution. Looks like fun.... Inmiddels al met NL subs in het torrent gebeuren; http://kat.ph/revolution-s01e01-hdtv-nl-subs-dutchreleaseteam-t6639584.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Inmiddels al met NL subs in het torrent gebeuren; http://kat.ph/revolution-s01e01-hdtv-nl-subs-dutchreleaseteam-t6639584.html Nice! Ik ben erg benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pastazeef Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Die truuk met de fles sterke drank in die serie vond ik wel doordacht:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Die truuk met de fles sterke drank in die serie vond ik wel doordacht:) Inderdaad! Maar voor iemand die wel een slokje lust is dit misschien niet handig, je zou jezelf maar vergissen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 You're right, je kunt je daar in die zin niet op voorbereiden. Geloof overigens wel dus hoef ook niet bang te zijn.. als je het zo bekijkt.. Alleen als ik zo'n film ga kijken lig ik drie dagen later nog te rillen in m'n bedje dus nee niks voor mij Geef toe dat het je wel ideeën geeft, maar ik vind dat ik die niet nodig heb. En idd.. ook een kwestie van smaak. Ik heb I am legend en de Day after tomorrow bijvoorbeeld wel gezien, maar brr die eindtijd dingen wil ik allemaal niks mee te maken hebben (struisvogelpolitiek in dit geval). Mijn smaak is een luchtige, grappige film en daarnaast natuurlijk het allerbeste; inderdaad een heerlijke Western of iets anders waar paarden in voorkomen. Maar houd erg van de westernstyle, de cowboys, de paarden, dus ja, dat is inderdaad mijn ding. Ben nog bijna niemand tegengekomen die dat óók leuk vindt dus denk dat ik daarin een beetje een einzelganger ben haha Komt omdat ik een dierenfreak ben die daar nooit genoeg van krijgt Nee joh, er zijn zat cowboy liefhebbers .. zie bv: http://www.dwsa.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Net The Hunger Games proberen te kijken, eerste 20 min volgehouden, toen gaan zappen...wat een onzin...delete ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Nu de eerste aflevering van Revolution gezien, die is wel heel goed... ben vooral fan van die dochter .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Nu de eerste aflevering van Revolution gezien, die is wel heel goed... ben vooral fan van die dochter .... Hey shooter, vanaf gisteravond wekelijkse afleveringen. Zie eztv.it of de andere sites ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.